سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند هنگامی که نمی داند، از فراگرفتن خجالت نکشد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :6
کل بازدید :174907
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/1/9
10:17 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
کروبی:احمدی نژاد به دامن ملت بازگردد!
  
     
مهدی کروبی که در انتخابات گذشته از آرای باطله نیز عقب ماند، محمود احمدی نژاد با 24 میلیون رای را به بازگشت به دامن ملت دعوت کرد.

به گزارش جهان، کروبی که اخیرا گفته بود از ترس شعار ها و اعتراض مردم، دیگر سر قبر پدرم هم نمی توانم بروم،در دیدار با جمعی از طرفداران خود گفت:نظام از سایه اموات هم می ترسد و اجازه نمی دهد مجلس ختم بگیریم.

کروبی بدون اشاره مستقیم به فرد یا جریان خاص اظهار داشت که عده ای در ایران از تحریم ها حمایت می کنند.اگر چه وی توضیح نداد چه کسانی از تحریم ها حمایت می کنند اما رسانه های خارجی سخنان وی را کامل کردند و تصریح کردند که تحریم های اخیر ایران صرفا برای حمایت از سبزهای وطنی-آمریکائی بوده است.

همچنین کروبی که این روزها به دلیل برخورد قاطع سپاه با تحرکات ضد انقلابی آنها به شدت عصبی شده است در بخشی دیگر از سخنان خود به نزدیکان و خانواده اش گفت:سپاه از این تحریم ها سود کلان می برد.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد