سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هنگامی که نزد آموزگار یا در مجلس های دانش نشستید، نزدیک هم شوید و برخی پشت برخی دیگربنشیند . مانند دوران جاهلیت پراکنده منشینید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :16
کل بازدید :174914
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/1/10
2:6 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
کوثری در گفت‌وگو با فارس:
عوامل ترور شهید علی‌محمدی به آموزش توسط موساد اعتراف کرده‌اند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه عوامل ترور شهید علی محمدی با حمایت موساد دست به چنین جنایتی زده‌اند، گفت: این افراد اعتراف کردند که توسط موساد آموزش ترور را دیده‌اند و تمام وسائل و تجهیزات از سوی موساد در اختیار آنها قرار گرفته است.

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص دستگیری عوامل ترور شهید علی‌محمدی اظهار داشت: در حدود یک سال پیش این اقدام ناجوانمردانه توسط عوامل خودفروخته و اجیرشده رژیم صهیونیستی انجام شد و این افراد که توسط صهیونیست‌ها آموزش دیده و برای ترور دانشمندان هسته‌ای ایران توجیه شده بودند، دست به چنین کار جنایت‌کارانه‌ای زنند.

وی با بیان اینکه مدت‌ها پیش از ترور شهید علی‌محمدی، مسئولان اطلاعاتی انگلیس، آمریکا و صهیونیست‌ها به صورت علنی نسبت به ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان تهدید کرده بودند، ادامه داد: با اینکه نیروهای اطلاعاتی کشور نسبت به این موضوع پیشگیری و پیش‌بینی کرده بودند اما این مزدوران به هدف خود ‌رسیدند و یکی از عزیزان ما را به شهادت رساندند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: پس از این اتفاق این موضوع دنبال شد و نیروهای اطلاعاتی کشور که همواره به دنبال شناسایی این عوامل خودفروخته بودند، توانستند عوامل این ترور جنایت‌کارانه را دستگیر کنند.

کوثری با اشاره به اینکه این افراد با حمایت موساد دست به چنین جنایتی زده‌اند، خاطرنشان کرد: این افراد اعتراف کردند که توسط موساد آموزش ترور را دیده‌اند و تمام وسائل و تجهیزات از سوی موساد در اختیار آنها قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: با توجه به اعترافات عوامل ترور شهید علیمحمدی، دستگاه قضایی به زودی آنها را به سزای اعمال‌شان می‌رساند.

*اعترافات افراد دستگیر شده برای شناسایی عوامل ترور شهید شهریاری موثر است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: با توجه به عوامل دیگری که در رابطه با ترور شهید شهریاری وجود دارد، نحوه دستگیری عوامل ترور شهید علیمحمدی فعلا باید مسکوت بماند.

*قطعا خود این افراد عوامل ترور شهید شهریاری نیستند

کوثری در پایان تاکید کرد: قطعا خود این افراد عوامل ترور شهید شهریاری نیستند اما با توجه به اینکه تمام این تروریست‌ها از طریق موساد دستور گرفته و تغذیه می‌شوند لذا اعترافات این افراد می‌تواند در دستگیری عوامل ترور شهید شهریاری و آقای عباسی موثر باشد و می‌توان گفت که به زودی شاهد دستگیری عوامل ترور شهید شهریاری خواهیم بود.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد