سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فریب شیطان زینت می دهد و به طمع می اندازد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :30
کل بازدید :175303
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/6
11:50 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

اعتراف شیخ ساده لوح به کودتای مخملی

  

 

هرچند مدتهاست مرور و خواندن اظهارات و نوشته‌های شیخ ساده لوح فتنه برای بسیاری از ملت و حتی کارشناسان سیاسی نیز ملال آور شده و مخاطب آن تنها رسانه‌های ضدانقلابی هستند که خوراک تبلیغاتی خود را از میان این اظهارات دشمن شاد می‌یابند، اما مروری بر نوشته جدید وی خالی از لطف نیست. کروبی در آخرین نامه منتشره‌اش در دفاع از عملکرد فتنه گران به آگاهی کامل سران فتنه به سناریوی کودتای مخملین در انتخابات دهم ریاست جمهوری اعتراف نموده است. شیخ ساده لوح که بنظر می‌رسد ناخواسته اسرار هویدا کرده در پاسخ به سوالاتی که اذهان عمومی را مشغول خود کرده می‌نویسد:

«از موارد دیگری که از روزهای ابتدای بعد از انتخابات به کرات می‌پرسند این است که چرا اعتراض به نتیجه انتخابات را از مسیر قانون پی نگرفتیم؟ و من اکنون می‌پرسم که با وجود تجربه انتخابات مجلس هشتم و اعتراض‌ها و پیگیری‌هایی که در راهروهای شورای نگهبان و وزارت کشور به نتیجه نرسید، آیا مجالی برای اعتماد ما به وزارت کشور و شورای نگهبان باقی مانده است؟»

این سخنان آشکار می‌سازد که سران فتنه از آنجا که به قول خودشان پیگیری قانونی اعتراض به نتیجه انتخابات از طریق شورای نگهبان و وزارت کشور را در انتخابات مجلس هشتم بی‌ثمر یافتند، در این انتخابات مصمم شدند تا کسب قدرت را از طریق دیگری که آن را از میان نسخه‌های پیچیده شده توسط جین شارپ و دیگر تئوری پردازان کودتای مخملین یافته بودند، دنبال نمایند. به واقع مبتنی بر این اعترافات از فردای ناکامی در انتخابات مجلس هشتم بود که راهکار نافرمانی مدنی و اردوکشی‌های خیابانی بعد از طرح دروغ بزرگ تقلب در انتخابات مورد توجه فتنه گران قرار گرفته و به تدریج برای آن طرح‌ریزی شده است.

جالب است ذکر شود که در انتخابات دور نهم ریاست جمهوری در سال 1384 نیز کروبی و برخی همراهانش همچون سازمان نامشروع و منحل شده سازمان مجاهدین انقلاب نیز مدعی بودند که در انتخابات تقلب شده و کروبی از رسیدن به دور دوم بازمانده است! این در حالی است که در آن دوره مجری انتخابات وزارت کشور دولت خاتمی بود که اتفاقا از علاقمندان به کروبی به حساب می‌آمد! این رفتار مضحکانه کروبی به خوبی آشکار می‌سازد که از نگاه وی وقتی راهکارهای قانونی (شورای نگهبان و وزارت کشور) قابل اعتمادند که از دل انتخاب ملت و صندوقهای رای حتما نام "مهدی کروبی" بیرون بیاید وگرنه باید آنها را ناکارآمد دانست!

نکته قابل توجه دیگر این اظهارات آن است که نشان می‌دهد تمام ادعاها و شکایتها در زمان رسیدگی به تخلفات انتخاباتی، ترفند و فریبی بیش نبوده و این حربه تنها برای اتلاف وقت و مظلوم نمایی بکار گرفته شده و این مدعیان اصلا سندی برای اثبات ادعای تقلب در انتخابات نداشته‌اند! به واقع تمام این جوسازیها در حالی راه اندازی شده بود که این جریان سیاست "فشار از پایین" از طریق آشوبهای خیابانی را برای پیشبرد اهدافش در انتخابات در نظر گرفته و پیگیریهای قانونی آنها نمایشی بیش نبوده است!؟

در این زمینه بد نیست به آخرین اظهارات مطرح شده توسط دکتر عبدالحسین روح الامینی (که فرزندش محسن در ماجرای کهریزک کشته شد و امروز کروبی به خونهایی وی سینه چاک می‌کند!) توجه کنیم. روح الامینی که در انتخابات از اعضای اصلی ستاد انتخابات محسن رضایی بود، و نسبت به نتایج انتخابات اعتراض داشت، به تازگی در گفتگو با خبرگزاری مهر(8/10/89) اعلام می‌دارد:

«من در استان اصفهان مسئول بازشماری آرا بودم و از نزدیک جریان انتخابات را دنبال می‌کردم. ما در آن زمان جلساتی با هیئت های اجرایی داشتیم و در عین حال مستندات نمایندگان خود را نیز بررسی می‌کردیم و آن چیزی که منتشر شده بود و نمایندگان ما گزارش کرده بودند تفاوتی با هم نمی‌کرد. در آن زمان که آنان ادعای تقلب را مطرح کرده بودند ما با افراد اصلی ستاد آقای موسوی در اصفهان تماس گرفتیم و گفتیم که اگر شما به دنبال دنبال کردن از طریق قانون نیستید، عدله و اسنادی که در اختیار دارید را به ما بدهید و آنها به صورت صریح به ما گفتند که ما چیزی در اختیار نداریم.

در آن زمان ما با نمایندگان شورای نگهبان در استان هم جلساتی داشتیم و هیئت های اجرایی نیز مستندات قانونی خود را در اختیار ما قرار دادند و زمانی که این اسناد بررسی شد متوجه شدیم که شمارش آرا درست است.

در عین حال هیچ مشکلی نیز در حوزه های رای گیری وجود نداشت و به عنوان مثال در حسینیه آقای طاهری در محله حسین آباد رای گیری تا ساعت یک نیمه شب ادامه داشت. ممکن است در روزهای اول و به خاطر فضای پس از انتخابات اعتراضاتی به خاطر برخی از تخلفات انتخاباتی انجام شود، اما ادعای تقلب در انتخابات، ادعایی است که می توان به سادگی آن را بررسی کرد و نه اینکه این بحث را چندین ماه طول بدهند و مشخص است که هدف از این کار زمینه سازی مقابله با نظام بوده است.»

گذر زمان اعترافات دیگری از خیانتهای سران فتنه را بر عبرت گیری نسلهای آینده ثبت خواهد نمود.

ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ

*این یادداشت در روزنامه وطن امروز شماره ??? روزچهارشنبه(??/??/??) در صفحه تریبون(?) منتشر گردیده است.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد