سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس در دلش، دانه خردلی از تعصّب باشد، خداوند او را روز قیامت با اعراب جاهلی برانگیزد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :24
بازدید دیروز :16
کل بازدید :174935
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/1/10
7:26 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

افشاگری اقای احمدی نژاد از "خرابکار لندن نشین"

احمدی‌نژاد در دیدار خصوصی اعضای اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ناگفته‌ای را از تماس فرد لندن نشین برای اخلال در طرح هدفمندی یارانه‌ها عنوان کرد.

به گزارش جهان به نقل از  فارس، در پی برگزاری جلسه خصوصی شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با رئیس جمهور، جلال عباسیان مسئول واحد تشکیلات و امور شهرستانهای این اتحادیه گوشه‌ای از حاشیه‌های این دیدار را به شرح ذیل بازگو کرد:

* بر خلاف عرف چنین جلساتی که شخصیت اصلی با تأخیر در جلسه حاضر می شود، در این جلسه دانشجویان بودند که با حدود بیست دقیقه تأخیر در جلسه حاضر شدند.

* با وجود اینکه جلسه در عصر پنجشنبه و روز تعطیل کاری برگزار می‌شد، اما رئیس جمهور به شدت مشغول کار و پیگیری امور مربوطه بود؛ به طوری که علی‌رغم روحیه شاد و سرزنده ایشان که هر از چندگاهی با دانشجویان به شوخی می‌پرداخت، اما خستگی از چهره ایشان به وضوح دیده می‌شد که بنا به گفته احمدی‌نژاد، دلیلش جلسات متعدد و خسته کننده‌ای بود که رئیس جمهور از صبح در آنها شرکت کرده بود.

* اتاق برگزاری جلسه همان اتاق مشهور جلسات کاری احمدی‌نژاد بود که به گفته خود ایشان، در این اتاق نزدیک به ??? جلسه و هفت هزار نفر ساعت کار تخصصی بر روی طرح هدفمند کردن یارانه‌ها با حضور شخص وی انجام شده بود.

* در این جلسه علاوه بر ?? نفر از اعضای جامعه اسلامی دانشجویان، فقط رئیس جمهور و مسئول تشریفات ریاست جمهوری حضور داشتند که این امر موجب صمیمی‌تر شدن فضای جلسه شده بود.

* احمدی‌نژاد در این جلسه از دقت اعمال شده بر طرح هدفمندی یارانه‌ها گفت و تصریح کرد: شخصاً آنقدر از گوشه و کنار کشور مطلع هستم که حتی از نرسیدن گاز مایع خانگی به برخی روستاهای لرستان نیز باخبرم و گاهی شخصاً پیگیر این امور هستم؛ مثلا خبر دادند کیفیت نان در برخی نقاط تهران افت محسوسی داشته است که در این مسأله وزیر و معاونش را مأمور بررسی کردیم.

* رئیس جمهور درباره اینکه دشمنان داخلی و خارجی برای کارشکنی و توطئه در هنگام آغاز طرح هدفمندی یارانه‌ها برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای کرده بودند، گفت: زمان اجرای طرح به گونه‌ای انتخاب شد که به هیچ عنوان آمادگی تحرکات خرابکارانه را نداشته باشند. حتی فردی که چندی است در لندن ساکن شده در تماس با ایران نسبت به عدم اطلاع از زمان دقیق اجرای طرح گلایه کرده بود چرا که برنامه ریزی‌هایش را از دست رفته می‌دانست.

* وقتی بحث از اصولگرایان ناب و ناباب به میان آمد، احمدی‌نژاد گفت: "بهتر است نام بعضی را اصولگرایان نایاب بگذاریم " که با خنده حضار روبرو شد. احمدی‌نژاد درباره برخی کارشکنی‌ها در روند اداره کشور نیز خاطرنشان کرد: متأسفانه افراد کارشکن در کشور به قدری هستند که سابقاً می‌توانستیم صادرات نیروی کارشکن هم داشته باشیم. البته بحمدالله الآن کمتر شده‌اند و تازه به مرز خودکفایی رسیده‌ایم که در این هنگام یکی از دانشجویان گفت: پس با توجه به توانمندی ایجاد شده، اکنون می‌توانیم کارشکنان مملکت را هم هدفمند کنیم که سبب خنده مجدد حضار و رئیس جمهور شد.

* پس از چند دقیقه پرسش و پاسخ، جلسه با اذان مغرب به اتمام رسید و احمدی‌نژاد به هر یک از دانشجویان یک تسبیح به یادگار اهدا کرد اما تسبیح دست خودش را هدیه‌ای از طرف مبارزان فلسطینی برشمرد که باید به موزه ریاست جمهوری منتقل شود و پس از پذیرفتن انگشتر هدیه یکی از دانشجویان، آن‌را بوسیده و دوباره به همان دانشجو اهدا کرد.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد