سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ خلق، راستگوترینشان است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :13
بازدید دیروز :16
کل بازدید :174924
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/1/10
12:2 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
الجزیره قطر این خبر را با تیتر "ایران رهبر گروه مخالفان سنی را به دار مجازات آویخت"، پوشش داده است و در متن خبر این تروریست شرور را رهبر گروه مسلح مخالف نظام توصیف کرده که به دلیل حمایت از سنی ها، دست به چنین جنایاتی زده است.
 
رسانه های بیگانه ریگی آمریکایی را قهرمان می دانند
 به گزارش حوزه سیاست خارجی و بین الملل برنا، در پی اعدام سرکرده گروهک تروریستی جندالشیطان، رسانه های خارجی بازتاب های متفاوتی از این خبر داشتند.

بر همین اساس الجزیره قطر این خبر را با تیتر "ایران رهبر گروه مخالفان سنی را به دار مجازات آویخت"، پوشش داده است و در متن خبر این تروریست شرور را رهبر گروه مسلح مخالف نظام توصیف کرده که به دلیل حمایت از سنی ها، دست به چنین جنایت هایی زده است.

این در حالی است که بسیاری از مردم سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی نفرت خود را از چنین اقداماتی عنوان کرده اند.

خبرگزاری فرانسه نیز با اشاره به اعدام ریگی سعی کرد این خبر را به گونه‌ای جلوه دهد که ایران یکی از رهبران گروه‌های سنی مذهب را اعدام کرده است. این خبرگزاری در خبر خود به نحوه دستگیری وی اشاره کرده است.

خبرگزاری رویترز نیز خبر اعدام عبدالمالک ریگی  را به گونه ای پوشش داده است که به خوانندگان خود اینگونه تلقین کند حکومت ایران که اکثریت آن شیعه است، یکی از رهبران گروه‌های سنی را اعدام کرده است.

 خبرگزاری آمریکایی "آسوشیتدپرس" نیز خبر اعدام سرکرده گروهک تروریستی جندالله را پوشش داده و آورده است:  وی به دلیل کشتن ده‌ها ایرانی در بمب‌گذاری‌های مختلف به اعدام محکوم شده است.

بی بی سی انگلیس نیز در پوشش این خبر با اشاره به جنایت های این تروریست و بمب گذاری های متعدد این گروه در ایران، آورده است: گروه جند الله مخالف نظام جمهوری اسلامی است و هدف خود را حمایت از حقوق اقلیت سنی های ایران به خصوص در استان سیستان و بلوچستان اعلام کرده است.

این در حالی است که شبکه های عربی نیز خبر اعدام ریگی را به صورت گسترده ای منعکس کردند. شبکه العربیه که وابسته به عربستان سعودی است پخش تصاویری از جنایت های ریگی را در حالی صورت داد که سعی داشت با پرداختن به ماجرای قتل "ندا آقاسلطان" این خبر را تحت تاثیر قرار دهد.

این شبکه در حالی که سعی می کرد جنایات این تروریست وابسته را بپوشاند، از وی به عنوان یک قهرمان برای بلوچ ها یاد کرد.
 

  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد