سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امّا حقّ شما برمن . . . این است که به شما بیاموزم تا نادانی نکنید و ادب آموزم تا بدانید . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :20
بازدید دیروز :30
کل بازدید :175315
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/6
7:28 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
سردار فرحی در گفتگو با فارس تشریح کرد:
برد متغیر و رادارگریزی؛ 2 ویژگی مهم موشک بالستیک "قیام "

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنایع هوافضا وزارت دفاع گفت: موشک بالستیک قیام قابلیت پرتاب از انواع لانچرهای خاص را دارا بوده و سرعت آماده سازی آن به حداقل ممکن رسیده است.


سردار سید مهدی فرحی رئیس سازمان صنایع هوافضا وزارت دفاع در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با اشاره به آزمایش موفقیت‌آمیز جدیدترین موشک بالستیک ساخت متخصصان دفاعی کشورمان با نام "قیام "، تولید این موشک را ورود به عرصه جدید در ساخت موشک‌های بالستیک دانست و افزود: یکی از مهمترین ویژگی‌های موشک قیام، نداشتن بالک است که علاوه بر افزایش سرعت، قابلیت پرتاب موشک از انواع لانچرهای خاص را به آن می‌دهد.
فرحی موشک قیام را یک موشک با برد متغیر توصیف کرد و افزود: "قیام " بنا بر ماموریت‌های تعریف شده، می‌تواند اهداف را در فواصل مختلف مورد اصابت قرار دهد.
وی کیفیت موشک قیام را در سطح بسیار مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: در حقیقت می‌توان گفت تجربه 25 ساله صنعت دفاعی کشور در عرصه هوافضا، در این موشک خلاصه شده است.

* ویژگی‌های متنوع رادارگریزی در "قیام " لحاظ شده است

رئیس سازمان صنایع هوافضا وزارت دفاع، سرعت آماده سازی و شلیک موشک قیام را یکی دیگر از ویژگی های مهم آن دانست و گفت: این زمان به حداقل ممکن رسیده است.
فرحی در خصوص رادارگریزی موشک قیام نیز خاطرنشان کرد: تمامی ویژگی‌ها از قبیل جنس، مواد و دیگر خصوصیات، در این موشک مد نظر قرار گرفته است.
وی در پایان با اشاره به تولید نسل جدید موشک فاتح 110 اظهار داشت: دقت بسیار بالا در مورد اصابت قرار دادن اهداف از ویژگی‌های مهم موشک فاتح 110 محسوب می‌شود.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد