سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چنگ در پیمانهاى کسانى در آرید که چشم وفا از ایشان دارید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :6
کل بازدید :174898
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/1/9
4:3 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

 

آقای سید حسن! تو را به جان امام سکوت نکنید!

 

                            

آن روز که موج خروشان مردم و عاشقان حضرت روح الله(ره) در روز 14 خرداد اعتراض خود را به سکوت یکساله فرزند یادگار امام در قبال اقدام فتنه گرانی که آرمانهای امام را نشانه رفته بودند نشان داد، اطرافیان ایشان نگذاشتند تا "آقا سید حسن" لحظه‌ای به این سوال بیندیشد که چرا مردم اینگونه به اعتراض لب گشوده‌اند! این افراد با تحریف حقیقت، موج اعتراض صدهها هزار نفری مردم را جمعی محدود و سازمان یافته خواندند، که توسط جریانی افراطی تحریک شده بود. غافل از اینکه "چشم پوشی از حقیقت" چیزی را تغییر نداده و تنها فرصت تامل و پندآموزی را از آدمی خواهد گرفت! و امان از اطرافیانی که "فرصت توجه و عبرت" را از انسان سلب نمایند!

اما درست در همان شب سالگرد ارتحال حضرت روح الله(ره)، یکی از سران فتنه به میدان آمده و با نوشتاری خطاب به موسوی، کروبی و خاتمی، از آنها می‌خواهد که از نام امام خمینی(ره) فاصله بگیرند و از خط امام اعلام برائت نمایند!

"اکبر گنجی"؛ قلم بدست مزدور امروز فتنه سبز، با ادبیاتی توهین آمیز حضرت امام(ره) را متهم به جنایت کرده می‌نویسد: «آیت الله خمینی که حفظ نظام را مهمتر از کلیه احکام شرعی به شمار می‌آورد و آن را تئوریزه کرد، برای حفظ نظام هر عملی را مجاز می‌دانست. مگر در تابستان 1367 چند هزار زندانی سیاسی به حکم او قتل عام نشدند؟ سرسپردگی به آیت الله خامنه‌ای با سرسپردگی به آیت الله خمینی تفاوتی ندارد، هر دو مصداقی از نظام سلطانی را به نمایش گذارده و می‌گذارند.»

این مزدور وابسته به دستگاههای جاسوسی آمریکا که متاسفانه با قاطعیت از موسوی وکروبی حمایت می‌کند، در نوشته دیگری که با عنوان "آیت الله خمینی؛ بی‌گناه یا..." در تاریخ 27/3/89 نوشته است، با صراحت و بیشرمی بیشتری آن "عزیز سفر کرده" را مورد بی‌احترامی قرار می‌دهد و می‌نویسد: «چه کسی نمی‌داند که آیت الله خمینی آمر جنایت علیه بشریت بود؟»

وی حضرت امام را متهم به دیکتاتوری کرده و می‌نویسد: «آیت الله خمینی هیچ مرجع تقلیدی را که موضعی انتقادی اتخاذ می‌نمود را تحمل نمی‌کرد.»! و در ادامه می‌افزاید: «... مسأله این بود، در این کشور هیچ کس نباید مطرح شود. هر کس مطرح می شد، کارش را می ساختند. در دهه ی اول انقلاب، باید، فقط آیت الله خمینی مطرح می‌گشت...»!؟

این سناریو به همینجا ختم نمی‌شود. در گامی دیگر "محسن کدیور" یکی دیگر از ضدانقلابیون فراری که اتفاقا باز هم از همراهان نزدیک موسوی و کروبی است، نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام سید حسن خمینی،(26/3/89) می‌نویسد و از ایشان می‌خوا‌هد تا به عنوان "یکی از نوادگان فاضل مرحوم آیت الله خمینی" از رکن اساسی اندیشه سیاسی حضرت امام که نظریه ولایت مطلقه فقیه باشد اعلام برائت کرده و "اعلام امیدواری می کند که سید حسن در تحقیقاتشان به این نتیجه برسد که ولایت شرعی فقیه بر مردم، فاقد مستند معتبر عقلی و نقلی است"!

وی با صراحت اعلام می‌دارد که حضرت امام(ره) در کارنامه خود از "چند خطای نه چندان کوچک" برخوردار است که در صدر آن ارائه مکتب سیاسی ایشان مبتنی بر نظریه " ولایت انتصابی مطلقه فقیه" قرار دارد! وی با متهم کردن نظام اسلامی و در راس آن ولایت مطلقه فقیه، خطاب به فرزند یادگار امام می نویسد:

«از آنجا که اصل ولایت فقیه و مصداق فعلی آن (بنا به شهادت مرحوم پدر شما و سه نفر دیگر از سران نظام در آن زمان) مورد رضایت آیت الله خمینی بوده است، آیا علاوه بر براهین نظری، ارزیابی منصفانه دو دهه اخیر بالاترین دلیل بر بی اعتباری این نظریه نیست؟ پرسش جدی این است: خط امام این "خطای فاحش" را چگونه می خواهد اصلاح کند؟»

شنیدن چنین اظهاراتی در مورد بنیانگذار جمهوری اسلامی در حالی که به گفته سید حسن "هنوز بیش از 20  سال از ارتحال ایشان نگذشته است"؟! دل هر دردمند و عاشق حضرت روح الله را به در آورده و جریحه دار می‌کند! براستی چه کسانی باید در مقابل این اتهامات و اظهارات خائنانه واکنش نشان دهند! چرا موسوی و کروبی و خاتمی که خود را مدعیان خط امام معرفی کرده اند، از این افراد برائت نمی‌جویند! چرا حسابشان را جدا نکرده و در دفاع از رفتار و گفتار سیاسی حضرت امام در زمانی که این آقایون خود را از نزدیکان امام می دانستند بیانیه و اطلاعیه صادر نمی‌کنند تا نسل جوان امروز نسبت به تحولات دهه اول انقلاب دچار شبهه نشود!؟

امروز عاشقان امام(ره) منتظرند که بزرگانی چون آیات عظام وحید خراسانی، صافی گلپایگانی، موسوی اردبیلی، مکارم شیرازی، محمدی گیلانی، جوادی آملی، راستی کاشانی، هاشمی رفسنجانی و دیگر عزیزانی که از ماجرای اعتراضات مردمی به رفتار سیاسی سید حسن رنجیده خاطر شده بوده و آن را نوعی اهانت به ساحت مقدس حضرت امام قلمداد کردند، به صحنه آیند و در برابر این توهینهای آشکار به حضرت امام و آرمانهای انقلاب اسلامی سکوت اختیار نکنند.

و در آخر از حجت الاسلام سید حسن خمینی به عنوان نواده عزیز حضرت روح الله می‌خواهیم که با موضع گیری صریح و قاطع در برابر این اتهامات، این امید را در عاشقان امام زنده بدارد که علی‌رغم جوسازیها و تحریفات اطرافیان، ایشان پیام ملت در 14 خرداد را به گوش جان شنیده اند.

 


89/3/31::: 12:21 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد