سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه در راه خدا با کسی برادری کند، خداوند در بهشت، او را به چنان منزلت والایی برمی کشد که با دیگر اعمالش بدان دست نمی یابد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :17
بازدید دیروز :25
کل بازدید :175282
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/5
3:54 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
دستور العمل جریان فتنه برای نفوذ در پایگاه های بسیج

 

پنجشنبه ?? شهریور ???? ساعت ??:??

جریان فتنه اخیرا در برنامه‌های تشکیلاتی خود، به نفوذ و بهره‌‌گیری از ظرفیت پایگاههای بسیج تمایل زیادی نشان داده و در این رابطه برنامه‌هایی را طراحی کرده است.
به گزارش خبرنگار سیاسی جهان ،  یکی از این برنامه‌ها موسوم به "ایجاد اتاق فکر نیروهای بسیجی" است که در توضیح آن آمده است: "این اتاق از نیروهای جنبش سبز که عضو بسیج هستند، تشکیل می‌شود. در این اتاق، افراد حتما از اسامی مستعار استفاده می‌کنند و اطلاعات و اخبار این اتاق برای جنبش و مبارزات، بسیار حیاتی است و می‌تواند از وارد آمدن خسارات و ضربات شدید به جنبش نیز جلوگیری کند. این اتاق ضمن کمک به ریزش نیرو به نفع جنبش، باعث همبستگی و همدلی بیشتر بین جنبش و نیروهای مردمی درون سپاه، بسیج و نیروی انتظامی نیز می‌شود...". 

جریان فتنه سبز همچنین با رویکرد نفوذ و تاثیرگذاری در نیروهای ارزشی بسیجی، به هواداران خود تاکید کرده است: "... شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با طرفداران حکومت از جمله بسیجیان صحبت کنید و سعی کنید نظر آنها را به جنبش جلب کنید. در این صورت متوجه می‌شوید که حکومت از طرق مختلف و با القای مطالب اشتباه، ذهن این افراد را به بازی گرفته و ما در صورت داشتن اطلاعات صحیح و شناخت طرز تفکر این افراد می‌توانیم حقایق را به آنها اثبات کنیم. پس لازم است افرادی که در این زمینه تجربه دارند، کسانی که اطلاعات دینی و سیاسی بیشتری دارند و کسانی که با این دسته از افراد به خوبی آشنا هستند، تجربیات خود را در اتاق فکر مربوط به این موضوع به اشتراک بگذارند و از برآیند آن، اطلاعات و دستورالعمل‌هایی به دست آید که بتوان با آن به رویارویی کلامی با حامیان حکومت بپردازیم و در آنها ریزش ایجاد کنیم..."

  
  
در پی هتک حرمت قرآن کریم صورت گرفت؛
دعوت بسیج از مردم جهت شرکت در حرکت اعتراض‌آمیز روز جمعه

خبرگزاری فارس: سازمان بسیج مستضعفین با صدور اطلاعیه‌ای ضمن محکومیت توهین‌کنندگان به قرآن مجید از مسلمانان و آزادگان جهان بخصوص ملت خداجوی ایران اسلامی دعوت کرد تا خشم و اعتراض توفنده خود را نسبت به این عمل ننگ آور پس از نماز جمعه اعلام کنند.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، در بخشی از این اطلاعیه آمده است: بسیجیان سرافراز ایران اسلامی همگام با نمازگزاران جمعه در سراسر کشور در حرکت اعتراض آمیز به توهین کنندگان به قرآن کریم، شرکت کرده و خشم و انزجار خود را نسبت به عاملان این هتک حرمت اعلام خواهند کرد.
این اطلاعیه می‌افزاید: بار دیگر استکبار جهانی با به راه انداختن مزدوری در لباس کشیش به مقدسترین هدیه الهی و کتاب آسمانی (قرآن کریم) توهین کرد و دل بیش از یک میلیارد مسلمان و همچنین میلیونها آزاداندیش ادیان آسمانی دیگر را به درد آورد و عداوت و کینه ابدی خود را نسبت به اسلام و مسلمین بیش از پیش آشکار ساخت.
در بخش دیگر این اطلاعیه می‌خوانیم: خناسان و شیاطین این را بدانند که عاقبت گرفتار ابابیلیان حضرت بقیه ا... الاعظم (عج) خواهند شد و مسلمانان و دیگر آزادگان جهان نخواهند گذاشت تا مستکبرین به آمال و آرزوهای شیطانی خود دست یابند.
در بخش پایانی اطلاعیه سازمان بسیج مستضعفین آمده است: بسیجیان و امت جهان اسلام به همراه دیگر ادیان آسمانی در سراسر جهان و بخصوص در ایران اسلامی روز جمعه پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه در حرکتی منسجم دیگر بار وحدت و یکپارچگی و همدلی خود را نشان دهند.


  
  

                    

 

دانلود رایگان کتاب الکترونیکی قرآن مجید:

ParsQuran Daily Verse     ParsQuran Daily Verse 

ParsQuran Daily Verse    

برای دیدن عکسها روی آنها کلیک کنید

مشخصات برنامه:

  - نمایش متن تمامی سوره های قرآن
  - قرآن به سه زبان فارسی, عربی و انگلیسی
  - قابلیت چاپ کردن سوره ها
  - امکان جستجوی قرآن با وصل شدن به وبسایت پارس قرآن

برنامه را می توانید از اینجا دانلود کنید:
دانلود برنامه برای Windows XP
دانلود برنامه برای Windows Vista


  
  
حدادعادل:
مسلمانان غیرت دینی خود را در دفاع از قرآن کریم نشان دهند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مسلمانان باید از کیان و عظمت قرآن دفاع کنند و غیرت دینی خود را در دفاع از قرآن نشان دهند.


به گزارش خبرگزاری فارس، غلامعلی حدادعادل رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره هفتم اهانت به قرآن کریم به بهانه واقعه 11 سپتامبر توسط آمریکا را محکوم کرد و اظهار داشت: پیشنهاد علی لاریجانی رئیس مجلس برای تدوین منشور جلوگیری از اهانت به ادیان الهی سیار خوب است، پیشنهاد من این است که ایشان علاوه بر این، نامه‌ای نیز برای رؤسای مجالس آسیایی ارسال کنند به این دلیل که دبیرخانه این مجالس نیز مانند دبیرخانه مجالس اسلامی، در تهران است، می‌توانیم از 2 جهت اقدام کنیم که قطعاً تأثیر بیشتری خواهد گذاشت.

وی که با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی خانه ملت گفت‌وگو می‌کرد، این واقعه را تأسف‌آور خواند و تأکید کرد: این جریان از دو جنبه قابل بررسی است؛ جنبه نفرت‌آور و مشمئزکننده آن، عمل چند فرد بی‌هویتی است که به احتمال زیاد می‌توان گفت که این افراد تحت تاثیر توطئه‌های طراحی شده در اتاق‌های فکر صهیونیست‌ها هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بر همین اساس عنوان کرد: آنها برای اهانت به مقدسات مسلمانان اهدافی را دنبال می‌کنند که یکی از آنها واداشتن مسلمانان به عکس‌العمل‌های مشابه و آغاز جنگ بین مسلمان و مسیحی است.

وی با بیان اینکه این جنگ، همان جنگ صلیبی است که قبلاً هم به آن دامن زده بودند، تصریح کرد: ما می‌دانیم که در گذشته نیز در جهان اسلام توطئه‌های زیادی برای ایجاد دشمنی میان شیعه و سنی به کار گرفته می‌شده و امروز نیز قصد دارند، همین توطئه را در مقیاس دیگری به زمینه‌ای برای جنگ میان مسلمان و مسیحیان مبدل کنند.

حدادعادل در ادامه با تأکید بر اینکه جهان اسلام باید با همه وجود، این اهانت را محکوم کند، متذکر شد: مسلمانان باید از کیان و عظمت قرآن دفاع کنند و غیرت دینی خود را در دفاع از قرآن نشان دهند.

وی به جنبه دیگر این جریان اشاره کرد و گفت: جنبه دیگر موضوع که در پیام مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره شده، این است که این گونه رفتارهای نابخردانه و ناشیانه دولت‌های سلطه‌گر غربی و اسرائیلی ناشی از ضربه‌ای است که از قرآن خورده‌اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: استکبار جهانی به خصوص با پیروزی انقلاب اسلامی و بیداری مسلمانان سعی کرد مقدمات لازم برای انتقال قرآن در جوامع اسلامی از متن به حاشیه را فراهم کند اما امروز جهان اسلام در مسیری حرکت می‌کند که قرآن در متن زندگی فردی و اجتماعی مسلمانان قرار گرفته است.

رئیس مجلس در دوره هفتم در خاتمه این گفت‌وگو خاطر نشان کرد: این همان مسیری است که مسلماً رهایی را برای کشورهای اسلامی نوید خواهد داد، به همین دلیل، این رفتارهای غلط باید مسلمانان را در ادامه راهی که در پیش گرفته‌اند، تشویق کند و باید بدانند که قرآن برای حکومت‌های زورگوی غرب خطر محسوب می‌شود.


  
  

پیام مهم ولی امر مسلمین جهان به امت بزرگ اسلام در پی اهانت نفرت انگیز به قرآن شریف در آمریکا

(????/??/?? - ??:??)

                                           

در پی اهانت نفرت انگیز به قرآن شریف در آمریکا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام مهمی به ملت ایران و امت بزرگ اسلام، حلقه های صهیونیستی درون دولت آمریکا را طراحان اصلی این توطئه مشمئز کننده خواندند و با تشریح اهداف پشت پرده کینه توزیهای صهیونیستها نسبت به اسلام و قرآن تأکید کردند: دولت آمریکا برای اثبات ادعای خود درباره دخالت نداشتن در این توطئه، باید عوامل اصلی این جنایت بزرگ و بازیگران میدانی آن را به گونه ای شایسته به مجازات برساند.
متن پیام ولی امر مسلمین جهان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله العزیز الحکیم: انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون
ملت عزیز ایران ـ امت بزرگ اسلام!
اهانت جنون آمیز و نفرت انگیز و مُشمئز کننده به قرآن مجید در کشور آمریکا که در سایه ی امنیت پلیسی آن کشور اتفاق افتاد حادثه ی تلخ و بزرگی است که نمیتوان آن را تنها در حدّ یک حرکت ابلهانه از سوی چند عنصر بی ارزش و مزدور به حساب آورد. این یک اقدام محاسبه شده از سوی مراکزی است که از سال ها پیش به این طرف، سیاست اسلام هراسی و اسلام ستیزی را در دستور کار خود قرار داده و با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی و عملیاتی، به مبارزه با اسلام و قرآن پرداخته اند. این حلقه ی دیگری از زنجیره ی ننگینی است که با خیانت سلمان رشدی مرتد آغاز شد و با حرکت کاریکاتوریست خبیث دانمارکی و دهها فیلم ضد اسلام ساخته شده در هالیوود ادامه یافت و اکنون به این نمایش نفرت انگیز رسیده است. پشت صحنه ی این حرکات شرارتبار چیست و کیست؟
مطالعه ی این روند شرارت که در این سالها با عملیات جنایتبار در افغانستان و عراق و فلسطین و لبنان و پاکستان همراه بود، تردیدی باقی نمیگذارد که طرّاحی و اتاق فرمان آن در دستان سران نظام سلطه و اتاق فکرهای صهیونیستی است که از بیشترین نفوذ بر دولت آمریکا و سازمانهای امنیتی و نظامی آن و نیز بر دولت انگلیس و برخی دولتهای اروپائی برخوردارند. اینها همان کسانی اند که پژوهشهای حقیقت یاب مستقل روز به روز بیشتر انگشت اتهام در ماجرای حمله به برجها در 11 سپتامبر را به سوی آنان متوجه میکنند. آن ماجرا بهانه ی حمله به افغانستان و عراق را به رئیس جمهور جنایتکار وقت آمریکا داد و او اِعلان جنگ صلیبی کرد و همان شخص بنابر گزارشها، دیروز اعلام کرده است که این جنگ صلیبی با ورود کلیسا به صحنه، کامل شد.
هدف از اقدام نفرت انگیز اخیر آن است که از سوئی مقابله با اسلام و مسلمانان در جامعه ی مسیحی به سطوح همگانی مردم کشیده شود و با دخالت کلیسا و کشیش، رنگ مذهبی گرفته و پشتوانه ئی از تعصبات و تعلقات دینی بیابد، و از سوی دیگر ملتهای مسلمان را که از این جسارت بزرگ به خشم آمده و جریحه دار میشوند از مسائل و تحولات دنیای اسلام و خاورمیانه غافل سازد.
این اقدام کینه توزانه، نه آغاز یک جریان، بلکه یک مرحله از روند طولانی مدتِ اسلام ستیزی به سرکردگی صهیونیسم و رژیم آمریکا است. اینک همه ی سران استکبار و ائمة الکفر در برابر اسلام قرار گرفته اند. اسلام، دین آزادی و معنویت انسان، و قرآن کتاب رحمت و حِکمت و عدالت است؛ وظیفه ی همه ی آزادیخواهان جهان و همه ی ادیان ابراهیمی است که در کنار مسلمانان با سیاست پلید اسلام ستیزی با این شیوه های نفرتبار مقابله کنند. سران رژیم آمریکا نمیتوانند با سخنان فریبنده و میان تهی، خود را از اتهام همراهی با این پدیده ی زشت تبرئه کنند. سالهاست که مقدسات و همه ی حقوق و حرمت میلیونها مسلمان مظلوم در افغانستان و پاکستان، در عراق و لبنان و فلسطین زیر پا گذاشته شده است. صدها هزار کشته، دهها هزار زن و مرد اسیر و زیر شکنجه، هزاران کودک و زن ربوده شده و میلیونها معلول و آواره و بی خانمان، قربانی چه چیزی شده اند؟ و با همه ی این مظلومیتها، چرا در رسانه های جهانی غرب، مسلمانان را مظهر خشونت و قرآن و اسلام را خطری برای بشریت وانمود میکنند؟ چه کسی باور میکند که این توطئه ی گسترده بدون کمک و دخالت حلقه های صهیونیستیِ درونِ دولت آمریکا ممکن و عملی است؟!
برادران و خواهران مسلمان در ایران و سراسر جهان!
لازم میدانم این چند نکته را به همه متذکر گردم:
اولاً: این حادثه و حوادث پیش از آن به روشنی نشان میدهد که آنچه امروز آماج حمله ی نظام استکبار جهانی است، اصل اسلام عزیز و قرآن مجید است؛ صراحتِ مستکبران در دشمنی با جمهوری اسلامی ناشی از صراحت ایران اسلامی در مقابله با استکبار است و تظاهر آنان به دشمن نبودن با اسلام و دیگر مسلمانان، دروغی بزرگ و فریبی شیطانی است. آنان با اسلام و هر آنکس که بدان پایبند است و هر آنچه نشانه ی مسلمانی است دشمن اند.
ثانیاً: این سلسله ی کینه توزیها با اسلام و مسلمین، ناشی از آن است که از چند دهه پیش تاکنون نور اسلام از همیشه تابنده تر و نفوذ آن در دلها در جهان اسلام و حتی در غرب از همیشه بیشتر شده است. ناشی از آن است که اُمت اسلام از همیشه بیدارتر شده و ملتهای مسلمان اراده کرده اند زنجیرهای دو قرن استعمار و تجاوز مستکبران را پاره کنند. حادثه ی اهانت به قرآن و پیامبر  عظیم الشأن صلی اله علیه و آله، با همه ی تلخی، در دل خود حامل بشارتی بزرگ است. خورشید پر فروغ قرآن روزبروز بلندتر و درخشنده تر خواهد شد.
ثالثاً: همه باید بدانیم که حادثه ی اخیر ربطی به کلیسا و مسیحیت ندارد و حرکات عروسکی چند کشیش ابله و مزدور را نباید به پای مسیحیان و مردان دینی آنان نوشت. ما مسلمانان هرگز به عمل مشابهی در مورد مقدسات ادیان دیگر دست نخواهیم زد. نزاع میان مسلمان و مسیحی در سطح عمومی،  خواسته ی دشمنان و طراحان این نمایش دیوانه وار است و درس قرآن به ما، در نقطه ی مقابل آن قرار دارد.
و رابعاً: طرف مطالبه ی  همه ی مسلمانان، امروز دولت آمریکا و سیاستمدارن آنند. آنها اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند باید عوامل اصلی این جنایت بزرگ و بازیگران میدانی آن را که دل یک و نیم میلیارد مسلمان را به درد آورده اند، به گونه ئی شایسته به مجازات برسانند.
و السلام علی عباد اله الصالحین
سیّدعلی خامنه ای
22/شهریور/1389


  
  
لری فرانکلین طرح مخفی خود علیه جمهوری اسلامی را فاش کرد؛
حمایت کامل از جریان‌فتنه با تجهیزات پیشرفته و آموزش‌نظامی

لری فرانکلین مقام ارشد سابق پنتاگون در نوشته‌ای جزئیاتی از طرح مخفی خود علیه جمهوری اسلامی ایران را فاش کرد.

به گزارش رجانیوز،فرانکلین در پی رسوایی جاسوسی برای اسرائیل از طریق لابی صهیونیستی آیپک از منصب خود برکنار و دادگاهی شد. وی را می توان جزو سرسخت ترین و معاندترین عناصر ضد جمهوری اسلامی ایران در آمریکا برشمرد که به همراه جریان فکری خود (جناح نومحافظه کار) همواره نظریات و پیشنهادات افراطی خود را به دولت های مختلف آمریکا علیه نظام ارائه کرده‌اند. وی در این طرح می‌نویسد:

فوریه 2003 و چند هفته قبل از اشغال عراق بود و دولت بوش هنوز استراتژی واقع گرایانه ای در مورد هژمون آینده منطقه که در عراق قرار دارد، نداشت. من به عنوان رئیس میز ایران در وزارت دفاع، ناامید بودم. قرار بود که ما به عراق حمله کنیم ولی سیاست مشخصی در مورد دشمن سرسخت عراق نداشتیم. حس من این بود عراق به ویتنامی دیگر تبدیل شود و در ایران «هوشی مینه» جدید پدیدار شود. در حقیقت من از منابعم آگاه شده بودم که تهران پیش از شروع جنگ شبکه ای در عراق ایجاد کرده است و آماده است تا زمانی که ایالات متحده، صدام را از عراق ساقط کرد آمریکا را به چالش بکشد. من همچنین می دانستم تصور اعتماد و همکاری با رهبران عراقی طرفدار ایران ایده ای احمقانه است. اما من به اندازه کافی شجاعت بیان این موضوع را نداشتم و نمی توانستم با رئیس در اداره نقشه های ویژه «داگلاس فیث» و یا رئیس او «پل وولفوویتز» روبرو شوم. در جو تب دار آن زمان تصور نمی کردم که کسی مرا جدی بگیرد و می دانستم که فیث آنقدر مشغول اشغال عراق است که حاضر نیست به حرفهایم گوش دهد. بنابراین من با توجه به شرایط حاکم به «استیون ووزن» رئیس سیاست خارجی ایپک (کمیته امور عمومی اسرائیل و آمریکا) نزدیک شدم و از او خواستم تا نگرانی های من را با «اولیوت آبرامز» در شورای امنیت ملی در میان بگذارد. این اقدام من باعث شد تا من به جرم جاسوسی برای اسرائیل محاکمه شوم.

اما هدف من هرگز انتقال اطلاعات به اسرائیل نبود و من تنها تلاش داشتم تا از حمله عراق قبل از اتخاذ استراتژی مشخصی در قبال ایران جلوگیری کنم. من همیشه در پنتاگون گفته بودم که تغییر رژیم و نه کنار آمدن با ایران و جنگ با این کشور باید سیاست ما باشد. اما عناصری در سازمان سیا و وزارت خارجه با این موضوع مخالف بودند. نقشه من طرحی بود تا بنیادهای رژیم روحانیون را بدون متوسل شدن به نیروی نظامی بلرزاند.

من از ایالات متحده درخواست کردم تا یک دولت درتبعید را مثلا در جایی مثل آسیای مرکزی که سابقه ایرانی دارد به رسمیت بشناسد، من پیشنهاد برنامه پیچیده تبلیغاتی دادم تا داستان های درست و نادرست را در رسانه پخش کند و به این وسیله اطمینان مردم ایران به رهبرانشان کم شود.

من درخواست کردم تا سابقه حقوق بشری ایران برجسته شود و هر روز بر یکی از قربانیان رژیم تمرکز شود. بر زندان های رژیم ایران تمرکز شود. همچنین پیشنهاد کردم برخی از اسناد از حالت سری خارج شود تا آبروی رژیم ایران در صحنه بین المللی از بین برود.

همچنین از متخصصین مالی درخواست کردم تا فهرستی از حساب های بانکی، اموال و بنگاه های تجاری که رهبران کلیدی رژیم مالک آنها هستند، تهیه کنند و پیشنهاد کردم که نقل و انتقال های مالی بلوکه شود.

سرانجام درخواست کردم که تعهدی نسبت به مردم ایران، مانند جنبش مردمی لهستان، داده شود و نسلی از فعالان سیاسی آموزش دیده شوند تا به طور مخفیانه وارد کشور شوند و از آن خارج شوند. مردم باید بدانند که مهار شوروی به معنای کنار آمدن با آن کشور نبود، در حقیقت ایالات متحده میلیون ها دلار برای سرنگون کردن آن رژیم منحوس صرف کرد.

وی ادعا می‌کند که با گذشت زمان تحکیم قدرت رژیم افزایش پیدا کرده است اما در عین حال مخالفت با طبقه روحانیون حاکم نیز گسترش پیدا کرده است. در این شرایط برخی از مواردی که پیشنهاد کردم به غیر از حمله نظامی، کاربرد دارد.

انتخابات تابستان سال (2009) نشان داد که مخالفانی در ایران وجود دارند. این شرایط نشان داد که تلاش کافی برای افزایش این نارضایتی فراتر از طبقات میانی و بالایی انجام نشده است. اما بسیاری در ایالات متحده تنها دو گزینه را برای ایران می بینند. حمله نظامی و یا نوعی همزیستی با ایران. اما گزینه سومی نیز وجود دارد. ایالات متحده می تواند حمایت کامل خود از معترضین ایران را اعلام کند و این جنبش جدید را با تجهیز آن به تلفن های ماهواره ای، دوربین های دیجیتال و جی پی اس تقویت کند.

آمریکا همچنین می تواند برخی از تیراندازان ماهر را تربیت کند تا با تیراندازان رژیم که به تظاهرات کنندگان شلیک می کنند مقابله کند. همچنین می توان داده هایی به کانال‌های اطلاعاتی وارد شود تا ارگان های اطلاعاتی ایران سردرگم شوند و با عناصر مختلف سازمان های خودشان مقابله کنند و با یکدگیر بجنگند.

همچنین می توان رادیوهای باندکوتاه در اختیار مناطق روستایی قرار داد. ایالات متحده می تواند اقتدار رژیم را با نشان دادن فساد و دورویی آن گم کند. ممکن است که این اقدامات ایالات متحده باعث دستگیری گسترده شود اما این اقدام رژیم می تواند باعث به وجود آمدن مقاومت شدید در ایران شود. سرانجام ممکن است بخش عظیمی از مردم ایران دست به شورش بزنند. در صورت بروز چنین سناریویی، رژیم متوسل به خون ریزی، هرج و مرج و اقدامات انتقامی می شود. اما اگر مردم ایران بسیج شوند و دست به اعتصابات گسترده بزنند، رژیم ایران فلج خواهد شد.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد