سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بسیار یاد خداوند ـ عزّوجلّ ـ کند، خداوند، دوستش خواهد داشت، و هرکه بسیار یاد خدا کند، برایش دو برائت نامه نوشته خواهد شد : برائتی از دوزخ و برائتی از نفاق . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :30
کل بازدید :175309
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/6
3:1 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
فائزه هاشمی در پاسخ به این سوال که چرا دولت بشدت مخالف پدر شما است، گفت: اگر او را برکنار کنند کشور را زودتر نابود خواهند کرد. هر پروژه ای که امروز افتتاح شود ریشه خود را در زمان ریاست جمهوری او خواهد یافت.

 

 

 

(نظر خوانندگان در جهان نیوز

 

ریشه دار بودن پروژه ها از زمان ریاست جمهوری حاج آقا مال اینه که هنوز کلنگ های تولید شده اون زمان برای کلنگ زنی استفاده میشه

 

 

 

به گزارش آتی: روزنامه لاوانگواردیا چاپ اسپانیا نوشت؛ از زیر چادری که فائزه رفسنجانی را می پوشاند، می‌شود فهمید که او فردی ورزشکار است و با صراحت و صداقت حرف می‌زند و به عنوان دختر آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی و رئیس جنبش اصلاحات یکی از با نفوذترین زنان ایران است.

 

 

 

                                                                      

 

فایزه خانم چرا نمی رید دنبال ورزشتان (شما که از زیر چادرتان ورزشکاری تان مشخصه)شما رو چه به تفکر

 

لاوانگواردیا می‌نویسد: وی 48 سال سن دارد و در این مصاحبه که در یک صبح بارانی پاییزی در دفترش در شمال تهران انجام شده است؛ نشان می‌دهد که هیچ ترس و بیمی از انتقاد از حکومت ندارد و می گوید که هیچ مشکلی برای بیان آنچه که در جامعه فعلی ما رخ می دهد ندارم.

 

(نظر خوانندگان در جهان نیوز)

 









احتمالا شما با داداش مهربونتون از انگلستان دستور گرفتید تا کشور را آباد کنید



روزنامه لاوانگواردیا در ادامه متن مصاحبه انجام شده با فائزه هاشمی رفسنجانی را به صورت پرسش و پاسخ به شرح زیر بیان می کند:
سئوال: آیا جنبش اصلاحات مرده است ؟
جواب: من اینطور فکر نمی‌کنم! اعتراضات، تنفر و ناراحتی ها هنوز ادامه دارند و نه تنها کاهش نیافته بلکه گسترش یافته اند و عمیق تر شده اند. هر چند که از بیرون به درون خانه ها رفته است؛ زیرا مردم نمی توانند به طور همگانی ابراز نارضایتی کنند.

 


(نظر خوانندگان در جهان نیوز)لابد توسط خاندان شما هم باید نجات پیدا کنند؟!! منتهی چون خاندان سالاری در کشور حاکم است کسی از شما به خاطر سخنان خاندان سالارانه تان حساب نمی کشد.

 

س: اما انگار همه خیابان‌ها همه تحت کنترل هستند؟
ج :مطبوعات تحت کنترل هستند، آنها نمی توانند نام رهبران اصلاح طلب مانند موسوی، کروبی و خاتمی را بیاورند و اظهارات سیاسی من را منتشر کنند. تصور می‌شود که مردم آرام شده‌اند اما این ناشی از فشاری است که هر روز افزایش می یابد.

 

(نظر خوانندگان در جهان نیوز)بابا جدی نگیرید این حرف مربوط به عملکرد دول پنجم و ششم و هفتم و هشتم بوده

 

س : پدر شما می‌توانست به یک زره اصلاح طلب تبدیل شود؟
ج : او همیشه فردی متعادل بود، هیچ وقت افراط گرا نبود و تا جایی که من می‌دانم هدف جنبش سبز تغییر رژیم نبود؛ بلکه بهبود آن بود آقای هاشمی خود را دراین روند دخیل دانست ؛ نه برای اینکه نتیجه ای سریع به دست آورد ؛
زیرا معتقداست ؟ آنچه زود به دست می آید ؛ زود هم از دست می رود، امیدوارم که این استراتژی جواب بدهد هنوز دیر نیست.

 

(نظر خوانندگان در جهان نیوز)
... شما حق کارگر و کارمند بدبدخت رو میخورید و تو انگلیس ولخرجی میکنید نفرین برشما قدرت طلب ... مثلاً دولت دوران پدر تو 8سال قدرت چه کرد جز فقر و خصوصی سازی و دانشگاه آزاد ... چی به مردم داد ؟؟!!!

 

س : دولت بشدت مخالف پدر شما است ؟
ج : همینطور است؛ زیرا او را برای خود یک سد معبرمی بینند. اگر او را برکنار کنند کشور را زودتر نابود خواهند کرد. هر پروژه ای که امروز افتتاح شود ریشه خود را در زمان ریاست جمهوری او خواهد یافت.

 

(نظر خوانندگان در جهان نیوز)
به خدا خواندن این کامنت ها روح انسان را زنده می کند دورد بر شما ای ملت غیور ایران انچه که ازدل بر اید بر دل نشیند .خانم فرموده بودند هدف جنبش تغییر رژیم نبود. بلکه بهبود ان بود . اقای خاتمی هشت سال و پدر بزرگوارتان هشت سال حکومت کردند . پس چرا نتوانستند برای این مردم کاری کنند.

 

س : شما در جریان اعتراضات ماه ژوئن سال 2009 دستگیر شدید، بعد از آزادی شما چه اتفاقی افتاد ؟
ج : به دفتر من حمله کردند، تلفن ها و پست الکترونیکی مرا کنترل می کنند و این کار را در مورد دیگران هم می کنند.

 

(نظر خوانندگان در جهان نیوز)چرا باید این خانوم در تمام تجمعات غیر قانونی و چند تا تجمع ضد دینی شرکت کنه بعد آزاد باشه و به مسافرتهای تفریحی هم بره؟؟؟
آیا این عدالته؟؟؟!!!

 

س : خیلی از دوستان همرزم شما در دفاع از حقوق زنان از کشور تبعید شدند؟
ج : دیکتاتوری! بسیاری از حقوق ها را حذف کرده است و زنان مانند رقیبان دولت به دلیل مشابهی سرکوب می شوند.

 

(نظر خوانندگان جهان نیوز )
جریان این زن فمنیست و مرفه بی درد جز باند خودشون و چند شمال شهری و مفسد اقتصادی طرفدار دیگه ای نداره

 

س : آیا در ایران بحث و گفت وگویی درباره سنگسار و حکم مرگ افراد زیر 18 سال وجود دارد ؟
ج : همه این مواردی را که شما می گویید ؛ به اصلاحات نیاز دارند؛اما افرادی که قدرت را در دست دارند؛ محافظه کارند و اصلاح این قوانین را روزی نمی دانند برای تجزیه و تحلیل هرمشکلی بحثهای مفصل و مخصوصی لازم است، مثلا اگر بچه ها قبل از 18 سال مرتکب جرم شوند. براساس قانون و اسلام لازم است که خانواده فرد آسیب دیده رضایت بدهد تا او بخشیده شود.

 

(نظر خوانندگان در جهان نیوز)







خانم فائزه ی هاشمی با اعتبار پدرش چنین به انقلاب و نظام کج دهنی می کند و از طرفی بسیار خوشحال می شود که دولت با او برخوردی کند تا در این راستا محبوبیت او در بین غربیها بیشتر شود .


ج : روشن است که یک کشمکشی بین افرادی که از سنت ها دفاع می کنند و افرادی که معتقدند بدون جدایی ازاصول اسلام می توان کارها را به طرز دیگری انجام داد، وجود دارد؟

 

 (نظر خوانندگان در جهان نیوز)






حاج خانم خیلی وقته شکاف بین حاکم و مردم ایجاد شده از حاکمانی که پایین تر از ونک را نمی شناسند وخود را برتر از مردم می دانند نه حاکم نوکر مردم


ج : یکی از خصوصیات دیکتاتوری و حکومت های استبدادی این است که فرد دیکتاتور اجازه نمی دهد که افراد دیگر در قدرت سهم داشته باشند و بخواهند افکار خود را ابراز کنند؛ چنین موردی در دولت هایی که منتخب رای مردم نیستند و خواسته های مردم را برآورده نمی کنند، اتفاق می افتد.
شکاف بزرگی بین مردم و حاکم وجود دارد در عین حال باید درنظر داشت که جامعه ما نیز خیلی سنتی است به نظر می رسد که در پایتخت به ویژه در نقاط بالای شهر تهران افراد متفکر بیشتر هستند اما در حقیقت ما یک جامعه سنتی داریم و قانع کردن اکثر آنها برای تغییربعضی از قوانین قدیمی کار دشواری است، نمی شود گفت که دولت مسئول همه اتفاقات است .

 

(نظر خوانندگان در جهان نیوز)واقعا به این جمله سرکارخانم هاشمی رفسنجانی توجه کنید که مردم متفکر ایران را فقط مردم بالا شهر تهران می دانند "شکاف بزرگی بین مردم و حاکم وجود دارد در عین حال باید درنظر داشت که جامعه ما نیز خیلی سنتی است به نظر می رسد که در پایتخت به ویژه در نقاط بالای شهر تهران افراد متفکر بیشتر هستند اما در حقیقت ما یک جامعه سنتی داریم و قانع کردن اکثر آنها برای تغییربعضی از قوانین قدیمی کار دشواری است. "
واقعا" برای این چنین به اصطلاح سیاستمداری متاسفم

 

بینی و بین الله خوی استبدادی و استکباری را در این فرد نمی بینید؟ چقدر مغرور و ارباب منشانه به این مملکت و مردم نگاه می کند مردم خودشان دیکتاتور و غیر دیکتاتور را تشخیص میدهند. زخم کهنه استبداد را در سینه دارند و در پیدا کردن مصادیق اشتباه نمی کنند والا فتنه سال گذشته هنوز ادامه داشت یا از انقلاب خبری نبود این حکومت نیست که فتنه گران را خلع ید کرد بلکه حمایت میلیونی مردم از نظام توانست بساط آشوب و بلوای این خانواده و دوستانشان را جمع کند

 

خوب بله ما نظاممون جمهوری اسلامی و آزادی بیان هم محترمه ایشون حرفشون و نظرشونو گفتن ملت هم ذیل حرفای ایشون نظرشونو می دن دیگه

 








این جمله ایشان که درشمال پایتخت متفکرین بیشتری هستند فقط درصورتیصحت دارد که منشا عقل و فکر را شکم بدانیم.

 
متن فوق برگرفته درجمعه 23 آبان 1389 ساعت 22:31از سایت جهان نیوز ونظرات خوانندگان مطلب می باشد.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد