سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیا را بران که محبّت دنیا، کور و کر و لال می کند و سرفرازان را خوار . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :19
بازدید دیروز :16
کل بازدید :174930
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/1/10
4:25 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان:
عوامل حوادث تروریستی در زاهدان مزدوران اجاره‌ای آمریکا و اسرائیل هستند

خبرگزاری فارس: دهنوی تاکید کرد: عوامل اصلی حوادث تروریستی در زاهدان، مزدوران اجاره‌ای آمریکا، انگلیس و رژیم‌صهیونیستی هستند.


سعید دهنوی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، با محکوم کردن حادثه تروریستی روز گذشته در مسجد جامع زاهدان، گفت:‌ با عملکرد قاطع نیروهای امنیتی و سربازان گمنام امام زمان(عج)، شاهد پیروزی چشمگیر در زمینه مبارزه با اعمال تروریستی و به دام افتادن عبدالمالک ریگی و ایادی آن بودیم.

وی افزود: ضربه مهلک به جریان وهابیت در استان سیستان و بلوچستان موجب شد ته‌مانده‌های جریان عبدالمالک ریگی تمام تلاش خود را برای چنگ و دندان نشان دادن به مردم بی‌دفاع استان نشان دهند.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: فضای همدلی و برادری به طور مضاعف پس از دستگیری عبدالمالک ریگی در استان سیستان و بلوچستان مشاهده شد و این امر خاری بر چشم دشمنان وحدت و برادری مسلمانان شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان بود.

دهنوی در ادامه تصریح کرد: دشمنان به دنبال موقعیتی بودند تا ابراز وجود کرده و با شانتاژ‌های رسانه‌ای فضای تفرقه را در استان و کشور ایجاد کنند، البته حادثه تروریستی روز گذشته موجب همدلی و همدردی بیشتر مردم استان سیستان و بلوچستان شد، به گونه‌ای که پیامک‌های تسلیت میان مردم شیعه و سنی این استان، پس از حادثه تروریستی روز گذشته در سطح گسترده رد و بدل می‌شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان تأکید کرد: مردم اهل سنت استان با تأسف و تأثر فراوان همدردی خود را نسبت به خانواده‌های شهدا و مجروحان ابراز کردند و این نشاندهنده برکت خون شهدای حادثه تروریستی روز گذشته در مسجد جامع زاهدان بوده و موجب بارور شدن درخت تناور وحدت میان مسلمانان شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان شد.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، سنت خداوند باز هم نمایان شد و این سنت همان پیروزی نهایی حق و آرمان‌های انقلاب اسلامی بر عقاید باطل و وحشی‌گری‌های آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی است.

دهنوی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان به نمایندگی از دانشجویان شیعه و سنی این استان نهایت انزجار و تنفر خود را از عوامل اصلی این حادثه تروریستی که همان مزدوران اجاره‌ای آمریکا، انگلیس و رژیم‌صهیونیستی هستند اعلام کرده و با اطمینان اعلام می‌دارد، اینگونه اعمال تروریستی و وحشیانه هیچ تأثیری بر وحدت و همدلی مردم استان سیستان و بلوچستان نخواهد گذاشت.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد