سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، دوست دارد به کارهای مباح عمل شود، همان گونه که دوست دارد به واجباتش عمل کنند .خداوند، مرا با دین راحت و آسان برانگیخت : دین ابراهیم . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :16
کل بازدید :174916
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/1/10
5:35 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
احمدی‌نژاد در همایش فرماندهان سپاه:
قدرت دفاعی سپاه و ارتش دست‌های مستکبران را از بازو قطع می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور با بیان اینکه قدرت دفاعی سپاه پاسداران و ارتش، دست‌های مستکبران و زورگویان را از بازو قطع خواهد کرد، اظهار داشت: دنیای استکبار بسیار کوچکتر از این است که به ملت ایران آسیب برساند.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان در نوزدهمین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولین سپاه با بیان اینکه قدرت دفاعی سپاه پاسداران و ارتش، دست‌های مستکبران و زورگویان را از بازو قطع خواهد کرد، اظهار داشت:دنیای استکبار بسیار کوچکتر از این است که به ملت ایران آسیب برساند و ملت ایران با اراده خود مستکبران عالم را زیرپای خود قرار خواهد داد.
رئیس جمهور افزود: امروز سطح آگاهی سیاسی ملت ایران بسیار بالاتر از سطح اندیشه مستکبران عالم است و انقلاب اسلامی در داخل کشور از مرز توطئه‌های دشمنان عبور کرده است.
وی ادامه داد: امروز استکبار از این عصبانی است که می‌بیند در نظام جمهوری اسلامی خواست رهبری و ملت یکی است و بالاترین سطح هماهنگی ملی در ایران جاری و ساری است.
رئیس جمهور با اشاره به پیشرفت‌های صنعتی و تولیدی در کشور گفت: امروز به فضل الهی و همت نیروهای انقلابی کشور در مسیری درست و سازنده و بالنده در حال حرکت است.
احمدی‌نژاد با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌ها و تلاش‌های پاسداران سپاه گفت: امروز سپاه سنگر مستحکم صیانت از همه ارزش‌های الهی و دستاوردها و مسیر نورانی انبیاء الهی و نقطه اطمینان و امنیت خاطر نه تنها ملت ایران بلکه همه یگانه پرستان و آزادیخواهان و عدالت طلبان جهان است.
وی سپاه پاسداران را نماد تعالی و شکوفایی انسان و خودباوری یک ملت و ایستادگی در برابر ستمگران و دفاع از مظلومان جهان دانست و گفت: به فضل الهی و با همت بلند سپاهیان و با اندیشه والای آنان بسیاری از غیرممکن‌ها در این کشور، ممکن و بسیاری از سنگرها فتح شد و بسیاری از عرصه‌های دور از دسترس ملت ایران در دسترس قرار گرفت.
احمدی‌نژاد در ادامه افزود: به لطف خدا امروز نظام جمهوری اسلامی مستحکم‌ترین و پایدارترین نظام سیاسی دنیاست که گسترده‌ترین پشتیبانی‌های مردمی که در دنیا منحصر بفرد است، نقطه اتکای آن می‌باشد.
رئیس جمهور تاکید کرد: امروز سپاه پاسداران این نهال غرس شده توسط امام راحل (ره) و آبیاری شده توسط رهبر فرزانه ( مدظله العالی) به درخت تنومندی تبدیل شده که توان مقابله با طوفان‌های مختلف را دارد.
وی در ادامه با تاکید براین که امروز قدرت ایران اسلامی، یک قدرت فرهنگی است و دشمنان از این ویژگی انقلاب اسلامی ایران در هراس هستند، تصریح کرد: عصبانیت غرب و استکبار جهانی به خاطر پیشرفت‌های علمی، فرهنگی ایران و سپاه است.
رئیس جمهور در پایان خاطرنشان کرد: آن چیزی که سپاه را شاخص قرار داده اخلاص و کار برای خدا، عشق به آرمان‌های الهی و کار مستمر و نظم و خلاقیت است.


  
  
 
پیروزی دیگری برای دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران
شهرام امیری تحویل دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن شد

خبرگزاری فارس: شهرام امیری که با هدف سند سازی های واهی علیه فعالیت های صلح آمیز هسته ای و در کار مشترکی از سوی سرویس های های اطلاعاتی آمریکا و عربستان ربوده شده بود، دیشب ساعت 22به وقت محلی تحویل دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن شد.


به گزارش خبرگزاری فارس، شهرام امیری دیشب ساعت 22 به وقت محلی تحویل سفارت پاکستان به عنوان دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن شد.
شهرام امیری در کار مشترکی از سوی سرویس های های اطلاعاتی آمریکا و عربستان در کشور عربستان ربوده و به آمریکا منتقل شد. با آغاز فعالیت های اطلاعاتی و رسانه ای
جمهوری اسلامی ایران، دولت آمریکا مجبور به عقب نشینی شده و نامبرده را تحویل دفتر حافظ منافع ایران در آمریکا داد.
اقدامات دستگاه اطلاعاتی کشورمان شکست دیگری در فعالیت‌های اطلاعاتی - امنیتی آمریکا علیه ایران قلمداد می شود، موفقیت این تلاش ها در پی افشاگری های ایران علیه اقدام تروریستی دولت آمریکا و ارایه اسناد معتبر و موثق از ربایش شهرام امیری به سازمان ملل و فشار افکارعمومی جهان محقق شد.این در حالی است که استکبار جهانی با تمام ابزارهای رسانه ای خود و در یک جنگ تمام عیار دیپلماتیک در صدد توجیه این اقدام تروریستی بر آمده بود. اقدامات بهنگام دستگاه اطلاعاتی ایران و ارایه اسناد محکم، در نهایت آمریکا را مجبور به تحویل شهرام امیری به دفتر حافظ منافع ایران کرد.
شهرام امیری کارشناس و محقق دانشگاه صنعتی مالک اشتر بود که سال گذشته در مدینه منوره در عملیاتی هماهنگ از سوی سرویس‌های اطلاعاتی عربستان و آمریکا ربوده و مستقیما به ایالت متحده آمریکا منتقل شد.
وی در پیام تصویری که خود آن را ضبط کرده و با شیوه‌ای خاص به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) رسانده بود، اعلام کرد که در 13 خرداد 1388 در عملیات مشترکی میان تیم‌های ترور و ربایش سازمان اطلاعات آمریکا CIA و استخبارات عربستان سعودی در مدینه منوره دزدیده شده و پس از انتقال کوتاه مدت به جایی نامعلوم در عربستان با هواپیما به آمریکا منتقل شده است.
هدف از این ربایش فشار به جمهوری اسلامی ایران در مسئله هسته‌ای و ایراد اتهام غیرصلح آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان از طریق سندسازی‌های واهی بود.
وی در پیام تصویری خود اعلام کرده بود که تحت شدید ترین شکنجه های دستگاه اطلاعاتی ایالات متحده برای ایراد اتهام به جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.
اسناد ربایش امیری چندی پیش از سوی مقامات وزارت امور خارجه کشورمان به سفارت سوئیس به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران تحویل شده بود.
پس از ربوده شدن امیری و ابراز نگرانی مقامات کشورمان از احتمال ربایش وی توسط سرویس های اطلاعاتی امریکا و عربستان، مقامات امریکایی از ربایش وی ابراز بی اطلاعی کرده و آن‌را تکذیب کردند.اما پس از چندی ناچار به اعتراف در خصوص ربایش وی شدند. بر این اساس پس از ماهها بی اطلاعی خانواده وی از وضعیت امیری متخصص رادیو ایزوتوپ های پزشکی در دانشگاه مالک اشتر، شبکه تلویزیونی «ای بی سی» آمریکا اعلام کرد که وی یکی از دانشمندان هسته ای ایران بوده که هم اکنون در آمریکا و درحال همکاری با سازمان سیا درباره مسئله هسته ای ایران است.
همزمان «رادیو فردا» نیز در تحلیل‌های پی در پی ربایش امیری را یک موفقیت بزرگ اطلاعاتی برای آمریکا می خواند و در مقاله ای با نام «شهرام امیری چقدر می دانست؟» از امیری به عنوان یک منبع بزرگ اطلاعاتی درباره موضوع ایران یاد کرده و موضوع نیروگاه فردو که چند هفته بعد از ربایش امیری مطرح شد را از نتایج این آدم ربایی آمریکا دانست.
این اتهامات به وی در حالی ابراز شد که وی در نواری ویدئویی تمامی اتهامات از جمله اتهام در رابطه با فعالیت های هسته ای کشورمان ، همکاری با سرویس جاسوسی ایالات متحده و مواردی از این دست را تکذیب کرده و پناهندگی خود به آمریکا را منکر شد.
رسانه های امریکایی که ناچار با این نوار پخش شده از صدا و سیمای جمهوری اسلامی مواجه شدند دست به سند سازی ناشیانه ای زده و با پخش ویدئویی ساختگی از وی،حضور او در خاک امریکا را به درخواست خود امیری دانستند. ادعایی که در نوار پخش شده دوم از امیری توسط وی کاملا رد شد.


  
  
اذعان سفیر رژیم صهیونیستی به شکننده بودن گفت‌وگو بین تل‌آویو و پاریس

خبرگزاری فارس: سفیر رژیم صهیونیستی در فرانسه با اذعان بر شکننده بودن گفت‌وگو بین تل‌آویو و پاریس، بر یافتن پیوندهای با ثبات‌تر تأکید کرد و تصویر ارائه شده از اسرائیل در رسانه‌‌های فرانسه را یکی از نگرانی‌های عمده خود برشمرد.


به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به پایان ماموریت «دانیل شک» سفیر رژیم صهیونیستی در فرانسه در سپتامبر 2010، شورای نمایندگی نهادهای یهودیان فرانسه (کریف) با برپایی مراسمی از وی و خدماتش در طول چهار سال گذشته قدردانی کرد.
«ریچارد پراسکیه» رئیس کریف در این مراسم نقش دانیل شک در روابط چهارسال گذشته بین فرانسه و اسرائیل را در حالی که این روابط دائما در معرض حملات متعدد از همه جهات بوده است را ستود.
دانیل شک نیز اظهار داشت: جامعه یهودیان فرانسه به اسرائیل بسیار وابسته هستند و روابط اسرائیل و فرانسه دچار چالش‌ها و دشواری‌های بسیار فراوانی است. به نظر می‌رسد که جامعه یهودیان فرانسه تا حدود زیادی دچار سردرگمی است و نسبت به آینده خود و آینده اسرائیل احساس نگرانی می‌کند.
وی در مورد روابط کنونی این رژیم و فرانسه گفت: روابط فعلی ما به نسبت 20 سال، 10 سال و پنج سال پیش در بهترین وضعیت قرار دارد؛ ولی به نسبت سال 2008 به این طرف روابط فرانسه و اسرائیل بدتر شده است. سال 2008 بهترین سال روابط فرانسه و اسرائیل بود و حضور شیمون پرز در پاریس، برافراشته شدن پرچم اسرائیل در شانزه لیزه، حضور سارکوزی در مجلس اسرائیل و نمایشگاه کتاب اسرائیل را می‌توان بهترین دلایل این خوبی روابط برشمرد.
سفیر رژیم صهیونیستی در پاریس از تنش‌ها بین اسرائیل و فرانسه همچون زمان جنگ با لبنان و اقدامات موساد در دبی به عنوان دوران تنش بین طرفین یاد کرد و افزود: به همین خاطر است که نقش یک دیپلمات همیشه پیدا کردن بهترین راه برای برطرف سازی این مشکلات و بهبود روابط است. پیدا کردن بهترین کلید‌ها و بهترین مخاطب برای پیشبرد روابط به رغم مشکلات.
دانیل شک از تصویر ارائه شده در خصوص اسرائیل در رسانه‌های فرانسه به عنوان یکی از نگرانی‌های عمده خود یاد کرد و موضوعات مهمی همچون فلسطین، لبنان، سوریه، ایران و تحریم محصولات اسرائیلی در فرانسه را تاثیرگذار بر این چهره عنوان کرد.
وی اضافه کرد: دیالوگ بین فرانسه و اسرائیل شکننده است و ما باید در زمینه‌های متعدد پیوندهای با ثبات‌تری بیابیم که از این زمینه‌ها می‌توان به اقتصاد، بازرگانی، علوم، آموزش‌های دانشگاهی و مهاجرت و زمینه‌های دفاعی اشاره کرد.


89/4/21::: 1:53 ع
نظر()
  
  
صادق الحسینی:
اوباما با تحریم ایران بخت شکست‌خورده خود را می‌آزماید

خبرگزاری فارس: یک تحلیلگر مسائل ایران با بیان اینکه غربی‌ها و شبه‌روشنفکران ایران در رویارویی با ایران شکست خورده‌اند، تاکید کرد که اکنون نوبت رئیس‌جمهوری آمریکاست که بخت شکست‌خورده خود را بیازماید.


به گزارش فارس،‌ "محمد صادق الحسینی " در مقاله‌ای در خصوص تهدیدات غرب و آمریکا علیه ایران نوشت: به نظر می‌رسد به جای حمله نظامی، غربی‌ها راه دیگری علیه ایران را برگزیده‌اند و آن از یک سو تشدید حصر اقتصادی و تجاری علیه ایران و از سویی دیگر حمایت از نیروهای معارضی است که خود را جنبش سبز نامیده‌اند. به نظر می‌رسد انتخاب این راهکارها همه پس از ناامید شدن از راهکار نظامی است که ظاهرا بشدت پرهزینه است.
صادق الحسینی به سیاست "فشار از پایین و چانه‌زنی از بالا " اشاره کرد و گفت: غرب که به دلیل دو جنگ عراق و افغانستان بشدت از پا افتاده است تلاش می‌کند به خواسته و هدف خود برسد؛ هدفی که روزی آن را جایزه بزرگ نامید و آن چیزی نیست جز غلبه بر ایران و خلاص شدن از درگیری با آن از طریق سیاست "فشار از پایین و چانه‌زنی از بالا ".
نویسنده افزود: غرب و بویژه آمریکا که از نوک پا تا فرق سر دارای گرایش مادی است،‌ نمی‌فهمد و نمی‌خواهد بفهمد -که این همان چیزی است که ما می‌خواهیم- که ایران هیچ‌گاه بر حاکم یا طبیعت یا هویت یا دین خود قیام نکرده است مگر بر اساس اصل فرهنگی و معنوی.
این، طبیعت و عادت ایران در طول قرون گذشته است. ایران با اختیار خود و داوطلبانه و برخلاف اینکه قدرت مدنی فارس‌ها در قبل از اسلام بود، اسلام را پذیرفت و فقط و فقط به این دلیل که حکومت اسلامی که در جزیرةالعرب در آن زمان ظهور کرد و برای آنان حکومتی پیشرفته و عالی و حتی پیشرفته‌تر و عالی‌تر از حکومت‌هایی بود که در آن زمان بر روابط بین‌الملل مانند حکومت فارس یا رم، حکمرانی می‌کرد.
صادق الحسینی در بیان شاهدی بر اینکه ایرانیان، داوطلبانه اسلام را پذیرفتند، افزود: عرب آن روزگار که به اسلام دعوت می‌کردند هیچ یک دارای عوامل و شاخص‌های مادی خاص یا قدرت مادی بزرگ و عظیمی نبودند که با آن حکومت کسری‌ها یا مردم آن را مقهور خود کنند.
نویسنده افزود: نه تنها فقر و گرسنگی و عقب‌ماندگی و محرومیت، علت‌ گرایش مردم ایران به سوی ساقط کردن حکومت خود، در مقابل فاتحان جدید نبود، بلکه معانی و ارزش‌ها و فضایل عالی که امتی ساده، پرچم دعوت به آن را در دست داشت، قلوب ایرانیان را پیش از شهرهای آنان فتح کرد.
صادق الحسینی افزود: آمریکایی‌ها و غربی‌ها امروز، نه تنها این سنخ ارزش‌ها را ندارند بلکه چیزی نمانده است که به ته سراشیبی تمدن برسند، گذشته از اینکه آنان اکنون از لحاظ مادی در پایین‌ترین درجه ممکن هستند. این، در زمانی است که ایران اسلامی با همه کمبود و کاستی‌های خود و برخلاف مصیبت‌های روزگار که آن را در خود گرفته است، این روزها از لحاظ معنوی و ارزشی و همچنین از لحاظ مادی در مقایسه با آنچه هست و موانعی که بر سر راه آن است، در متجلی‌ترین روزهای خود قرار دارد.
صادق الحسینی نوشت: ممکن است رنج و دردسر و ناخرسندی‌های مادی و معنوی در ایران که نتیجه اشتباهات داخلی (که چه بسیار است) یا ناشی از فشارهای خارجی (که چه سنگین است) وجود داشته باشد ولی اگر کسی در ایران امروز و آنچه مردم آن از تهران تا حومه "تهران‌جلس " یعنی ایرانیان مقیم لوس‌آ‌نجلس به طور کلی از احساس افتخار و حاکمیت ملی نیاز دارند، کنکاش کند و خوب بنگرد خواهد دید که نوعی از احساس ملی‌میهنی خروشانی که به انقلاب شبیه است در این مردم وجود دارد.
وی افزود: سپس اگر دقیق‌تر نگریسته شود که حقیقت درون وطن روشن شود و فوران انقلابی دینی خروشانی که نسل سوم و چهارم انقلاب در حال رهبری آن هستند و در این حال میراث‌دار و تاریخ اسلام ناب محمدی (ص) هستند، روشن خواهد شد که صحنه انقلاب خروشان دینی که فوران آن تا آسمان می‌رسد مشاهده خواهد شد.
نویسنده تصریح کرد: این مشکل، تنها معضل غرب نیست بلکه این، مشکل شبه‌روشنفکران شگفت‌زده از مدرنیته و پست مدرنیته هم وطن ماست که پس از آنکه عامل دین را از حرکت‌های مردمی حذف کردند اکنون عوامل عقلی را حدف می‌کنند و بر تجربه کردن عینی این امر پا می‌فشارند پس بگذارید تا آن را خود لمس کنند و شکست واقعی عملی را پس از شکست نظری تجربه کنند، حال پس از سقوط "هانتینگتون " و "فوکویاما "، اکنون نوبت باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا است تا بخت شکست‌خورده خود را مقابل ایران بسنجد.


  
  
رئیس کمیسیون امور بین‌الملل دومای روسیه:
تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران غیر قابل قبول است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون امور بین‌الملل دومای روسیه تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران را غیر قابل قبول خواند.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو، «کنستانتین کاساچف» رئیس کمیسیون امور بین‌الملل دومای روسیه روز جمعه در دیدار با سید محمودرضا سجادی سفیر ایران در روسیه، تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران را غیر قابل قبول دانست و آن را رد کرد.
سجادی در این دیدار از برخی از اقدامات اخیر روسیه، از جمله رأی مثبت آن کشور به قطعنامه آمریکایی شورای امنیت سازمان ملل، گله کرد و گفت: این برخوردها موجب آزردگی خاطر افکار عمومی در ایران شده است. طبیعی است این آزردگی خاطر به روابط عمیق و همکاری‌های مهم دوجانبه و منطقه‌ای دو کشور، خدشه وارد می‌کند.
کاساچف نیز در این دیدار ضمن تأکید بر لزوم تبادل اطلاعات و گسترش همکاری‌های ایران و روسیه در بخش‌های مختلف، به تلاش‌های روسیه در جهت حل مسئله هسته‌ای از طریق دیپلماتیک و نیز حذف بندهای افراطی و نرم سازی قطعنامه اشاره کرد.
وی توضیح داد که ما در بین یک دو راهی قرار داشتیم، یا باید با اصل قطعنامه مخالفت می‌کردیم که در این صورت کشورهای غربی به خود اجازه می‌دادند در خارج از شورای امنیت سازمان ملل ‌اقدامات خشن و تهاجمی طراحی کنند و یا اینکه ما با قطعنامه موافقت کرده و در یک قالب کنترل شده، اقدامات غرب را مهار کنیم. ما راه دوم را بیشتر به صلاح دیدیم.
رئیس کمیسیون امور بین‌الملل دومای روسیه در این دیدار همچنین از علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برای سفر به روسیه دعوت کرد.


  
  
خاتمی پایم را هم ببوسد کنار او نمی‌نشینم
  
 
   
عباس عبدی پس از حضور در یک نشست محفلی درواکنش به درخواستی مبنی بر نشستن در کنار خاتمی برآشفته شد و گفت: اگر پایم را هم ببوسد دیگر او را تحویل نمی‌گیرم.
 به گزارش خبرنگارسیاسی جهان، عباس عبدی که در مراسمی در یکی از باغ‌های اطراف تهران حضور یافته بود تلاش حاضران در این مراسم برای ایجاد آشتی دوباره وی با خاتمی را ناکام گذاشت.
وی به درخواست یکی از شرکت‌کنندگان مبنی برنشستن درکنار خاتمی به تندی واکنش نشان داد و گفت: اگر او(خاتمی) پایم را هم ببوسد حاضر نیستم لحظه‌ای از کنار او رد شود تا چه این‌که در کنار او بنشینم و دیگران از ما عکس یادگاری بگیرند.
وی گفت که هنوز خاطره سکو ت و نیشخندهای او را درجریان بازداشت و محاکمه خود فراموش نکرده‌ام . وقتی که من برای او هزینه می‌دادم او کجا بود؟ 
عبدی همچنان اظهار داشت: خاتمی فراموش کرده است که هرچه دارد از امثال من است.ما او را مطرح و معروف کردیم.

  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد