سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آفت دانش، فراموشی و تباهی اش، گزارش آن به نا اهل است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :13
بازدید دیروز :4
کل بازدید :175253
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/4
11:1 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

 بسیاری معتقدند انتخابات دهم ریاست جمهوری در واقع دور سوم انتخابات نهم بود رقابت اصلی بین هاشمی رفسنجانی و محمود احمدی نژاد رقم خورد . «شکست احمدی نژاد به هر قیمتی » پروژه ای بود که هاشمی از همان ابتدای کار دولی نهم در پیش گرفته بود و با ان به استقبال انتخابات دهم ریاست جمهوری ان را بازگو کرد.
استراتژی انتخاباتی هاشمی در دور دهم «دولت وحدت»نام گرفت و در واقع تاکتیکی برای حذف احمدی نژاد هم از دایره اصولگرایی و هم مسند ریاست جمهوری بود. 
هاشمی در مصاحبه ای که فروردین ماه سال 87 با علی زادسر نماینده سابق جیرفت داشت طرح خود را این گونه تشریح کرد:«درباره انتخابات دوره دهم اعتقاد من همان است که در جلسه جامعه روحانیت بحث شد و ان این است که چنانچه همه کسانی که خود را به هر نوعی جو اصولگرایان می دانند یکی از چهار نفر مطرح سده یعنی حجج اسلام ناطق نوری و روحانی و اقایان لاریجانی و ولایتی را نامزد کنند و متفرق نشوند بنده نیز به سهم و توان خود از نامزد ان نامزد واحد حمایت خواهم کرد و با جریان اصلاح طلب هم موافقت بشود که سهم مناسبی را در کابینه و مدیریت اجرایی کشور داشته باشد که امید بر موفقیت چنین طرحی نیز فراوان است .» 
  هاشمی همزمان که طرح خود برای حذف احمدی نژاد با تیغ وحدت ملی را پخته می کرد تا به انتخابات 88 برساند با مانعی مواجه بود و ان هم تاییدات رهبر معظم انقلاب بر کارنامه دولت بود. به همین سبب به دنبال توجیهی برای نفی این تاییدات می گشت . او در مصاحبه یا زادسر این موضوع را به صراحت بیان داشته و گفته بود :«بنا بر دلایل متعدد سیاسی ،اقتصادی ، مدیریتی ، به عملکرد دولت نهم انتقاد دارم به جز در مورد تخلف از سیاست های کلی که نظارت بر ان وظایف مجمع است ، سکوت کرده ام تا با نظارت علنی مقام معظم رهبری مخالفتی انجام نگیرد . من اینجوری خودم را راضی و قانع می کنم که رهبر معظم انقلاب اسلامی ، تحلیلی را از اوضاع دارند که تشخیص شان این است که اگر از دولت دفاع و پشتیبانی نکنند ، ممکن است دولت برای ادامه کار با مشکل جدی مواجه شود و در  شرایط فعلی این به صلاح نیست .»

برگرفته از جلد سوم کتاب عبور از فتنه 

 

 قطعا این بلواها بعد از انتخابات به نظر ادم های خبره کسی از انسان های فهیم که با مسائل کشور و با جهانی اشنا هستند ، در میان می گذارد، می فهمد ، همه این را می فهمند که این کار برنامه ریزی شده  بوده و این کار دفعی نبود که بخواهیم بگوئیم  یک چیزی پیش امده . مثلا دفعتا کسی بلند شد حرفی زد‍‍‍ نه ، این کار برنامه ریزی شده بود از یک مرکزی هدایت می شد .

  

 


89/4/3::: 12:41 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد