سفارش تبلیغ
صبا ویژن
توانگری خردمند، به حکمتش و عزّت او به قناعتش باشد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :16
کل بازدید :174917
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/1/10
8:43 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
هزینه هر قبر؛ 100 دلار
تلاش برای برگزاری نمایشگاه قبور کشته های فتنه
 
شهرام همایون (مدیر شبکه ضدانقلاب کانال یک) قصد دارد بزودی و مصادف با سفر ریاست جمهوری به آمریکا، در شهر نیویورک اقدام به برپایی نمایشگاهی از قبور کشته های سلطنت طلبان، ضدانقلاب و جریان فتنه با عنوان "نمایشگاه قبور شهدا" (؟!) کند.

به گزارش خبرنگار جهان افزایش فشارهای بین المللی محافل حقوق بشری و افکار عمومی غرب علیه نظام، از اهداف مهم نامبرده در برپایی این نمایشگاه است.

برخی منابع آگاه خبر می دهند که  وی برای جمع آوری پول از اپوزیسیون خارج از کشور ، تلاش می کند به ازای هر قبر، مبلغ 100 دلار کمک مالی دریافت کند.

همچنین در این طرح افراد و گروه های ضدانقلاب با معرفی به اصطلاح شهدای خود، مبلغی را به عنوان حامی (اسپانسر) برای ایجاد هر قبر تقبل می کنند.

گفته می شود  شهرام همایون قصد دارد ضمن برگزاری طرح قبور در 12 شهر اروپایی، با چاپ کتابی نسبت به درج عکس، مشخصات و حامیان مالی این طرح اقدام کند.

نکته جالب این است که طرح قبور شهرام همایون، شامل عکس فرد کشته شده ادعایی، مشخصات وی، تاج گل و پرچم شیر و خورشید برای هر قبر خواهد بود.

  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد