سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بى‏نیاز از عذر بودن ارجمندتر تا از روى راستى عذر آوردن . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :17
کل بازدید :175188
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/1/30
2:16 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

پنج شنبه شب خونین و انتقام جویی "سیا"

 

 

در حالی که ایران اسلامی غرق در شادی بمناسبت اعیاد مبارک ماه شعبان بود، خبر انفجار در مجلس جشن حسینی، همه عاشقان اباعبدالله را داغدار کرد. انفجار دو بمب با فاصله‌ای کم در مقابل مسجد بزرگ شیعیان در زاهدان توسط دو تروریست عضو گروهکی آمریکایی که خود را به اشتباه "جند الله" می‌نامند، قریب سی تن از نمازگزاران مظلوم این مسجد را به شهادت رسانده و دهها تن دیگر را زخمی کرد.

ساعاتی بعد اسامی دو نفر به نام «عبدالباسط ریگی» معروف به اسلام جان و «محمد ریگی» معروف به جنیدجان به همراه عکسهایشان در فضای اینترنت به عنوان عاملان این اقدام تروریستی انتشار یافت که هر دو در این اقدام انتحاری به هلاکت رسیدند. توجه به چهره این دو، بار دیگر نقش سه مولفه جهل، فقر و دشمن را در شکل گیری اینگونه حوادث برجسته می‌سازد و اینکه چگونه جهالت و نفهمی و داشتن اندیشه انحرافی، آنگاه که با فشارهای معیشتی همراه باشد، زمینه را برای سوء استفاده دشمنان زخم خورده این خاک و بوم فراهم می‌کند و از انسان موجودی خبیثی می‌سازد که به سادگی در نقش عمله‌ی استکبار، مردم بی‌گناه و معصومی را در مسجد امن الهی به خاک و خون کشیده و خود نیز به درک واصل می‌شود.

در این میان کیست که نداند در ورای نام دو عامل و گروهک حقیری که معلوم نیست بعد از اعدام سرکرده آن هنوز وجود خارجی داشته باشد یا خیر، باید به دنبال آمرینی گشت که دشمنان قسم خورده اسلام و نظام اسلامی بوده و تضعیف و ضربه زدن به جمهوری اسلامی را نشانه رفته اند.

بی‌شک در پس این اقدام تروریستی اهدافی چون ایجاد اختلاف مذهبی بین شیعه و سنی، ایجاد اختلاف بین کشورهای منطقه، ناامن سازی مناطق مرزی، نهفته است، اما شاید شکستهای متعدد دستگاههای اطلاعاتی - امنیتی آمریکا و غرب از نظام اسلامی در ماههای گذشته را بتوان به عنوان مهمترین عامل این اقدام تروریستی نام برد.

شکست سناریوی پیچیده کودتای مخملی که با هدایت و مدیریت رسانه ای - امنیتی غرب و آمریکا دنبال می‌شد، ضربه ای بزرگ بر پیکره این دستگاههای امنیتی بود. مراکز و دستگاههای امنیتی غربی به سادگی توانسته بودند این اقدامات را در کشورهای مختلفی چون اوکراین، گرجستان و قرقیزستان با موفقیت به ثمر برسانند و اینبار با تجربه ای بیشتر کار را در جمهوری اسلامی تمام شده می‌دانستند که با نصرت الهی، وجود ملت بصیرت حاضر در صحنه، مدیریت حکیم بزرگ انقلاب اسلامی و اقتدار دستگاههای مختلف اطلاعاتی - امنیتی کشور این فتنه مهار گردید.

گام بعدی دستگیری غیرقابل پیش بینی و منحصر بفرد عبدالمالک ریگی و شگفتی همه کارشناسان امور اطلاعاتی - امنیتی بود که ضربه سنگینی بر دستگاههای امنیتی دشمنان محسوب می‌شد، بخصوص که اعترافات صریح ریگی به خوبی نشان داد که این گروهک شیطانی تحت مدیریت کامل سازمانهای اطلاعاتی آمریکا و دیگر همپیمانانش بوده و همه اقدامات خود را با هدایت و حمایت آنها صورت داده‌اند.

 آخرین نمونه رسوایی‌های و شکست اطلاعاتی، لو رفتن ماجرای شهرام امیری بود که آمریکایی ها گمان نمی‌کردند به این شکل مجبور به آزادسازی وی شده و بار دیگر عجز و ناتوانی سازمان پر ادعای سیا برای جهانیان آشکار گردد.

این شکستهای مفتضحانه یک سال گذشته کافی بود تا دستگاههای امنیتی آمریکایی‌ها، انتقام جویی را در دستور کار خود قرار دهند. در ظاهر امر یک اقدامی تروریستی کافی بود تا اینگونه جلوه داده ‌شود که ایران کشوری ناامن است که دستگاههای امنیتی آن توان مدیریت اوضاع را نداشته و ضربه پذیر بوده و آنقدر هم که قدرتمند نشان می‌دهند نیستند! غافل از اینکه چنین اقدام کوری که مردم بیگناه کوچه و بازار را نشانه می‌رود، نه تنها نشان از توانایی و اقتدار یک دستگاه امنیتی نیست، بلکه تنها انزجار افکار عمومی جهانیان از آمران و طراحان پشت پرده آن را به همراه خواهد داشت.

مبتنی بر آموزههای دینی ما، مسجد معراج‌گاه مومن است، و چه خوب که این عروج در شب جمعه و در شام تولد اباالفضل العباس و در مجلس جشن اهل بیت(ع) صورت پذیرد و دست شقی ترین دشمنان اسلام نیز در کار باشد و چه زیباست با چهره خونین در محضر ارباب بی‌کفن حاضر شدن!  بی‌شک ماه بنیهاشم به استقبال این شهدا آمده است!

با چهره خونین سوی حسین رفتن/ زیبا بود اینسان معراج انسانی

 


  
  
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان:
عوامل حوادث تروریستی در زاهدان مزدوران اجاره‌ای آمریکا و اسرائیل هستند

خبرگزاری فارس: دهنوی تاکید کرد: عوامل اصلی حوادث تروریستی در زاهدان، مزدوران اجاره‌ای آمریکا، انگلیس و رژیم‌صهیونیستی هستند.


سعید دهنوی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، با محکوم کردن حادثه تروریستی روز گذشته در مسجد جامع زاهدان، گفت:‌ با عملکرد قاطع نیروهای امنیتی و سربازان گمنام امام زمان(عج)، شاهد پیروزی چشمگیر در زمینه مبارزه با اعمال تروریستی و به دام افتادن عبدالمالک ریگی و ایادی آن بودیم.

وی افزود: ضربه مهلک به جریان وهابیت در استان سیستان و بلوچستان موجب شد ته‌مانده‌های جریان عبدالمالک ریگی تمام تلاش خود را برای چنگ و دندان نشان دادن به مردم بی‌دفاع استان نشان دهند.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: فضای همدلی و برادری به طور مضاعف پس از دستگیری عبدالمالک ریگی در استان سیستان و بلوچستان مشاهده شد و این امر خاری بر چشم دشمنان وحدت و برادری مسلمانان شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان بود.

دهنوی در ادامه تصریح کرد: دشمنان به دنبال موقعیتی بودند تا ابراز وجود کرده و با شانتاژ‌های رسانه‌ای فضای تفرقه را در استان و کشور ایجاد کنند، البته حادثه تروریستی روز گذشته موجب همدلی و همدردی بیشتر مردم استان سیستان و بلوچستان شد، به گونه‌ای که پیامک‌های تسلیت میان مردم شیعه و سنی این استان، پس از حادثه تروریستی روز گذشته در سطح گسترده رد و بدل می‌شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان تأکید کرد: مردم اهل سنت استان با تأسف و تأثر فراوان همدردی خود را نسبت به خانواده‌های شهدا و مجروحان ابراز کردند و این نشاندهنده برکت خون شهدای حادثه تروریستی روز گذشته در مسجد جامع زاهدان بوده و موجب بارور شدن درخت تناور وحدت میان مسلمانان شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان شد.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، سنت خداوند باز هم نمایان شد و این سنت همان پیروزی نهایی حق و آرمان‌های انقلاب اسلامی بر عقاید باطل و وحشی‌گری‌های آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی است.

دهنوی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان به نمایندگی از دانشجویان شیعه و سنی این استان نهایت انزجار و تنفر خود را از عوامل اصلی این حادثه تروریستی که همان مزدوران اجاره‌ای آمریکا، انگلیس و رژیم‌صهیونیستی هستند اعلام کرده و با اطمینان اعلام می‌دارد، اینگونه اعمال تروریستی و وحشیانه هیچ تأثیری بر وحدت و همدلی مردم استان سیستان و بلوچستان نخواهد گذاشت.


  
  

پایان سناریوی «شریک دزد و رفیق قافله»

 

 

بیانیه شماره 18 موسوی تکرار همان سخنان ملالت آور پیشین وی بود که حتی در میان هواداران وی نیز واکنشی را به همراه نداشت و حکایت از شکست سناریوی بیانیه نویسی به عنوان آخرین حربه فتنه گران داشت. در این میان "لوس آنجلس تایمز" مطلبی پیرامون این بیانیه صادر نمود و اظهار داشت که موسوی در این بیانیه از مساله "جدایی دین از سیاست" دفاع کرده است. درج این مطلب در نشریه آمریکایی نیز مخاطبی در داخل نداشت، اما سایت کلمه برای خارج کردن بازار بیانیه نویسی از کساد و مهم جلوه دادن این بیانیه به میدان آمد و به نقد مطلب منتشره پرداخت. و در بخشی از یادداشت خود چنین نوشت:

«میرحسین موسوی، به عنوان فرزند راستین انقلاب و راهروی اصیل خط امام، نمی‌تواند و نمی‌خواهد داعیه جدایی دین از سیاست داشته باشد»

نویسنده این اظهارات که با هدف برائت جستن فتنه سبز از برچسب سکولاریسم تنظیم شده بود، توجه نداشت که دچار اشتباهی تاکتیکی شده و ابراز ارادت به حضرت امام(ره)، به مذاق هواداران ضدانقلاب فتنه که اتفاقا امروز اکثریت اطرافیان سران فتنه را تشکیل می‌دهند، خوش نخواهد آمد.

در این شرایط بود که هجمه همه جانبه به موسوی آغاز شد و برخلاف آن مثل قدیمی اینبار چاقی دسته اش را برید! یکی از نویسندگان سایت خودنویس در یادداشتی با عنوان" آقای موسوی! شما تمام شده‌اید" نوشت:

«هرچه بیانیه تا به حال دادید کافی است. از این به بعد بهتر است سفسطه را کنار بگذارید و بامردم صادق باشید. مانند همان اوایل جنبش که صحبت از دوران طلایی امام راحل می‌کردید. رک و پوست کنده بگویید شما همان موسوی دهه سیاه شصت هستید که مقابل عکس امام راحل‌تان ... می‌نشینید و پیام نوروزی می‌دهید.»

این سایت با درج مطلبی با عنوان " شوک دیدگاه‌های میرحسین موسوی" اعلام می دارد که بخشی از هواداران موسوی نمی توانند چنین اظهاراتی را از موسوی باور کنند! نویسنده دیگری از این سایت حامی دیروز سران فتنه با عصبانیت بیشتر بابت یاد کرد از حضرت امام، مطلبی با عنوان "میر حسین موسوی، سیاستمدار یا رویا زده؟" می‌نویسد و اظهار می‌دارد: «شاید آنچه آقای مهندس میر حسین موسوی از زمان بازگشتش به عرصه سیاسی ایران در سال ???? گفته و یا انجام داده، در بهترین حالت، تنها در قالب یک هنرمند رویا زده قابل توجیه باشد تا یک سیاستمدار واقع بین، آگاه و کاردان... دیده‌ایم و باز خواهیم دید که آقای موسوی بارها و بارها و حتی به شکلی غیر ضروری از خمینی با تکریم و تجلیل یاد کرده است»

"نیک آهنگ کوثر" کاریکاتوریست هتاک حامی فتنه نیز با کشیدن کاریکاتوری این ادعای موسوی را به سخره گرفت.

نوشته‌های فوق به خوبی بحران ایجاد شده در اردوگاه فتنه گران را نمایان می‌سازد. بحرانی که بسیاری از تیزبینان سیاسی از ماهها پیش آن را به سران فتنه گوشزد کرده بود. اما موسوی و کروبی که به خوبی می‌دانستند در میان عاشقان امام پایگاهی ندارند، وارد بازی مرگباری شدند و برای عضوگیری از ضدانقلاب تا بدانجا پیش روفتند که مجبور شدند در برابر توهینهای علنی به ساحت مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی سکوت اختیار کرده و از آن چشم بپوشند! در واقع سران فتنه با اتخاذ سناریوی " شریک دزد و رفیق قافله" در یکسال گذشته تلاش کردند تا خود را همچنان همراه قافله نظام و انقلاب اسلامی و در خط امام معرفی کنند، در حالی که از دیگر سوی با ضدانقلاب و اپوزیسیون نظام اسلامی شریک و هم پیمان بودند.

بنظر می‌رسد این سناریو نیز برای سران فتنه به سر آمده است! و فتنه گران از اینجا رانده و از آنا مانده در میان دو راهی مستاصل مانده‌اند.


89/4/24::: 9:40 ع
نظر()
  
  
جهت ارائه گزارشی از نحوه ربوده شدنش؛
شهرام امیری به کمیسیون امنیت ‌ملی مجلس دعوت می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس از دعوت شهرام امیری برای حضور در کمیسیون متبوعش خبر داد.


محمد کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: از آقای شهرام امیری برای حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس دعوت خواهیم کرد تا ایشان توضیحاتی را در خصوص دوران اسارت و نحوه ربوده شدن به نمایندگان ارائه کند.
وی افزود: امیری در اولین جلسه کمیسیون امنیت ملی که احتمالاً به بعد از تعطیلات مجلس موکول خواهد شد‏، حضور خواهد داشت.


  
  
   1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد