سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با هر آدمى دو فرشته است که او را مى‏پایند و چون قدر الهى رسد بدان واگذارش نمایند ، و مدت زندگانى که براى انسان است چون سپرى وى را نگهبان است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :6
کل بازدید :174906
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/1/9
10:6 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

حجت‌الاسلام پناهیان: استاد حوزه علمیه قم گفت: بدون ولایت‌پذیری نمی‌توانیم از فتنه‌های آخر‌الزمان نجات پیدا کنیم.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان چهارشنبه شب در نشست تخصصی مهدویت و ولایت فقیه در نمایشگاه طلیعه ظهور در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س)، با بیان اینکه در آینده فتنه‌های بزرگ‌تری پیش رو است، اظهار داشت: راه خروج از فتنه‌ها پیروی از ولایت که تحقق‌بخش ظهور امام زمان(عج) است، خواهد بود.

وی با اشاره به سخنان سیدحسن نصرالله در مورد فتنه‌های ایران گفت: وقتی به سیدحسن نصرالله می‌گویند در ایران فتنه بزرگی برپا شده در جواب ولی‌‌امر مسلمین را مانع اتفاقات بزرگ می‌داند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: دوست و دشمن این نکته که ولایتپذیری مهم‌ترین عامل نجات جامعه اسلامی است را فهمیده‌اند.

پناهیان کسانی که در جامعه ولایت‌گریزی می‌کنند را همانند کسانی که به امام زمان(عج) توهین و یا به محاربه با ایشان برخاسته‌اند، توصیف کرد و اظهار داشت: فرق این‌ افراد با صهیونیست‌ها چه می‌تواند باشد که آنها هم همینگونه هستند.

وی بهترین الگوی مدیریت جامعه را مدیریت ولایی دانست و اظهار داشت: هیچکس نمی‌تواند ادعا کند که دولت آمریکا حکومتی دموکراتیک دارد و جنایتکار نیست و این امر بر همگان ثابت شده است لذا وقتی می‌گوییم مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر دموکراسی.

پناهیان وجود 313 یار برای قیام حضرت و پرشدن زمین از ظلم و بی‌عدالتی را از عوامل موثر برای تعجیل در ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) برشمرد و گفت: اینها مانند دانه‌های تسبیحی می‌مانند که می‌توانند تاثیر زیادی در تعجیل ظهور داشته باشند.

این استاد حوزه و دانشگاه ولایت و ولایتپذیری را مهم‌ترین عامل ظهور معرفی کرد و افزود: اگر این دو عنصر را ترویج و این روحیه را تقویت کنیم عدالتی را که امام زمان(عج) بعد از پر شدن زمین از ظلم و جور به ارمغان می‌آورند، همان رهایی از پرچم و ولایت طاغوت می‌توان تصور کرد.

پناهیان علت محبوبیت امام زمان(عج) را مقام امامت ایشان دانست و اظهار داشت: شاید معجزاتی که از حضرت دیده می‌شود و یا کرامات و خاطراتی که به ایشان نسبت داده می‌شود محبت ما را بیشتر کند ولی دلیل ایمان‌ آوردن به حضرت نیست و علت ایمان آوردن ما به حضرت چیزی جز مقام ولایت و امامت ایشان نیست.

وی ارتباط شیعیان با حضرت ولی‌عصر(عج) را رابطه‌ای تکوینی عنوان کرد و گفت: گذشته از اینکه تهذیب نفس و تزکیه می‌تواند این رابطه‌ها را محکم کند ولی این عوامل و خیلی از عوامل اینچنینی نمی‌توانند زمینه‌‌ساز ظهور حضرت باشند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به سخن سیدحسن نصر‌الله که می‌گوید «من عضوی از ولایت فقیه هستم و به این عضویت افتخار می‌کنم» اظهار داشت: این جمله به قدری تاثیر گذار بود که مسیحیان لبنان هم علاقه‌مند بودند که تفسیر این جمله را بدانند.

خبرگزاری فارس
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد