سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کمیل کسان خود را بگو تا پسین روز پى ورزیدن بزرگیها شوند و شب پى برآوردن نیاز خفته‏ها . چه ، بدان کس که گوش او بانگها را فرا گیرد ، هیچ کس دلى را شاد نکند جز که خدا از آن شادمانى براى وى لطفى آفریند ، و چون بدو مصیبتى رسد آن لطف همانند آبى که سرازیر شود روى به وى نهد ، تا آن مصیبت را از او دور گرداند چنانکه شتر غریبه را از چراگاه دور سازند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :18
کل بازدید :175225
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/1
12:50 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

تغییر آیه قرآن برای حمایت از موسوی و کروبی!

 

یا موسوی اذهب انت و اخوک کروبی بئایتی و لایتنافی ذکری اذهبا الی فرعون انه طغی...

به گزارش جهان، رسالت نوشت:وقتی انسان مغرور و متکبر شود سرنوشتی مانند میرحسین و کروبی و جنبش سبز پیدا می کند. عبارت عربی آب نکشیده‌ای که درسطور اول این نوشته می‌بینید کار یکی از طرفداران لندن نشین موسوی و جنبش سبز است که به تقلید از آیات قرآن درباره حضرت موسی می‌باشد که نویسنده مذبوحانه تلاش کرده تا میرحسین را موسی این زمان و کروبی را در نقش هارون معرفی کند.

این نویسنده خوش خیال که به نظر می‌رسد در عالم هپروت سیر می‌کند بعد از داستان سرایی‌های خیالبافانه درباره حوادث پس از انتخابات از حمایت میرحسین از کروبی به وجد آمده و در این نوشته سعی کرده میرحسین و کروبی را همانند موسی و هارون معرفی کرده و در ادعایی مضحک تلاش‌های قانون ستیزانه و دشمن پسند این دو سردمدار فتنه را با حوادث زمان حضرت موسی مقایسه کرده و با دستکاری در آیات مربوط به مبارزات حضرت موسی نتیجه گرفته که خدا با جنبش سبز است!

 

 


  

چند روز پیش یک نظر بسیار جالب و پر محتوا در خصوص به اتش کشیدن قران ها برای من اومد این نظر اونقدر تاثیر گذاربود که من اونوا برای شما هم به نمایش می ذارم اما از شما انتظار دارم تحلیل های خودتون رو در رابطه با این نظر برای من ارسال کنید من تحلیل های شما رو  به نمایش می ذارم 

این هم از ان نظر :

پست هایمان را کامنت هایمان راتیغی سازیم در دفاع از قران عزیز.
بنویسیم . انقدر بنویسیم تا از پای دراوریم منکران کلام الله را. بنویسیم که خدا قسم یاد کرد بر قلم مسلمان از ازل تا ابد با قلمش زنده است . اصلا خداخواسته ما بنویسیم که معجزه  پیامبرانمان را کتاب قرار داد . محمد (ص) با همین کتاب مرده زنده می کند و از نیل می گذرد و اسماعیل ذبح می کند و کشتی می سازد.

بنویسیم که قران در دل ماست و نمی فهمند کافرون . انچه شما پاره کردید هر چند سوزاند قلبهایتان را اما بیش از ان به اتش کشید خانمان تان را !

انقدر می نویسیم تا زیر برگه هایمان دفن شوید ایها المشرکون !

http://mkz61.parsiblog.com/

 

تحلیل یادتون نره!!!!


  
مشاور فراری میرحسین از پاریس برای دولت خط و نشان کشید و اتهاماتی بی‌پایه مطرح کرد.
اردشیر امیر ارجمند مشاور میرحسین موسوی که مسئولیت نوشتن بیانیه‌های میرحسین را بر عهده داشت و چهار ماه قبل مجبور به فرار از کشور و اقامت در پاریس شد، در مصاحبه‌ای با سایت خبری متعلق به موسوی ادعاهای خنده‌داری را مطرح کرد.
به گزارش رسالت مشاور سابق میرحسین ادعا کرد احمدی‌نژاد بیشترین خدمت را به اسرائیل انجام داده است. وی برای اثبات ادعای خود مدعی شد هر آنچه که باعث عقب ماندگی کشور شود عامل خدمت به اسرائیل است و چون در دولت احمدی‌نژاد ایران دچار عقب ماندگی شده است لذا او به اسرائیل خدمت کرده است!
مشاور میرحسین که به نظر می‌رسد دروغگویی را از استاد خود میرحسین آموخته است در این ادعای خنده‌دار هیچ اشاره‌ای به افزایش بی‌سابقه بودجه‌های عمرانی و تبدیل شدن کشور به کارگاه سازندگی نکرد.
مشاور فراری میرحسین در این مصاحبه به دفاع از متهمان و محکومان و طراحان حوادث پس از انتخابات پرداخت. ارجمندی در بخشی از این مصاحبه ادعا کرد جنبش سبز مستقل بوده و هیچ رابطه‌ای بین این جنبش و قدرت‌های خارجی وجود ندارد اما این آقای فراری از کشور توضیح نداد اگر جنبش سبز وجوه مشترکی با قدرت‌های خارجی ندارد چرا مطرودانی مانند رضا پهلوی، بنی‌صدر، سازمان منافقین و عناصر پادوی بیگانگان همچون شیرین عبادی، گوگوش، اکبرگنجی، شهرام همایون و... حمایت خود را از جنبش سبز اعلام کرده‌اند؟
  
اختصاصی رجانیوز/ آخرین تحولات در آستانه انتخابات ماه نوامبر امریکا
اوباما در تکاپوی حفظ اکثریت سنا و ناگزیر از تحویل مجلس نمایندگان

انتخابات میاندوره ای ماه نوامبر امریکا اکنون در شرایط ویژه ای قرار دارد، به‌طوری که هر دو حزب جمهوری‌خواه و دمکرات برای داشتن اکثریت در کنگره تاکتیک‌های مختلف را در مقابل یکدیگر به‌کار گرفته‌اند، با این حال، از هم‌اکنون می‌توان با بررسی تمامی عوامل و پارامترهای دخیل در این انتخابات، پیروزی جمهوری‌خواهان را در مجلس نمایندگان و توفیق دمکرات‎ها را در مجلس سنای امریکا پیش‌بینی کرد.

به گزارش رجانیوز، نحوه سرمایه گذاری دمکرات‌ها برروی سناتورهای کاندیدا برای مجلس سنای امریکا نشان‌دهنده اهمیت داشتن بیشترین کرسی‌های مجلس سنا برای آن‌ها است. در عین حال، بعید است آن‌ها با پیش‌بینی نزدیک به یقین در مورد ناموفق بودن در مجلس نمایندگان بخواهند به‌صورت جدی با جمهوریخواهان در این زمینه رویارویی کنند.

البته این برای اولین بار است که تعداد نمایندگان مستقل از دو حزب قدرتمند امریکا در مجلس نمایندگان به‌‎طور فزاینده ای افزایش پیدا خواهد کرد و به بیش از 70 نفر خواهد رسید.

در انتخابات ماه نوامبر امریکا، تکلیف تعداد 435 کرسی از کل کرسی‌های مجلس نمایندگان امریکا مشخص خواهد شد و اگرچه این انتخابات میاندوره ای است ولی انتظار می رود بالغ بر 200 نفر از اعضای رسمی حزب دمکرات که کاندیدای انتخابات شده اند نیز در این رای گیری حائز آرای ورود به کنگره امریکا شوند.

در همین حال قرار است 37 کرسی از 100 کرسی مجلس سنای امریکا نیز در این انتخابات به رای گیری گذاشته شود که دمکراتها به هرنحو ممکن و با در اختیار داشتن پشتیبانی دولت دمکرات امریکا قصد دارند تعداد نمایندگان خود را به عدد 54 برسانند تا بتوانند در این مجلس عالی امریکا، حداکثر را نصیب خود بکنند. در این صورت دمکرات‌ها‎ خواهند توانست در آینده لوایحی را که باب طبع آن‌ها نباشد، کنار بزنند و اهداف و سیاست‌های خود را به تصویب نهایی برسانند.

البته جمهوریخواهان نیز در این زمینه بیکار ننشسته و از هم اکنون حملات تندی را علیه سناتورهای دمکرات امریکا کلید زده‌اند. به‌عنوان نمونه، خانم "باربارا باکستر" سناتور دمکرات امریکا را که چند سال رئیس هیئت مدیره شرکت "هیولت پکارد" سازنده تجهیزات اداری بوده است، به‌دلیل اینکه هم اکنون در اغلب دفاتر کاری ایران یکی از تجهیزات این شرکت اعم از "پرینتر" و دیگر وسایل اداری قرار دارد و این شرکت به مدیریت باکستر بر خلاف تحریم‌های امریکا تجهیزات اداری را به ایران ارسال می کرده است، مورد حملات متعددی قرار داده اند.
 


89/6/29::: 12:32 ع
نظر()
  
  
سکوت عجیب هاشمی در مقابل نامه‌های بی‌سر وته کروبی نشانه چیست؟

نامه جدید مهدی کروبی به هاشمی رفسنجانی در حالی پس از حدود یک هفته سر از رسانه‌های ضد انقلاب درآورده است، که دلیل سکوت آقای هاشمی در مقابل ادعاهای بی‌سر و ته او مانند نامه سال گذشته‌اش مبهم است.

به گزارش رجانیوز، کروبی، در این نامه که تاریخ آن 22 شهریور، یک روز قبل از آغاز اجلاس فصلی خبرگان ذکر شده است، در نامه‌ای به حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان خواهان اعمال نظارت بر عملکرد رهبری و نهادهای تحت نظر او شده است.

کروبی رهبری را طبق قانون اساسی در قبال اختیاراتش مسئول دانسته و گفته است که مجلس خبرگان باید جلوی "تزلزل جایگاه ولایت فقیه و رهبری به واسطه اهمال در انجام وظایف یا استفاده نادرست از اختیارات" را بگیرد.

وی ادعا کرده است که می توان "ده‌ها سؤال از عدم رعایت حقوق حقه مردم و بی کفایتی مدیران اجرایی و قضایی و به ویژه تجاوز به حقوق عمومی توسط نهادهای تحت پوشش رهبری" مطرح کرد.

سکوت رئیس مجلس خبرگان رهبری در مقابل این ادعاها در حالی است که دبیرخانه این مجلس گزارش‌های مفصلی در موضوعات مورد اشاره تهیه می‌کند و در بیانیه پایانی اجلاس نیز بر این تأکید شده بود که رهبری تنها برازنده حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

در عین حال، سکوت و بی‌پاسخ گذاشتن این اتهامات از سوی مجلس خبرگان مغایر وظیفه شبهه‌زدایی این نهاد است و موجب پراکنده شدن شایعات می‌شود. اگرچه سال گذشته نیز آقای هاشمی رفسنجانی در مقابل نامه کروبی و طرح ادعای واهی تجاوز به زندانیان که در این نامه مطرح شده بود، هیچ واکنشی نشان نداد، به‌طوری که انتشار و فراگیری این شایعه که با هدف ضربه به حیثیت نظام اسلامی طراحی شده بود،‌ در اثر این سکوت تسهیل شد.

از سوی دیگر، در صورت تمایل نداشتن رئیس مجلس خبرگان به رفع شبهه و پاسخگویی مستدل به ادعاهای بی‌سر و ته کروبی که در طی یک 15 ماه گذشته به سوژه دست اول رسانه‌های ضد انقلاب برای عقده‌گشایی علیه نهادهای قانونی کشور تبدیل شده است، سایر اجزای این مجلس به‌ویژه دبیرخانه آن وظیفه دارند، این اهمال را جبران کنند و به شفاف‌سازی بپردازند.

همچنین به‌‌نظر می‌رسد رسیدگی نکردن به اتهامات پرشمار افرادی مانند کروبی، آن‌ها را در ادامه اقدامات خود در راستای پروژه "دروغ‌سازی و اتهام‌زنی علیه نظام" جری کرده و با اطمینان از اینکه در صورت هر گونه رفتار ساختارشکنانه هیچ برخوردی با آن‌ها نمی‌شود، آزادانه به تحرکات خود ادامه می‌دهند.
 


  
وزیر امور خارجه امریکا که حدود 10 روز پیش در سخنان مداخله‌آمیزی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمله کرده بود، برای دومین بار به‌طور غیرمعمولی که حاکی از آسیب‌پذیری از این نهاد انقلابی است، اظهارات مشابهی را تکرار و تأکید کرد که دولت اوباما در تلاش است تا در کمک به جریان‌هایی که در ایران هستند موثر عمل کند.

به گزارش رجانیوز، هیلارى کلینتون، در گفت و گو با شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی با توهم سخنگویی از جایگاه منجی مردم ایران! از آن‌ها خواست تا با آنچه که قدرت گرفتن نظامیان در این کشور می‌خواند، مقابله کنند.

وی همچنین افزود که من تنها مى توانم امیدوار باشم که از سوى رهبران مذهبى و مدنى با مسئولیت ایران برخى تلاش ها صورت گیرد تا حکومت را در اختیار گیرند.

اگرچه وزیر امور خارجه امریکا از رهبران مذهبی و مدنی محبوب خود نام نبرده است اما حمایت‌های مستقیم و غیرمستقیم دولت ایالات متحده از مهره‌هایی که در داخل کشور خواسته یا ناخواسته نقش پادوی غرب را بازی می‌کنند، رمزگشایی از این مسئله را چندان مشکل نمی‌کند.

وى در بخش دیگری از اظهارات خود مدعی شده است که "من می‌دانم که مردم در داخل ایران نگران هستند. ما گزارش‌هایى را که از داخل ایران مى‌آید، مطالعه مى‌کنیم. این مسئله‌اى است که موجب نگرانى زیادى براى مردم ایران شده است."

کلینتون در ادعای عجیب دیگری نیز می‌گوید که "بسیارى از ایرانیان حتى آن‌هایى که به حکومت اسلامى گرایش دارند، در حال اعلام نارضایتى خود از این نظام هستند."

وی بار دیگر با حمایت صریح از اقلیت فتنه‌گر در داخل ایران که نقش پادوهای امریکا را بازی می‌کنند، گفت که دولت باراک اوباما در تلاش است تا در کمک به جریان‌های مخالفی که در ایران هستند موثر عمل کند. وى گفت که با کارشناسان مسائل ایران نیز دیدارهایى داشته است.

کلینتون سال گذشته نیز در یک نشست خبری در پاسخ به خبرنگار امریکایی که از او پرسید چرا دولت امریکا به معترضان در ایران کمک نمی‌کند گفت ما پشت پرده پشتیبانی زیادی کرده‌ایم اما اگر این موارد را به‌طور علنی بیان کنیم موجب تقویت موضع حکومت ایران در مقابل مخالفان می‌شود.

این مقام امریکایى با ستایش از تحریم هاى اقتصادى بین المللى علیه ایران از سوى شوراى امنیت سازمان ملل در ماه ژوئن گفت که این تحریم ها "گزنده" بوده است و افزود که "ما این موضوع را از بسیارى از کشورهاى منطقه و خارج از آن شنیده ایم."

امید دادن کلینتون به خود و سایر صادرکندگان قطعنامه در حالی است که اغلب رسانه‌ها و تحلیلگران غربی معتقدند ایران راه دور زدن تحریم‌ها را بلد است و طرف‌های مدعی تحریم ایران مانند آلمان نیز در خفا حتی تبادلات تجاری خود با ایران را افزایش داده‌اند.


  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد