سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که با حق بستیزد خون خود بریزد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :20
بازدید دیروز :4
کل بازدید :175260
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/4
8:33 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
فرازی از فرمایشات حضرت امام خمینی(ره)
افتخارم این است که بسیجی ام

خبرگزاری فارس: حضرت امام خمینی(ره) می فرمودند: من همواره به خلوص و صفاى بسیجیان غبطه مى‏خورم و از خدا مى‏خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجى‏ام. من تا آخر پشتیبان ارتش و سپاه و بسیج خواهم بود و تضعیف آنان را حرام مى‏دانم.

بسیج؛ الطاف جلیه خداوند
تشکیل بسیج در نظام جمهورى اسلامى ایران، یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالى بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامى ایران ارزانى شد.(1)

بسیج؛ شجره طیبه‏
بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمرى است که شکوفه‏هاى آن بوى بهار وصل و طراوات یقین حدیث عشق مى‏دهد. بسیج، مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامى است که پیروانش بر گلدسته‏هاى رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده‏اند.(2)

بسیج؛ لشکر مخلص خدا
بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامى است که تربیت‏یافتگان آن، نام و نشان در گمنامى و بى‏نشانى گرفته‏اند. بسیج، لشکر مخلص خداست که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‏اند.(3)

بسیج؛ مصداق کامل ایثار
در حوادث گوناگونِ پس از پیروزى انقلاب خصوصاً جنگ، نهادها و گروه‏هاى فراوانى بودند که با ایثار و خلوص و فداکارى و شهادت‏طلبى، کشور و انقلاب را بیمه کردند، ولى حقیقتا اگر بخواهیم مصداق کاملى از ایثار و خلوص و فداکارى و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهیم، چه کسى سزاوارتر از بسیج و بسیجیان خواهند بود؟!(4)

ثمره حضور بسیج و تفکر بسیجى در کشور
ملتى که در خط اسلام ناب محمدى«ص» و مخالف با استکبار و پول‏پرستى و تحجرگرایى و مقدس‏نمایى است، باید همه افرادش بسیجى باشند و فنون نظامى و دفاعى لازم را بدانند، چرا که در هنگامه خطر، ملتى سربلند و جاوید است که اکثریت آن، آمادگى لازم رزمى را داشته باشد.
اگر بر کشورى نداى دلنشین تفکر بسیجى طنین اندازد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الا هر لحظه باید منتظر حادثه باشیم. بسیج باید مثل گذشته و با قدرت و اطمینان خاطر، به کار خود ادامه دهد.(5)
مسؤولین تنها با پشتوانه شما است که مى‏توانند به تمامى تشنگان حقیقت و صداقت اثبات کنند که بدون آمریکا مى‏شود به زندگى مسالمت‏آمیز تو!م با صلح و آزادى رسید. حضور شما در صحنه‏ها موجب مى‏شود که ریشه ضدانقلاب در تمامى ابعاد از بیخ و بن قطع گردد.(6)

افتخارم این است که خود بسیجى‏ام‏
من همواره به خلوص و صفاى بسیجیان غبطه مى‏خورم و از خدا مى‏خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجى‏ام.(7) من تا آخر پشتیبان ارتش و سپاه و بسیج خواهم بود و تضعیف آنان را حرام مى‏دانم.(8)
1) صحیفه امام، ج 21، ص 194
2) همان‏
3) ‏همان‏
4) همان‏
5) صحیفه امام، ج 21، ص 195
6) صحیفه امام، ج 21، صص 195 - 196
7) صحیفه امام، ج 21، ص 194
8) صحیفه امام، ج 21، ص 357
انتهای پیام/


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد