سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] از کفاره گناهان بزرگ ، فریاد خواه را به فریاد رسیدن است ، و غمگین را آسایش بخشیدن . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :16
کل بازدید :174913
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/1/10
1:25 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

تغییر آیه قرآن برای حمایت از موسوی و کروبی!

 

یا موسوی اذهب انت و اخوک کروبی بئایتی و لایتنافی ذکری اذهبا الی فرعون انه طغی...

به گزارش جهان، رسالت نوشت:وقتی انسان مغرور و متکبر شود سرنوشتی مانند میرحسین و کروبی و جنبش سبز پیدا می کند. عبارت عربی آب نکشیده‌ای که درسطور اول این نوشته می‌بینید کار یکی از طرفداران لندن نشین موسوی و جنبش سبز است که به تقلید از آیات قرآن درباره حضرت موسی می‌باشد که نویسنده مذبوحانه تلاش کرده تا میرحسین را موسی این زمان و کروبی را در نقش هارون معرفی کند.

این نویسنده خوش خیال که به نظر می‌رسد در عالم هپروت سیر می‌کند بعد از داستان سرایی‌های خیالبافانه درباره حوادث پس از انتخابات از حمایت میرحسین از کروبی به وجد آمده و در این نوشته سعی کرده میرحسین و کروبی را همانند موسی و هارون معرفی کرده و در ادعایی مضحک تلاش‌های قانون ستیزانه و دشمن پسند این دو سردمدار فتنه را با حوادث زمان حضرت موسی مقایسه کرده و با دستکاری در آیات مربوط به مبارزات حضرت موسی نتیجه گرفته که خدا با جنبش سبز است!

 

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد