سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان بنده راست نباشد ، جز آنگاه که اعتماد او بدانچه در دست خداست بیش از اعتماد وى بدانچه در دست خود اوست بود . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :8
کل بازدید :175164
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/1/29
12:42 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
اوباما: 18 ماه اولویت نخست آمریکا ایران بوده است
رئیس جمهور آمریکا: هر کاری برای جلوگیری از هسته ای شدن ایران انجام می دهیم

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با یک شبکه صهیونیستی گفت که طی 18 ماه گذشته اولویت نخست آمریکا ایران و برنامه هسته‌ای این کشور بوده است.


به گزارش فارس، "باراک اوباما " در مصاحبه با شبکه 2 رژیم صهیونیستی گفت که دولت وی بیش از هر دولت قبلی آمریکا به اسرائیل کمک کرده است.
اوباما که طی 18 ماه گذشته ریاست جمهوری خود، کمک‌ها و امتیازات زیادی را به رژیم صهیونیستی داده است در ادامه مصاحبه خود بدون اشاره به برنامه اتمی اسرائیل گفت: ایران و برنامه هسته‌ای این کشور طی 18 ماه گذشته اولویت نخست آمریکا بوده است و من قاطعانه گفته‌ام که دستیابی ایران به سلاح اتمی غیر قابل قبول است و ما هر کاری را که بتوانیم انجام می‌دهیم تا از وقوع آن جلوگیری کنیم.
اوباما با هدف مطمئن ساختن صهیونیست‌ها از حمایت آمریکا از اسرائیل گفت که وی حدس می‌زند چرا آنها [صهیونیست‌ها] به وی بدگمان هستند.
وی گفت که برخی از این بدگمانی‌ها فقط به دلیل این حقیقت است که اسم میانی وی حسین است که همین موضوع مقداری بدگمانی ایجاد کرده است.
اوباما گفت: [به همین دلیل] من رئیس کارکنان کاخ سفید را "رام اسرائیل امانوئل " انتخاب کردم و مشاور سیاسی ارشد من کسی است که از نسل یکی از بازماندگان هولوکاست است. نزدیکی من به جامعه یهودیان آمریکا احتمالا دلیل چیزی است که مرا در سنای آمریکا به پیش برد.


  
  
در حاشیه اجلاس سران گروه دی هشت؛
احمدی‌نژاد با عبدالله گل دیدار خصوصی انجام داد

خبرگزاری فارس: روسای جمهور ایران و ترکیه در حاشیه اجلاس سران گروه دی هشت دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به نیجریه، در حاشیه اجلاس سران گروه دی هشت در نیجریه عبدالله گل رئیس‌جمهور ترکیه و محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان با یکدیگر دیدار و در خصوص مهمترین مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی گفتگو کردند.
احمدی نژاد و عبدالله گل در این دیدار بر تداوم و تقویت همکاری‌های دو کشور در خصوص مسائل مختلف فی‌مابین تاکید کردند.
براساس این گزارش در این دیدار رئیس‌جمهور کشورمان از مواضع قاطع ترکیه در حمایت از ایران از جمله بیانیه تهران تشکر کرد.

 





 احمدی نژاد:

صدور قطعنامه علیه ایران نشانه ضعف غرب است

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور کشورمان، گفت: صدور قطعنامه علیه جمهوری اسلامی ایران نشانه قدرت غربی‌ها نیست بلکه نشانه ضعف آنها است و روزبه‌روز ضعیف‌تر و به نفع ملت‌های آزاده صحنه جهان را ترک می‌کنند.


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از نیجریه، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان عصر امروز در دیدار علما، منتخبین، کارکنان و اعضای نمایندگی ایران در نیجریه سخنرانی کرد.
احمدی‌نژاد در این سخنرانی به دو مأموریت انسان‌ها اشاره کرد و گفت: برقراری حیات طیبه انسانی خاص همه انسانها است.
وی گفت:‌ امروز جبهه شیاطین علیه ملت‌ها در حال اقدام است و ملت‌ نیجریه در این باره تجربه مبارزات استقلال‌طلبانه را دارد که در حدود 50 سال قبل علیه استعمارگران قیام کرده است.
رئیس جمهور ضمن محکوم کردن استعمارگران گفت: آنان با حفظ روحیه استعماری چهره‌ خود را تغییر داده و از پیامبران الهی عصبانی هستند و شعار خداپرستی را برنمی‌تابند.
احمدی‌نژاد تأکید کرد: آنان از ایران عصبانی هستند و توقع دارند ایران در امر آنان باشد اما ملت ایران ایستاده است و با آنها مبارزه خواهد کرد و وعده خداوند پیروزی حق و حقیقت است.
وی با اشاره به اینکه غربی‌ها با داشتن 20 هزار بمب اتمی به دورغ می‌گویند که از یک بمب می‌ترسند، گفت: آنها از بمب اتم نمی‌ترسند آنها دروغ می‌گویند.
رئیس جمهور با بیان اینکه دیکتاتورهای تاریخ شعار آزادی را سر می‌دهند، گفت: کسانی که تعداد زیادی را می‌کشند مدعی حقوق بشر هستند و آنها در کشور خود یک دیکتاتوری مخوف اعلام می‌کنند.
وی با اشاره به بحران اقتصادی در جهان، افزود: شما می‌بینید که در بحران اقتصادی آنها چه کرده‌اند آنها بزرگترین دزدی تاریخ را انجام داده‌اند در دوره استعمار آنها ثروت‌ها را می‌بردند و کسی خبر نداشت گرچه امروز ثروت‌ها را غارت می‌کنند که عده‌ زیادی خبر ندارند.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه سیاست‌های بانک مرکزی دولت آمریکا استعماری است، گفت: آنها بیش از 30 هزار میلیارد دلار دارایی‌های تقلبی در جهان پخش کردند و اما این واقعیت دارد یعنی به ازای هر یک آمریکایی 100 دلار از جیب ملت‌های عالم دزدیدند.
وی افزود: استعمارگران از رابطه قلبی ملت ایران و نیجریه می‌ترسند زیرا آنها اراده ما را در برابر ظلم برنمی‌تابند و از بیداری ملت‌ها هراس دارند.
رئیس جمهور خاطرنشان کرد: صدور قطعنامه از سوی آنها نشانه قدرت آنها نیست بلکه ضعف آنهاست و به زودی صحنه جهان به نفع ملت‌های آزاده تغییر خواهد کرد و وعده الهی محقق خواهد شد و فرزند پیامبر خدا به همراه مسیح (ع)‌ خواهد آمد و عدالت را خواهد گسترد.
اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.




احمدی‌نژاد تا ساعاتی دیگر آبوجا را به مقصد تهران ترک خواهد کرد

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور کشورمان که به منظور شرکت در اجلاس D8 به نیجریه سفر کرده است تا ساعاتی دیگر آبوجا پایتخت نیجریه را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از نیجریه، محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور کشورمان که به منظور شرکت در اجلاس دی‌هشت به نیجریه سفر کرده بود، تا ساعتی دیگر آبوجا پایتخت نیجریه را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.
بنابراین گزارش صبح امروز هفتمین نشست سران گروه دی‌هشت موسوم به کشورهای اسلامی در حال توسعه با حضور نمایندگانی از کشورهای ایران، نیجریه، مصر، بنگلادش، مالزی، اندونزی، پاکستان و ترکیه برگزار شد.
لازم به توضیح است در حاشیه برگزاری این اجلاس عبدالله گل رئیس جمهور ترکیه و رئیس جمهور نیجریه دیدار و گفت‌وگوی دو جانبه داشتند که در این دیدار بر گسترش همکاری‌های دو کشور تأکید شد.





پس از اتمام سفر چهار روزه به مالی و نیجریه؛
رئیس‌جمهور وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد

خبرگزاری فارس: محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان که برای شرکت در اجلاس سران گروه دی هشت به نیجریه سفر کرده بود، دقایقی پیش وارد تهران شد.


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به نیجریه، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان ساعتی پیش وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد و مورد استقبال علی‌اکبر ولایتی مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری و رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور قرار گرفت.
احمدی‌نژاد در سفر خود به نیجریه و کشور مالی با مقامات بلندپایه این دو کشور دیدار و گفت‌وگو و در رابطه با گسترش همکاری‌های فیمابین تبادل نظر کرد.
رئیس‌جمهور کشورمان در اجلاس سران گروه دی هشت نیز شرکت کرد.
احمدی نژاد در فرودگاه مهرآباد در گفت و گو با خبرنگاران، دستاوردهای سفر به دو کشور آفریقایی را تشریح کرد.




رئیس‌جمهور در دیدار منتخبین و علمای نیجریه:
استعمارگران سازمان‌های بین‌المللی را برای غارت بزرگ سازماندهی کرده‌اند

خبرگزاری فارس: محمود احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه استعمارگران با تغییر چهره روحیه استعمارگری خود را حفظ نموده‌اند، ‌گفت: آنها سازمان‌های بین‌المللی را برای غارتی بزرگ سازماندهی کرده‌اند.


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به نیجریه، شب گذشته محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان در دیدار با منتخبین،‌ علما و کارکنان و اعضای نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در نیجریه دیدار کرد.
وی با بیان اینکه خدا را شاکر است که توفیق سفر به نیجریه و دیدار با مردم مسلمان این کشور را یافته است، گفت: سالروز بعثت پیامبر گرامی اسلام نزدیک است و حضرت محمد (ص) خاتم پیامبران است و خدای متعال انسان را آفرید و همه جهان را در خدمت جهان قرار داد و از انسان خواست تا با سعی خود به قله‌های تلاش انسانی نائل شود.
رئیس‌جمهور کشورمان به 2 مأموریت مهم خدای متعال که بر عهده انسان نهاده است اشاره کرد و گفت: ‌مأموریت اول انسان حرکت به سمت ارزش‌های الهی است و در این جهت خدای متعال انسان را جانشین خود در زمین قرار داده و از انسان خواسته است تا صفات و ارزش‌های الهی را در خود نهادینه کند.
وی اضافه کرد:‌ خداوند از انسان خواسته است تا حکیم و عاشق دیگران باشد و در زمین تجلی یابد.
احمدی‌نژاد به دومین مأموریتی که خداوند متعال بر عهده انسان‌ها نهاده است اشاره کرد و گفت:‌ دومین مأموریت برقراری حیات طیبه انسانی است و خداوند در این جهت از انسان خواسته است تا در جامعه روابط خود را با دیگران بر اساس عشق و محبت برپا کند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد:‌ خداوند از انسان خواسته است تا جامعه‌ای برپا کند که در آن همه انسان‌ها محترم و کرامت‌شان مورد احترام قرار گیرد و در این راستا همه از حقوق برادر برخوردار و یکدیگر را دوست داشته باشند.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه در جامعه مورد نظر خداوند متعال باید از ظلم و ‌تجاوز، اشغالگری، قتل و غارت نباید خبری باشد، گفت: جامعه مورد نظر باید فقط در آن خدای یگانه پرستیده شد و شیطان و شیطان‌صفتان در آن جایی نداشته باشند و رسالت پیامبران آشنانی انسان‌ها با این دو مأموریت مهم است و در این راستا چند هزار سال مجاهده و مبارزه کرده‌اند و سختی‌های فراوانی را متحمل شده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه قدرت‌طلبان و زیاده‌خواهان همواره در برابر پیامبران الهی صف‌آرایی کرده‌اند،‌افزود: قدرت‌طلبان اجازه ندادند که اهداف پیامبران محقق شود.
رئیس‌جمهور کشورمان تاکید کرد: در طول تاریخ همواره دو صف و جبهه مقابل هم بوده‌اند. صف اول، صف خداپرستان و آزادگان و کسانی است که عاشق انسان هستند و صف مقابل صف خودخواهان است که امروز هم مشاهده می‌شود هنوز این دو جبهه در مقابل هم قرار دارند.
احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها سرزمین‌های دیگران را اشغال می‌کنند و مردم فلسطین را بیش از 60 سال است که در خانه‌های خود ترور می‌کنند و زنان و کودکان را در زیر تانک‌ها و مسلسل‌ها به قتل می‌رسانند،‌گفت: رژیم جعلی صهیونیستی بیش از 5 جنگ سنگین را علیه ملت‌های منطقه به راه انداخته و ده‌ها هزار نفر را کشته و زخمی کرده‌اند و کشورها و ملت‌های منطقه دائما در مرکز تهدید رژیم صهیونیستی هستند.
وی اضافه کرد:‌ سرزمین عراق و افغانستان اشغال می‌شود و میلیون‌ها نفر کشته و زخمی‌ می‌گردند و این در حالی است که قاتلان جایزه صلح نوبل دریافت می‌کنند و این نشان از این موضوع دارد که امروز جبهه شیاطین علیه ملت‌ها در حال اقدام است.
وی با اشاره به اینکه مردم کشور نیجریه تجربه مبارزات استقلال‌طلبانه را دارد، ‌گفت: حدود 50 سال قبل بسیاری از ملت‌های آفریقایی علیه استعمار قیام کردند و باید گفت که مبارزه استقلال‌طلبانه آنها علیه همان کسانی بود که دنیا را برای خود می‌خواهند و برای دیگران حقی قائل نیستند و شما قیام کردید و استقلال و آزادی را به دست آوردید.
احمدی‌نژاد با طرح این سؤال که آیا استعمارگران تغییر کرده‌اند و آیا از چپاول ثروت ملت‌ها مأیوس شده‌اند یا خیر،‌گفت: پاسخ روشن است، استعمارگران تغییر چهره داده‌اند و عوض نشده‌اند زمانی به صورت مستقیم اشغال و استعمار می‌کردند اما در حال حاضر کار آنها تحت پوشش شعارهای حقوق بشر، آزادی و دموکراسی اعمال می‌شود.
رئیس‌جمهور کشورمان با تاکید بر اینکه دیکتاتورترین دیکتاتور تاریخ شعار آزادی سر می‌دهند و این در حالی است که تعداد بسیاری از مردم را می‌کشند و ادعای رعایت حقوق بشر را هم دارند، گفت: کسانی که در کشور خود یک دیکتاتوری مخوف را اعمال می‌کند، باید مشاهده کنید که در بحران اقتصادی چه کرده‌اند و علت بحران اقتصادی چه بود.
احمدی‌نژاد اضافه کرد: بزرگترین دزدی تاریخ از سوی آنان اتفاق افتاده و آنها در دوره استعمار ثروت‌ها را می‌بردند و کسی خبر نداشت. گرچه امروز هم ثروت‌ها را غارت می‌کنند و عده زیادی خبر ندارند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: نیروهای اشغالگر در افغانستان در وهله اول نقشه‌های معادن را تهیه و با خود بردند و این در حالی است که دولت افغانستان از این موضوع خبر نداشت.
احمدی‌نژاد با اشاره به سیاست‌های بانکی غربی‌ها گفت: بانک مرکزی دولت آمریکا بیش از 30 هزار میلیارد دلار، دارایی تقلبی در جهان پخش کرده است اما این موضوع واقعیت دارد یعنی به ازای هر یک آمریکایی صد هزار دلار از جیب ملت‌های عالم دزدیده است و به ازای هر یک نفر از افراد کره زمین 5 هزار دلار سرقت کرده است.
وی با تاکید بر اینکه استعمارگران چهره خود را عوض کرده‌ اما روحیه استعمارگری را حفظ نموده‌اند،‌گفت: آنها سازمان‌های بین‌المللی را برای غارت بزرگ خود سازماندهی کرده‌اند اما بنده به شما بشارت می‌دهم به لطف خدا و بیداری ملت ما و ملت شما این معادله ظالمانه تغییر کند زیرا استعمارگران به پایان راه خود رسیده‌اند.
رئیس‌جمهور با طرح این سؤال که چرا استعمارگران از کلمه "توحید و خداپرستی " عصبانی‌اند،‌گفت: آنها از ایمان به پیامبران و آزادیخواهان حقیقی عصبانی‌اند و به نام آزادی به ساحت پیامبران توهین می‌کنند اما خدا به آنها می‌فرماید بمیرید در حالی که عصبانی هستید.
احمدی‌نژاد اضافه کرد: آنها از شعار خداپرستی عصبانی‌اند چرا که شعار "الله‌اکبر "‌به معنی ایستادگی در مقابل غارتگران است اما بنده به شما بشارت می‌دهم که دوران آنها به پایان رسیده است و آنها به این علت از شما و ما و همه ملت‌ها عصبانی‌اند که ما در جواب آنها می‌گوییم از ما عصبانی باشید و بمیرید زیرا عدالت،عشق و محبت خواهد آمد و ما در انتظار آینده‌ای نزدیکی هستیم که از ظلم، تجاوز، دشمنی و کینه‌توزی خبری نباشد.
وی با بیان اینکه آنها از ایران عصبانی‌اند و توقع دارند که ایران امربر آنها باشد، گفت: ملت ایران امروز ایستاده و همه فشارها را تحمل خواهد کرد و تا آخر در کنار ملت‌های آزاده می‌ایستد زیرا وعده خدا که حق و پیروزی نهایی است، نزدیک است.
رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه آنها از بمب اتم نمی‌ترسند گفت: آنان می‌گویند که ممکن است ایران در آینده یک بمب اتم بسازد و آن خیلی خطرناک است و ما در جواب آنها می‌گوییم که آیا یک بمب خطرناک است یا 20 هزار بمب؛ آنها دروغ می‌گویند از بمب اتم نمی‌ترسند. کسی که بیش از 10 هزار بمب اتم داشته باشد و از یک بمب بهراسد رفتارش از دو حالت خارج نیست یا آنها بسیار ترسو و بزدل هستند یا اینکه دروغگو هستند؛ بنده فکر می‌کنم آنها هم بزدل و هم ترسو هستند.
وی با تاکید بر اینکه ما بارها گفته‌ایم که به بمب اتم احتیاج نداریم، افزد: بمب متعلق به ملت‌های ضعیف و خائن است و ملت‌های دورغگو احتیاج به آن دارد و ملتی که دارای صداقت است و خیانت نمی‌کند ترسی ندارد و از کسی نمی‌ترسد که نیازی به بمب اتم داشته باشد.
احمدی‌نژاد گفت: آنها از رابطه قلبی بین ما و شما که با اراده‌های خود در برابر ظلم ایستادگی می‌کنیم، می‌ترسند و بیداری ملت‌ها مایه ترس آنها است زیرا تبلیغات دروغین‌شان را خنثی می‌کند.
رئیس‌جمهور اضافه کرد: ما برای مقابله با زیاده‌خواهی‌های مستکبران نیاز به بمب اتم نداریم. بمب حقیقی ملت ما ایمان آنها به خدا و آزادیخواهی است و این موضوع را با تبلیغات و تانک نمی‌شود از قلب‌های ما بیرون کرد.
وی با اشاره به اینکه مسلمانان و پیروان ادیان الهی صلح‌طلب‌ترین انسان‌ها هستند،‌گفت: کسانی که آدم می‌کشند به خدا ایمان ندارند و باید گفت بزرگترین دروغگویان عالم صهیونیست‌ها هستند زیرا به دروغ می‌گویند یهودی‌اند اما باید گفت که آنها نه یهودی و نه مسیحی بلکه دشمن دین خدا هستند.
احمدی‌نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: دین خدا مخالف تجاوز، دروغگویی و آواره‌سازی ملت‌ها است و بیش از 200 بمب اتمی در رژیم صهیونیستی ذخیره شده واین در حالی است که شعار مبارزه با سلاح اتمی سر می‌دهند که ما به آنها می‌گوییم دوران دروغگویی و استعمار به پایان رسیده و ملت‌ها دلهایشان به هم پیونده خورده است و ما در حال حرکت به سوی آینده‌ای روشن.
رئیس‌جمهور به صدور قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل بر علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: صدور قطعنامه علیه ایران نشانه ضعف آنها است. زیرا آنها روز به روز ضعیف‌تر می‌شوند و به زودی صحنه جهان را به نفع ملت‌های آزاده تخلیه می‌کنند و وعده الهی در این جهت محقق می‌شود و فرزندی از پیامبر خدا به همراه مسیح (ع) خواهد آمد و با کمک ملت‌های مؤمن عدالت را در جهان خواهد گسترد و این وعده خداوند است.
احمدی‌نژاد گفت:‌ ما باید دست به دست هم بدهیم و با تلاش برای اجرای عدالت در آن روز بزرگ حرکت کنیم و زمان رسیدن به آن دوران به تلاش ما بستگی دارد. زیرا زمانی که موعود می‌آید مستکبران را سر جای خود می‌نشاند.





احمدی‌نژاد در جلسه پرسش و پاسخ با علما و منتخبین نیجریه:
حتی اگر تمام کاغذهای دنیا قطعنامه شود برنامه ملت ایران تغییر نمی‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور گفت: اگر تمام کاغذهای دنیا تبدیل به قطعنامه شود باز هم برنامه ملت ایران تغییر نمی‌کند.


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس، ‌محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان شب گذشته در حاشیه دیدار با منتخبین و علمای مردم مسلمان نیجریه به سؤالات تعدادی از آنان پاسخ گفت.
احمدی‌نژاد در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه واکنش ایران نسبت به قطعنامه‌های تحریم شورای امنیت سازمان ملل چه خواهد بود؟ گفت: اگر تمام کاغذهای دنیا تبدیل به قطعنامه شود، برنامه ملت ایران تغییر نمی‌کند و آن چیزی که برای آنها مشکل است،‌اراده مردان مؤمن است.
رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه سال گذشته شاهد بودیم که نیروهای ایرانی با مردم معترض با انتخابات برخورد داشتند و آیا به نظر شما جنبش و مخالفت شکل‌گرفته توانایی سرنگونی انقلاب اسلامی را دارد یا خیر؟ ‌گفت: امروز جمهوری اسلامی مستقرترین دولت دنیا است و بیش از هر زمان دیگر قدرت دارد و آن چیزی نیست که در سال گذشته شما در رسانه‌های استعماری دیدید.
وی ادامه داد: ‌در ایران هیچگاه با تظاهرات قانونی برخورد نشده و آزادترین انتخابات‌ها در ایران برگزار می‌شود و بالاترین رکورد دموکراسی در ایران ثبت شده است که بیش از 85 درصد از مردم در انتخابات شرکت جستند و باید گفت این موضوع مدعیان دموکراسی را عصبانی کرده است.
احمدی‌نژاد اضافه کرد: در تمامی کشورها با متجاوزان دموکراسی برخورد می‌شود و آنهایی که ماشین‌ها و ساختمان‌ها را آتش زده‌اند، عده کمی بودند که مورد حمایت دولت‌های غربی قرار گرفتند.
رئیس‌جمهور اظهار داشت: ملت ایران ملتی بزرگ است و اساساً حزبی نیست و در انتخابات ما به افراد گوناگون رای می‌دهند اما رای‌دهندگان با هم دوست و برادرند امروز اکثر مردم ایران مخالف استعمار آمریکا هستند.
وی تاکید کرد:‌ مطمئن باشید ملت ایران در آرمان‌های انقلاب خود پافشاری می‌کند و در این جهت عقب‌نشینی نخواهد کرد.
احمدی‌نژاد در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه قبل از جنگ جهانی دوم هیتلر یهودی‌ها را نابود کرد، صدام خواست که ایران را نابود کند و اسرائیل می‌خواهد فلسطین را نابود کند؛ آیا فکر می‌کنید در این راستا نابودی اسرائیل هم درست است؟ افزود: راه حل ایران برای مسئله فلسطین انسانی و دموکراتیک است و در این جهت پیشنهاد ما منطبق بر منشور سازمان ملل است.
وی اضافه کرد: ما می‌گوییم اجازه دهید تا مردم فلسطین حق تعیین سرنوشت داشته باشند و در انتخاباتی آزاد بتوانند سرنوشت خود را مشخص کنند؛ ما می‌گوییم عدالت تنها راهکار است و در این راستا عدالت به معنای اجازه دادن به مردم فلسطین برای تعیین سرنوشت است.
رئیس‌جمهور اضافه کرد: هر چیزی که ملت فلسطین انتخاب کرد همه از آن تبعیت خواهند کرد و ما نمی‌خواهیم کسی از بین برود و مخالف کشته شدن انسان‌ها هستیم. اگر درست نگاه کنید همه از عدالت سود می‌برند.
احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه کسانی که از هزاران متر دورتر آمده‌اند و ملت فلسطین را اخراج و جای آنها را گرفته‌اند آیا ظلم و بی‌عدالتی نکرده‌اند؟ گفت: بله این ظلم و بی‌عدالتی است. هر کس باید در خانه خود باشد و در این جهت پیشنهاد ما انسانی و دموکراتیک است و حامیان اسرائیل نیز باید در نهایت راه حل انسانی را بپذیرند و ما اساساً جنگ را راه‌حل نمی‌دانیم و راه حل ما اجرای عدالت است.
وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه در کتاب‌های تاریخی مطالعه کرده‌ایم که 6 میلیون یهودی در زمان هیتلر به قتل رسیده‌اند، و شما در این مورد مطالب دیگری را بیان می‌کنید، بفرمایید آیا دلیل قانع‌کننده‌ای برای اختلاف نظری که طرح می‌کنید، دارید یا خیر؟ گفت: بنده در پاسخ به این سؤال دو نکته را عرض می‌کنم. اول اینکه در حال حاضر در اروپا اختلاف نظرهای جدی راجع به هولوکاست وجود دارد، در زمان جنگ جهانی که به سرعت اخبار منتشر می‌شد هیچ خبری از این موضوع منتشر نشد و امروز دانشمندان زیادی به شدت مخالف چنین واقعه تاریخی هستند. کتاب‌های زیادی نوشته و با اسناد می‌گویند چنین واقعیتی وجود ندارد.
وی اضافه کرد: نکته مهم ما نکته دوم است من دو سؤال را در این جهت مطرح کردم سؤال اول من این است که اگر این واقعه اتفاق افتاده چرا اجازه تحقیق گروه‌های مستقل را نمی‌دهید؟ و چرا اساسا اجازه سؤال نمی‌دهید؟ شما اجازه می‌دهید درباره خدا، پیامبران و آزادی سؤال شود اما اجازه سؤال در مورد یک واقعه تاریخی را نمی‌دهید؟
رئیس‌جمهور تاکید کرد: آنها ادعایی کرده و می‌گویند همه باید به آن گوش کنند وگرنه به زندان می‌روند. در این جهت ما درباره وقوع یا عدم وقوع این واقعه اظهارنظر نمی‌کنیم فقط می‌گوییم اجازه تحقیقات بدهید.
احمدی‌نژاد گفت: سؤال دوم ما در خصوص این موضوع این است که اگر فرض کنیم چنین اتفاقی افتاده، مکان آن کجا بوده؟ مکانش در اروپا است. چرا باید مردم فلسطین آن را جبران کند؟ اساسا اگر ظلمی در اروپا اتفاق افتاده چرا باید مردم فلسطین جبران کنند؟ ما گفتیم اگر اروپایی‌ها قبول دارند که جنایت کرده‌اند خودشان جبران کنند. یک تکه از اروپا یا کانادا یا آمریکا را به آنها بدهند.
وی تاکید کرد: آنها خودشان اصرار دارند که بگویند جنایت کرده‌اند و ما می‌گوییم اجازه تحقیق بدهید شاید جنایتی نشده باشد. آنها می‌گویند حتما جنایت کرده‌ایم و کسی که جنایت می‌کند خودش باید مجازات شود، نه از جیب دیگران؛ مردم فلسطین در جنگ آنها نقشی نداشته‌اند چرا باید آنها مجازات شوند؟
احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: حرف ما این است اما مستکبران با فریاد بنده را متهم کردند در حالی که ما مخالف کشتن انسان‌ها هستیم و هر جنگی را محکوم می‌کنیم. فرقی نمیکند علیه چه کسی باشد، یهودی، مسلمان یا مسیحی. همه جنایت‌ها محکوم است؛ صد میلیون کشته شده است و ما آن را محکوم می‌کنیم و این در حالی است که آنها گفتند احمدی‌نژاد ضد یهود و طرفدار کشتار انسان‌ها است؛ خیر ما همه را دوست داریم . یهودی، مسلمان و مسیحی. اما کسی که فساد می‌کند یهودی نیست. صهیونیست است و آنها یک حزب سیاسی هستند و قصد آنها از هولوکاست تأسیس اسرائیل بود. به همین خاطر از طرح سؤال در این رابطه می‌ترسند.
وی تاکید کرد:‌ اگر معلوم شود هولوکاست چه بوده فلسفه تاسیس اسرائیل زیر سؤال می‌رود. چرا آنها اجازه نمی‌دهند جعبه سیاه باز شود؟ علتش این است که اگر موضوع روشن شود اشغال فلسطین محکوم و نقشه‌های استعماری نقش بر آب می‌شود و آن وقت 60 سال جنایت محکوم است.
وی ادامه داد: آنها شعار آزادی اندیشه می‌دهند، اگر شعارشان درست است اجازه دهند در خصوص این موضوع بحث و تحقیق شود.
احمدی‌نژاد در پاسخ به سؤال دیگری در رابطه با زمینه‌ها و منافع مشترک دو کشور ایران و نیجریه و آیا اینکه مانور نظامی مشترکی بین دو کشور موافق هستید برگزار شود یا خیر؟ گفت: روابط ما رو به گسترش است و در زمینه صنعت، کشاورزی، انرژی و تولید نیرو ‌انتقال تجربه می‌کنیم و فکر می‌کنم همکاری ما به حد کافی بازدارنده است و نیازی به مانور مشترک نظامی وجود ندارد.


89/4/18::: 1:30 ع
نظر()
  
  
خاتمی و کروبی رفتند؛موسوی نتوانست، سید حسن نرفت
قهقه‌های شبانه سران فتنه در عروسی پسر "س دباغ"+ عکس
عروسی "م.ح.د" فرزند"س دباغ" در یکی از باغ‌های اطراف تهران به محفلی برای تمسخر اعتقادات مردم از سوی سران فتنه تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی جهان، سران فتنه که این روزها برای حضور در برنامه‌های مختلف به تکاپو افتاده و حضور خود به عنوان به اصطلاح زنده نگه‌داشتن جنبش سبزنام می‌برند،‌ در مراسم عروسی پسر"س" حاضر شدند.
 
"س" که ادعاهای وی درباره پیامبراسلام(ص) و قرآن و همچنین باورهای دینی مردم با بازتاب غیرتمندانه جامعه روبه رو شده و وی را وادار به خروج از کشور کرده است، در این مراسم با پیام تلفنی از سران فتنه استقبال کرد و به میهمانان بزم تمسخرآمیز فرزند خود خوشآمد گفت.
 
برپایه این گزارش در این محفل علاوه بر کروبی، عباس عبدی، خاتمی و جمعی از عناصر اصلاح طلب از جمله تعدادی از اعضای گروهک نهضت آزادی حضور داشتند.
 
موسوی نیز به این بزم دعوت شده بودند که تنها یک‌ساعت قبل از برگزاری آنان از حضور در این بزم عذرخواهی کردند.
 
به این مراسم سید حسن خمینی نیز دعوت شده بود که در نهایت این دعوت را نپذیرفت و در مراسم اهالی فتنه شرکت نکرد. 

گزارش خبرنگار سیاسی جهان حاکی است،  پس از حضور خاتمی در این محفل، از شرکت‌کنندگان خواسته شد تا برای سلامتی " سران فتنه " صلوات بفرستند.
 
شرکت در عروسی فرزند کسی که بیشترین و زشت ترین سخنان را درخصوص قرآن و پیامیر داشته است

 چه معنایی می تواند داشته باشد.آیا این به تمسخر گرفتن ارزشهای اسلامی نیست؟
در جریان برخورد با عوامل بروز فتنه پس از انتخابات علاوه بر آحاد مردم، نمایندگان مجلس و برخی از مسئولان خواستار برخورد قانونی و قاطع قوه قضائیه با سران فتنه شده‌اند که تاکنون هیچ اقدامی دراین باره صورت نگرفته و بلکه موسوی همچنان با استفاده از ادبیات عاریه‌گرفته از گروهک نفاق به شانتاژآفرینی‌ علیه ارکان و مسئولان نظام می‌پردازد!


89/4/18::: 1:1 ع
نظر()
  
  
احمدی‌نژاد در جمع مردم مسلمان نیجریه:
به دشمنان بشریت اجازه تجاوز نخواهیم داد

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور کشورمان در میان جمعی از مردم مسلمان نیجریه گفت:ملت‌های ایران و نیجریه به دشمنان بشریت اجازه ظلم و تجاوز نخواهند داد.


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به کشور نیجریه محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان شب گذشته در جمع گروهی از مردم و علاقمندان جمهوری اسلامی ایران در محل نمایندگی ایران سخنرانی کرد.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه خدا را شاکر است که توفیق حضور در جمع مردم مسلمان نیجریه را یافته است، گفت: ما برادران و خواهرانی هستیم که از صمیم دل مشتاق دیدار یکدیگر بودیم و خدای بزرگ مقرر فرمود که امروز همدیگر را زیارت کنیم.
وی افزود: همگی شاخ و برگ درختی هستیم که از توحید و یگانه‌پرستی برخاسته، درختی که از عدالت و پاکی ریشه گرفته است و همه ما شاخ و برگ‌های علم، معرفت، گذشت، برادری و دوستی هستیم.
وی اضافه کرد: معلمان ما انبیا و صالحان هستند، انسان‌هایی صالح و پاک که برای خدا و در مسیر خدا مجاهدت نمودند و همه ما در این جهت به بندگی خداوند افتخار می‌کنیم و دل را به خدا سپرده و در راه خدا حرکت می‌کنیم و به وعده‌های معبودمان اطمینان داریم و همه امیدمان به خداوند متعال است.
احمدی‌نژاد گفت: به لطف خداوند امروز همه ملت‌ها بیدارند و ملت نیجریه و ایران نیز بیدارند و امروز این دو ملت در کنار هم ایستاده‌اند و در برابر دشمنان خداوند ایستادگی خواهند کرد.
رئیس‌جمهور کشورمان خطاب به مسلمانان نیجریه گفت: ملت‌های ما دیگر به دشمنان بشریت اجازه تجاوز نخواهند داد و این وعده خداوند است که نور خدا بر ظلمت آنان غلبه یابد.
وی با بیان اینکه بنده از زبان شما خطابه می‌گویم، افزود: دشمنان حقیقت شیاطین و زورگویان باید بساط خود را از جهان جمع کنند.
احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه دولت آمریکا نباید مدعی ملت‌ها و بشریت شده است، تصریح کرد: آمریکا چه کاره است که در امور ملت‌ها دخالت می‌کند و مدعی رهبری جهانی است و خود را یک رهبر خودخوانده می‌داند که در این جهت همه باید بدانند رهبری خودخوانده همان دیکتاتوری است.
وی با بیان اینکه دوران دیکتاتوری‌ها در جهان پایان یافته است، گفت: آنها باید بساط خود را جمع و به خانه‌های خود بازگردند و بنده در این راستا اعلام می‌کنم آفریقا و نیجریه زنده است و عشق، محبت و عاطفه زنده است و بی‌عاطفه‌ها و متجاوزان به لطف خداوند خواهند رفت.
وی با تاکید بر اینکه درخت عدالت خواهد روئید و سایه خود را بر جهان می‌گستراند، افزود: خدا بالاتر و بزرگ‌تر است و کلمه توحید زنده است و پرچم توحید بر فراز جهان به اهتزاز درخواهد آمد و کلمه لا اله‌الی‌الله بر جهان مستقر خواهد شد.
احمدی‌نژاد اظهار داشت: اسلام دین امید، عشق،عدالت و زندگی است و موحدان عالم در همه ظالمان و ظلمت‌ها غلبه می‌یابند و از هیچ چیز هراسی ندارند، ملت‌های موحد و متحد دست خدا هستند و دست خدا بالاتر از همه دست‌ها است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز دست خداوند از آستین ملت‌ها بیرون آمده، دست پرقدرتی که مستکبران را سر جای خود خواهد نشاند و دست خدا مستکبران را زمین‌گیر و پشیمان می‌کند و باید گفت که به لطف خداوند رنج‌های ملت فلسطین پایان خواهد یافت.
احمدی‌نژاد اضافه کرد: صهیونیست‌های آدم کش تسلیم حق و حقیقت خواهند شد و جشن پیروزی را برپا خواهیم کرد.
رئیس‌جمهور کشورمان تاکید کرد که محبت و عشق عالم‌گیر می‌شود و صالحان وارث زمین خواهند شد و خورشید عدالت طلوع خواهد کرد.
احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه امروز یک بار دیگر ندای ملکوتی پیامبر اسلام به گوش می‌رسد و بانگ الله اکبر جهان را پر خواهد کرد،‌گفت: فرزندان آدم آزاد خواهند شد و غل و زنجیر از دست و پای بشریت باز می‌شود و نور علم بشریت را از جهل نجات خواهد داد.
وی خاطرنشان کرد: موعود و وعده داده شده الهی خواهد آمد و منجی بشریت با آمدنش انتظار را به پایان خواهد رساند و با ظهور حضرت مهدی (عج) عدالت برقرار می‌شود و باب رحمت حق گشوده می‌شود و جهل از بین می‌رود و با آمدن او سرود برادری و عشق در سراسر زمین نواخته می‌شود.
رئیس‌جمهور کشورمان با تاکید بر اینکه ملت ایران دوستدار و برادر ملت نیجریه و همه آزادگان جهان است، گفت: ملت ما همواره در کنار ملت نیجریه خواهد ایستاد و دو ملت در کنار همه آزادیخواهان جهان قرار خواهند داشت و به لطف خداوند با تلاش دو ملت روابط برادرانه بین‌مان گسترش خواهد یافت.
احمدی‌نژاد تاکید کرد: آینده درخشان از آن ماست و در آن آینده ظالمان جایگاهی ندارند.
وی از حضور مردم مسلمان نیجریه در محل نمایندگی جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد و افزود: حضور شما واجد پیام‌های بلندی برای همه ملت‌ها است و این حضور دارای پیام برادری، اتحاد و ایستادگی است و بنده از بیداری، هوشیاری و وحدت شما تشکر می‌کنم.


89/4/17::: 11:40 ص
نظر()
  
  
رئیس جمهور وارد فرودگاه ابوجا شد

خبرگزاری فارس: محمود احمدی‌نژاد دقایقی پیش برای شرکت در اجلاس سران گروه دی هشت وارد فرودگاه ابوجا پایتخت نیجریه شد.


به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به جنوب غرب آفریقا، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان دقایقی پیش وارد فرودگاه ابوجا پایتخت کشور نیجریه شد و مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.
رئیس جمهور به منظور شرکت در اجلاس دوازدهم سران گروه دی هشت (8 کشور اسلامی در حال توسعه) وارد این کشور آفریقایی شد.
احمدی‌نژاد قرار است در جلسه سران این اجلاس شرکت کند.


  
  
 
 

89/4/16::: 8:16 ع
نظر()
  
  
سرلشکر جعفری:
ادامه خدمت به ملت و مردمی بودن از ویژگی‌های برجسته سپاه است

خبرگزاری فارس: فرمانده کل سپاه پاسداران، ادامه خدمت به مردم و مردمی بودن را از ویژگی‌های برجسته سپاه دانست.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی سپاه، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در جمع پاسداران و بسیجیان استان خراسان شمالی، فلسفه‌ وجودی سپاه را حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در این راستا نقش سپاه و بسیج بسیار تعیین کننده است؛ چرا که دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا در مسیر انقلاب تغییر و انحراف ایجاد کند.
وی با بیان اینکه امروز حفظ نظام اسلامی و دستاوردهای آن از وظایف خطیر و تعیین کننده‌ همه‌ ماست، اظهار کرد: این مهم به دلیل تاثیر روزافزون فرهنگ ارزشی انقلاب اسلامی در روابط بین‌الملل کشورهای اسلامی و غیر اسلامی است.
سرلشکر جعفری افزود: امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که نمی‌تواند از راه تهدید نظامی به اهداف خود برسد، چون ماهیت جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای است که تهدید نظامی، ملت ما را منسجم‌تر و ظلم ستیزتر می‌کند.
فرمانده کل سپاه، دفاع از انقلاب اسلامی را یک ماموریت و تکلیف الهی برشمرد و گفت: همه ما باید با روحیه انقلابی و از روی تکلیف الهی و جلب رضای خداوند به وظیفه خود در این خصوص عمل کنیم.
وی تصریح کرد: مقابله با استکبار جهانی، ظلم‌ستیزی، تقویت روحیه‌ خودباوری و خوداتکایی، محرومیت زدایی، محروم‌نوازی و عمل عدالت‌محور، اصل و محتوای این نظام است.
جعفری ادامه خدمت به مردم و مردمی بودن را از ویژگی‌های برجسته سپاه عنوان و اظهار کرد: حفظ ارتباط قلبی با مردم و مسوولان و در راس آن مقام معظم رهبری، از وظایف اصلی این نهاد در راستای خدمت خالصانه به مردم است.


  
  
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد