سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس دانش نرمش و اساس نادانی درشتی است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :5
کل بازدید :175160
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/1/28
12:25 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
دولت اوباما بدنبال مذاکره غیرمستقیم با ایران ازطریق اشتون

خبرهای رسیده حاکی است که دولت باراک اوباما از طریق خانم کاترین اشتون رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپایی به‌دنبال مذاکرات غیر مستقیم با ایران است.

به گزارش رجانیوز، اشتون پیام‌هایی را به ایران ارسال کرده است تا براساس آن بتواند مذاکرات برای تبادل سوخت و همچنین مذاکره گروه 1+5 با ایران را هرچه سریع‌تر آغاز کند.

براساس این گزارش، دولت امریکا قویا از کاترین اشتون درخواست کرده است که مذاکرات را هم در چارچوب بیانیه مبادله سوخت برای راکتور تهران و هم در ارتباط با مذاکرات با آقای جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان هر چه سریعتر آغاز کند.

پیش از این، امریکایی‌ها ترجیح می داند که فرد دیگری به جای دکتر سعید جلیلی از سوی ایران برای ادامه مذاکرات معرفی شود اما در حال حاضر از این درخواست خود صرف نظر کرده و بر روی آن پافشاری ندارند.

مواضع اصولی و انعطاف ناپذیری دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در قبال خواسته‌های غیرقانونی گروه 1+5 در دو مذاکره قبلی ژنو مبنای این درخواست بود که با مخالفت ایران از آن صرف نظر شده است.

این گزارش می افزاید که احتمال می رود ایران پس از ماه مبارک رمضان به این درخواست‌های اشتون جواب مثبت داده و مذاکرات در زمینه تبادل سوخت اتمی برای راکتور تحقیقاتی تهران و همچنین مذاکرات همه جانبه در زمینه موضوعات اتمی و دیگر موضوعات مورد نظر طرفین دو هفته پس از عید فطر و پایان ماه مبارک رمضان آغاز شود.

امروز همزمان با آغاز سوخت گذاری در قلب نیروگه اتمی بوشهر، سرگئی ریابکف معاون وزیر امور خارجه روسیه خواستار آغاز مذاکره تبادل سوخت در چارچوب بیانیه تهران شد و گفت که از برزیل و ترکیه نیز برای حضور در این مذاکرات دعوت می‌شود.
 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد