سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کژی با دانش راست می شود . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :30
کل بازدید :175299
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/6
5:8 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

طعنه پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی به ایشان!

 

 

سایت اطلاع رسانی آیت الله هاشمی به ایشان طعنه سیاسی زد.
به گزارش خبرنگار جهان، این سایت از زمان راه اندازی در هر برهه زمانی و به مناسبت های روز، بخشی از سخنان تاریخی وی را منتشر  و به نوعی نظر وی درباره موضوعات روز را نیز از این طریق مطرح می کند.
اخیرا این سایت پس از انتشار سخنان آیت الله هاشمی در دیدار با بادامچیان که  نکاتی درباره فرزندان خود گفته بود، به بازنشر سخنان چند سال پیش آقای هاشمی اقدام کرده است که در آن تاکید می کند،  وقتی پای امتحان پیش می آید باید از عشق زن و فرزند بگذریم.
این درحالی است که وی طی چند ماه گذشته نسبت به تخلفات فرزندان و سخن ساختارشکنانه همسر خود در روز انتخابات هیچ موضعی نگرفته است.
این متن، عنوان مطلبی است که سایت رسمی آیت الله هاشمی رفسنجانی از قول وی منتشر کرده است. سایت «هاشمی رفسنجانی. آی آر» با مرور خاطرات هاشمی رفسنجانی مربوط به سال 1348 می نویسد: 41 سال قبل غروب هفتم اسفندماه، مسجد هدایت حال و هوایی خاص دارد، فضای تنگ و خفقان آور رژیم ستم شاهی و حلقه محاصره امنیتی روز افزون «ساواک» در غیاب «امام در تبعید»، مسیر حرکت نهضت را با دشواری های فراوانی روبرو نموده است، «شیخ اکبر 35ساله» که نیک می داند «ساواک» گام به گام حرکات و سخنان او را زیر نظر دارد با گامهایی استوار پای به محراب مسجد هدایت می گذارد نماز را به امامت آیت الله طالقانی اقامه می کند و پای بر منبر می گذارد و نگاهی گذرا به صفوف شنوندگان می اندازد، روحانی جوان با دیدن چهره هایی نظیر مهدی بازرگان، محمدعلی رجایی، یدالله سحابی، عباس شیبانی و... در میان جمعیت، اندیشه ای کوتاه در کلام خویش می کند و دل به یاد امام و مرادش می سپارد و می گوید <از هیچ چیز در دنیا نباید ترسید، هرگاه مسئله امتحانی در پیش آید داشتن نیت خوب و ادعاهای پوچ و خالی قابل قبول نیست، برای هر نسل یک نوع امتحان پیش می آید ولی چه امتحانی بالاتر از آن که در مسائل اجتماع و مرتبط با مردم، از زن و فرزند و پول به خاطر علاقه به خدا درگذریم، فداکاری قلبی سودی ندارد، قدری شجاع باشید!>


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد