سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ... مرا به کسالت درعبادتت، کوری از راهت و بیرون شدن از طریق محبّتت، مبتلا مکن . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :25
کل بازدید :175269
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/5
7:31 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

 

ابتکار احمدی نژاد و سناریوی سبزها

 


 

سفر غیر منتظره احمدی نژاد به نیویورک و سخنرانی در کنفرانس بازنگری معاهده منع گسترش تسلیحات اتمی، را می‌توان یکی از مهمترین حوادث هفته گذشته دانست که در صدر اخبار رسانه های جهان قرار گرفت. حضور احمدی نژاد در این نشست که قرار بود در سطح وزاری خارجه کشورها صورت گیرد، چنان آمریکایی‌ها را شوکه کرده بود که تا ساعتها ناتوان از اظهار نظر و موضع گیری در قبال آن بودند. آمریکایی ها که به گفته "دیوید شنکر" (کارشناس موسسه سیاست خاورمیانه در واشنگتن) قصد داشتند از کنفرانس نیویورک برای متقاعد ساختن جامعه جهانی در خصوص ضرورت اعمال تحریمهای مضاعف در قبال ایران استفاده کنند، به یکباره با کسی مواجه شدند که قصد داشت تا دستور کار مورد نظر خود را  در کنفرانس نیویورک پیاده کند!

در حالی که سخنان قاطع احمدی نژاد مبنی بر ضرورت خلع سلاح کشورهای چون آمریکا و فرانسه و انگلیس و اسرائیل، با استقبال کشورهای مستقل جهان همراه بود، رسانه های صهیونیستی تلاش کردند تا سخنان احمدی نژاد را اظهارات تکراری و کلی گویی معرفی کنند که دستاوردی را برای ایران به همراه نداشته است.

ارائه چنین گزارشی از نشست نیویورک توسط رسانه های صهیونیستی دور از انتظار نبود اما آنچه قابل توجه است واکنش رسانه های فتنه گر سبزپوش بود که با همسویی کامل با رسانه های صهیونیستی همراه بود.

به عنوان نمونه سایت جرس متعلق به لندن نشین فراری فتنه سبز، در مقالاتی تلاش کرد تا این سفر را اقدامی بی‌فایده جلو دهد. "یلدا آراسته" نویسنده این سایت در گزارشی که قبل از انجام این سفر با عنوان "احمدی نژاد باز هم به آمریکا می‌رود؛ این مسافر استقبال کننده ندارد" منتشر ساخت تلاش نمود تا سخنان مخالفین این سفر را با آب و تاب فراوان بازتاب دهد و بی‌احترامی‌ها و عدم استقبال از احمدی نژاد را نکته برجسته این سفر معرفی کند. این در حالی است که سفر احمدی نژاد به سازمان ملل را نمی‌توان سفر وی به آمریکا تحلیل نمود که هتلداران صهیونیستی نیویورک از آن خوشحال باشند یا ناراحت! به استقبال وی بیایند یا نه! استقبال کنندگان احمدی نژاد مردم رنجدیده در کشورهای جهان سوم هستند که بعد از مدتها شاهد آنند که یک رئیس‌جمهور از تریبونهای بین‌المللی سخنانی را بر زبان می‌آورد که سالها در سینه مظلومان و آزادیخواهان سنگینی می‌کرده است.

نویسنده دیگر سایت مهاجرانی در مقاله‌ای با عنوان "سریال تکراری حرفهای مشابه"، سخنان احمدی نژاد را به کلی‌گویی تعبیر نموده و چنین می‌نویسد: «در حالیکه یک بار دیگر جهانیان منتظر بودند که محمود احمدی نژاد از یک تریبون بین‌المللی حرف تازه‌ای در خصوص مسائل هسته‌ای مرتبط با ایران بر زبان بیاورد وی برای چندمین بار به بیان اظهاراتی مبادرت کرد که بیشتر به بازی با توپ شبیه بود، توپی که مدام و بی‌هدف بر روی زمین غرب و امریکا سانتر می‌شود.»

این نویسنده مشخص نمی‌کند که این جهانیان مدنظر چه کسانی هستند و حرفهای نو و تازه که بدنبال شنیدن آن هستند چیست؟ آیا اعلام خبر اینکه جمهوری اسلامی از تلاش قانونی خود برای دستیابی به تکنولوژی هسته‌ای دست برداشته و به زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها تن داده است برای فتنه گران سبزپوش می‌تواند جذاب باشد!؟ آیا به رسمیت شناختن داشتن بمب اتم برای آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی می‌تواند سخنان احمدی نژاد را از حالت تکرار برای فتنه گران خارج سازد؟ خوب است این جریان بار دیگر مواضع خود در قبال زیاده خواهی‌های آمریکا در برابر حق مسلم ملت ایران را ارائه نماید تا واکنش انزجارطلبانه ملت ایران در قبال این نظرات را شاهد باشد.

درباره مساله دیگری که با آب و تاب فراوان توسط این سایت بزرگنمایی شده نیز باید گفت که معلوم است سخنان احمدی نژاد نباید مورد رضایت سران آمریکا و فرانسه و ... قرار گیرد و طبیعی است که متجاوزان به حقوق ملتها باید در واکنش به این سخنان سالن اجلاس را ترک کنند. بی‌شک چنین رفتار خارج از عرف بین المللی سران غربی بیش از پیش ماهیت پلید آنها را برای افکار عمومی جهانیان برملا می‌سازد. ما باید آن روز نگران "وجهه بین المللی ایران" باشیم که سخنان دیپلماتهای ما با استقبال سران نظام سلطه جهانی همراه باشد. آن روز است که جمهوری اسلامی دیگر پایگاهی در قلوب ملت مستضعف عالم نخواهد داشت.

در نهایت این ادعاهای سطحی و عوام فریبانه را می‌توان در راستای سیاست "تخریب چهره دولت دهم" قلمداد کرد که در سال جدید در دستور کار جریان فتنه قرار گرفته است.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد