سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فرشتگان برای جویای دانش آمرزش می طلبند و هرکس در آسمان و زمیناست، برای وی دعا می کند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :16
کل بازدید :174915
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/1/10
3:35 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
 فرزند متهم فائزه هاشمی در صدد اخذ ویزای سفر به انگلیس

فرزند 23 ساله‌ی فائزه هاشمی رفسنجانی قصد دارد از کشور به مقصد انگلستان خارج شود.

به گزارش رجانیوز، حسن لاهوتی به دنبال اخذ ویزا برای سفر به انگلستان است و بنا بر اخبار رسیده، فائزه هاشمی قرار است با سایمون گس سفیر انگلیس در تهران نیز ملاقات و گفت‌وگو کند.

حسن لاهوتی در نوروز سال جاری هنگام بازگشت به ایران در ارتباط با جریان فتنه دستگیر شد و روز بعد از آن، با تودیع وثیقه 73 میلیون تومانی از زندان آزاد شد.

همزمان با آزادی وی، دادستان تهران گفت: حسن لاهوتی ضمن ابراز ندامت از اقدامات ارتکابی و با پذیرش تودیع وثیقه 73 میلیون تومانی از زندان آزاد شد.

عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران خاطرنشان کرده بود که لاهوتی بامداد روز اول فروردین به موجب دستور قضایی و به اتهام ارتکاب برخی جرائم امنیتی در فرودگاه امام خمینی (ره) دستگیر شده بود که عصر روز دوم فروردین پس از انجام پاره‌ای تحقیقات توسط بازپرس، ابراز ندامت و پشیمانی از اقدامات ارتکابی و با پذیرش تودیع وثیقه 73 میلیون تومانی به دستور بازپرس و تأیید دادستان تهران از زندان آزاد شد.

گزارش خبرنگار ما حاکی است پرونده اتهامی حسن لاهوتی با تکمیل تحقیقات به دادگاه ارسال شده و کماکان در نزد مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

هنوز از انگیزه فرزند فائزه هاشمی برای خروج از کشور و سفر به انگلیس اطلاعی در دست نیست.

مهدی هاشمی رفسنجانی نیز سال گذشته تهران را به مقصد لندن ترک کرد و با وجود گذشت یک سال و علی‌رغم احضارهای مکرر قضایی برای پاسخگویی به اتهاماتش هنوز به کشور بازنگشته است. این در حالی است که مشخص نیست پس از این احضارهای مکرر و حضور نیافتن متهم در مرجع قضایی، چرا به‌طور غیابی به پرونده اتهامی وی رسیدگی نمی‌شود.


  
  
پس از جنجال بر سر یک نوار صوتی؛
سبزها همه مشکلات را گردن شرکت نوکیا انداختند!
تاج زاده که به همراه 6 متهم دیگر فتنه، از یک سخنرانی و نوار صوتی شکایت کرده است،روز گذشته، حین بازگشت به زندان گفت:در آمریکا شنود انجام نمی شود، اما در ایران جلسات ما را شنود می کنند.

به گزارش جهان وی که پیش از این مدعی شده بود، محتوای سخنرانی یک مقام مطلع و نوار صوتی منتشر شده از وی، دروغ است، روز گذشته تلویحا پذیرفت که اطلاعات مطرح شده در این نوار صوتی واقعیت دارد و اینبار سیستم امنیتی کشور را متهم به شنود کرد.
در همین حال اخیرا یک فتنه گر که سایت های سبز و ضدانقلاب،تلاش می کنند حال وی را در زندان نگران کننده توصیف کنند، از شرکت نوکیا شکایت کرده است.
عیسی سحر خیر که در حال حاضر به اتهام شرکت در حوادث پس از انتخابات در زندان به سر می برد طی دادخواستی از شرکت نوکیا زیمنس و دیگر شرکت های مرتبط بابت فروش و ارایه فن آوری و تجهیزات لازم برای شنود ومونیتورینگ هوشمند شبکه های بی سیم، اطلاعاتی و اینترنت ایران که موجب دستگیری وی و دوستانش شده است، در دادگاه فدرال آمریکا شکایت کرده است.
به نظر می رسد جریان فتنه پس از اینکه متوجه شده،  اخبار جلسات محفلی و برنامه ریزی های سازمانی آنها برای به اغتشاش کشیدن کشور، افشا شده است تلاش می کنند دستگاه ها و نهادهای امنیتی کشور را به خاطر انجام وظایف قانونی خود مورد سرزنش قرار دهند.


  
  

ماجرای ابومازن و مگس...

ایهود عباس معروف به ابومازن رئیس تشکیلات خودسر گردان در یک اقدام شجاعانه بیان داشت : تا زمانیکه من رئیس تشکیلات هستم اجازه نخواهم داد انتفاضه جدیدی شکل بگیرد.
وی ادامه داد: به هیچ کس اجازه نمی دهم انتفاضه دیگری را شروع کند. اما اگر من ریاست را ترک کنم دیگر مسئولیت هیچ چیزی را بر عهده نخواهم گرفت و نمی توانم هیچ ضمانتی بدهم.
در پایان سخنان ابومزن یکی از حضار که لباس صورتی جیغ به تن داشت و خیلی هم گستاخ به نظر می رسید از او پرسید: شما چه کاره اید که نمیگذارید انتفاضه شکل بگیرد؟ و ابومازن در پاسخ به این سوال گفت: من چی کاره ام؟ و ..
خبرنگار دیگری پرسید که اگر شما بروید چه اتفاقی می افتد ؟
ایهود عباس با عصبانیت گفت : اگر من از ریاست کناره گیری کنم .. خیلی اتفاقات روی می دهد ...
یادم به این نکته آمد که روزی یک مگس روی یک درخت بزرگ و تنومند نشسته بود.
زمانی که مگس می خواست از روی درخت بلند شود به درخت گفت : خودت را بگیر من می خوام بلند بشم.

منبع: قدسنا


  
  
اینجاست که آنجلینا جولی وارد می‌شود و از وقوع جنگ جهانی سوم جلوگیری می‌کند...
به گزارش جهان هالیوود با ساخت فیلمی‌هدفمند به نام "SALT" به کارگردانی"فیلیپ نویس" یکبار دیگر در خدمت دستگاه سیاسی و اطلاعاتی ایالات متحده قرار گرفت.
در این فیلم جدید بازار پرجنجال و امپریالیستی هالیوود که در ژانر اکشن سیاسی قرار می‌گیرد "آنجلینا جولی" بازیگر آمریکایی نقش اصلی را ایفا کرده و به ناجی جهان اسلام تبدیل می‌شود. حوادث این فیلم به سرعت شکل می‌گیرد و پر از صحنه‌های متعدد تعقیب و گریز است.
سناریوی فیلم که بر اساس اهداف اطلاعاتی ساخته شده از آنجا جالب می‌شود که یک جاسوس روسی در ماموریتی از جانب کرملین مامور حمله هسته‌ای به تهران و مکه با استفاده از کلاهکهای اتمی‌آمریکا از خاک این کشور می‌شود تا با این اقدام علاوه بر کشتن میلیونها مسلمان خشم جهان اسلام را از آمریکا برانگیزند.
به گزارش فرارو اینجاست که قهرمان آمریکایی فیلم با بازی آنجلینا جولی وارد می‌شود و از وقوع جنگ جهانی سوم جلوگیری می‌کند.
فیلیپ نویس کارگردان استرالیایی تبار فیلم "سالت" به ساخت فیلم‌های جاسوسی در هالیوود مشهور است.
در همین رابطه مشرق هم نوشت:"اولین سالت" یک مامور سازمان سیا است که در یک ماجرای جاسوسی و تروریستی درگیر می شود که طی آن بخش هایی از گذشته و زندگی خانوادگی اش فاش می شود، او می کوشد تا جلوی کسانی را که می خواهند با حمله به تهران و مکه مسلمانان را علیه آمریکا بشورانند، بگیرد.
یک فیلم در چند نما
نمای داخلی از زندانی در کره شمالی، ماموران کره ای زنی را برای شکنجه می آورند، زن لباس رنگ روشنی بر تن دارد که خون در جای جای آن شتک زده است. در کنار مکالمه های ماموران به زبان کره ای صدای زن شنیده می شود که در حالی که ناله می کند به زبان انگلیسی بی وقفه می گوید من جاسوس نیستم. فیلم سینمایی سالت اینگونه اغاز می شود.
این فیلم که به کارگردانی فیلیپ نویس فیلمساز استرالیایی تبار در سال 2010 آماده اکران شده و در تابستان امسال به روی پرده رفته است داستان زنی است که در سازمان سیا به عنوان جاسوس مشغول به کار است.او در ماموریتی که در کره دارد با یک حشره شناس آشنا می شود و به او دل می بندد. زمانی که این خانم جاسوس که اسمش "اولین سالت" است دستگیر می شود، مایک، یعنی همان حشره شناس به آب و آتش می زند تا او را نجات دهد و سرانجام موفق می شود تا از طریق عریضه نوشتن به کنگره دولت آمریکا را مجبور کند تا سالت را با کره مبادله کند. این ها همه مربوط به دو سال پیش از شروع داستان می شود.
سالت که حالا با مایک ازدواج کرده در سالگرد ازدواجش با مایک با یک جاسوس روس رو برو می شود که به سازمان سیا آمده تا پرده از یک توطئه تروریستی که قرار است توسط یک جاسوس روسی عملی شود، بردارد.
"واسیلی ارلف" داستانی را تعریف می کند که مربوط به پروژه ای سری در دوران جنگ سرد بوده است که بر طبق آن کودکانی از پدر و مادرشان دزدیده می شدند و تحت اموزش های سخت جاسوسی قرار می گرفتند و زبان انگلیسی را به عنوان زبان مادری می آموختند. سپس آنها توسط سرویس جاسوسی روسیه شوروی به داخل آمریکا انتقال داده می شدند و در خانواده های آمریکایی بزرگ می شدند تا در زمان مقتضی عملیات مورد نظر را علیه اهداف آمریکا اجرا کنند. ارلف می گوید در حال حاضر یکی از این جاسوس ها که در زمان کودکی به آمریکا انتقال یافته و نام اصلی و روسی او "چنکوف" است ماموریت دارد تا رئیس جمهور روسیه را ترور کند. رئیس جمهور روسیه قرار است تا برای شرکت در مراسم تشییع جنازه معاون رئیس جمهور آمریکا به نیویورک بیاید.ماموران سازمان سیا در ابتدا ادعاهای ارلف را جدی نمی گیرند، اما همین که بازجو که کسی نیست جز خود اولین سالت می خواهد اتاق بازجویی را ترک کند، ارلف مدعی می شود که چنکوف کسی نیست جز سالت. کشاکش داستان از همین نقطه کلید می خورد. روسا و همکاران سالت به او شک می کند و او بلافاصله بعد از ایراد این اتهام به یاد شوهرش می افتد، سالت به همکارانش هشدار می دهد که جان همسرش در خطر است و ممکن است او توسط جاسوسان روسی به گروگان گرفته شده باشد تا او را مجبور به کاری کنند. ارلف هم می گوید سالت یکی از همان بچه هایی است که در کودکی به عنوان فرزند پدر و مادر آمریکایی که در سفارت آمریکا در روسیه کار می کردند، جا زده شده است. البته این اتفاق بعد از مرگ این دو آمریکایی افتاده است. همزمان همکاران سالت بررسی می کنند و در می یابند که پدر و مادر سالت در سال 1988 در مسکو در یک تصادف رانندگی کشته شده اند و سالت در همان سال به آمریکا بازگشته است. همین تطابق شک ها را جدی تر می کند. همزمان سالت همچنان با شوهرش تماس می گیرد اما هیچ دسترسی به او پیدا نمی کند. ارلف در حال انتقال از دست ماموران فرار می کند و ناپدید می شود، و همزمان سالت نیز فرار می کند.
ماجر از این قرار است که ارلف، در واقع همان کسی است که پروژه تربیت جاسوس از دوران کودکی را تربیت می کرده است. او حال می خواهد با ترور رئیس جمهور روسیه و پس از آن رئیس جمهور آمریکا باعث راه افتادن جنگ بزرگی در جهان شود تا شاید یک بار دیگر اتحاد شوروی احیا شود. سالت پس از فرار از دست ماموران سیا پروژه ترور رئیس جمهور روسیه را اجرا می کند و رسانه ها اعلام می کنند که رئیس جمهور روسیه در راه بیمارستان کشته شده است. سپس بعد از اتمام موفق آمیز این پروژه با ارلف ارتباط گرفته و او را در یک کشتی در حوالی نیویورک می بیند. در این دیدار فیلم نشان می دهد که ماجرا واقعیت داشته و سالت که نقش او را آنجلینا جولی بازی می کند، بواقع دختری روس بوده که در پروژه ارلف به آمریکا فرستاده شده است. همه کودکان اموزش دیده که حالا بزرگ شده اند در کنار ارلف قرار دارند. ارلف پس از دیدن سالت او را با نام روسی اش یعنی چنکوف صدا می کند و ازدواج او را غلط توصیف می کند؛ سالت می گوید این کار را برای پوشش انجام داده و لی در حالی که این جمله را بر زبان می آورد شوهرش را می بیند که در دست افراد ارلف اسیر است و در مقابل چشمانش وی کشته می شود. سالت در ادامه متوجه می شود که قرار است از طریق یک سرهنگ ناتو که از افراد ارلف است به کاخ سفید نفوذ شده و در انجا رئیس جمهور امریکا ترور شود. سالت پس از آگاهی از نقشه ارلف و همه افرادش را به انتقام مایک، همسرش کشته و به سراغ سرهنگ می رود. سرهنگ نیز یکی از همان کودکان دست آموز ارلف است. او برای سالت توضیح می دهد که در ان شب باید رئیس جمهور آمریکا را در کاخ سفید ترور کند.سرانجام سالت به داخل کاخ سفید راه پیدا می کند و درست زمانی به پناهگاه رئیس جمهور می رسد که در پاسخ به اقدام روسیه در فعال کردن سلاح های هسته ای سلاح های هسته ای آمریکا نیز فعال شده است.وقتی سالت به پشت در اتاق کنترل می رسد با رئیس خودش در سازمان سیا مواجه می شود که همه اطرافیان رئیس جمهور را کشته و تازه می فهمد که رئیس او نیز یکی دیگر از همان کودکان است و با این تفاوت که او بزرگتر از سالت است و سالت او را تا به حال ندیده، رئیس سالت از پشت شیشه ضد گلوله پناهگاه می گوید که مساله ترور رئیس جمهوری آمریکا نیست بلکه مساله حمله هسته ای به دو شهر بزرگ و پر جمعیت است؛ که اتفاقا از شهرهای مهم مسلمانان نیز هستند، "تهران" و "مکه"رئیس سالت می گوید اگر این حمله صورت بگیرد دست کم 9 میلیون نفر می میرند و همه مسلمانان جهان نسبت به آمریکا خشمگین می شوند و آمریکا را مسئول این ماجرا به حساب می آورند.سالت بالاخره در کش و قوسی موفق می شود که از این حمله اتمی بهتهران و مکه جلوگیری کند.

سالت به دنبال چیست؟
فیلم سالت شاید در ابتدا فیلمی اکشن و جذاب برای گذراندن اوقات فراغت باشد اما در عین حال نکانی مهمی را در خود گنجانده است.
بر خلاف آنچه به نظر می آید این فیلم چندان یک فیلم جاسوسی یا پلیسی محسوب نمی شود. حتی از پیچیدگی های معما گونه نیز برخوردار نیست.اما المان های جالب توجهی دارد که همه در یک مسیر مشخص عمل می کنند.معاون رئیس جمهور آمریکا در این فیلم از دنیا رفته است، شاید این فرد برای مخاطب فیلم زیاد فرد مهمی نباشد اما برخی دیالوگ ها این فرد معرفی می شود. معاون رئیس جمهور به گفته فیلم یکی از قهرمانان دوره جنگ سرد است، او کسی که شرقی ها به او علاقمند هستند. که احتمالا دلیل آن شناساندن غرب به شرق است.معاون رئیس جمهور از قضا از سردمداران دیپلماسی عمومی آمریکا است.
نکته دوم پاسخ به این سوال است که چه چیزی باعث می شود تا سالت موضعش را تغییر دهد و دیگر راهی را که برای انجام ماموریتش به آمریکا آمده است پی گیری نکند. سالت نیز یکی از کودکانی است که به آمریکا فرستاده شده و کاملا به همه آن چیزی که می بایست به آن عمل کند آشنا است اما یک باره همه چیز را کنار گذاشته و به آمریکا خدمت می کند. ماجرا چیست؟ شاید در نگاه اول مخاطب فکر کند که این عاشق شدن سالت بوده که روحیات او را تغییر داده است. اما آنچه او پس از به گروگان گرفته شدن همسرش انجام می دهد نیز نمی تواند صرفا برای نجات او باشد، اگر این طور بود نباید اصراری سالم ماندن و به قتل نرسیدن رئیس جمهور روسیه وجود می داشت. یا اینکه پس از آنکه سالت ارلف و افرادش را به قتل رساند نباید برای خنثی کردن نقشه او اقدام می کرد، شوهر او مرده بود و او تقریبا انتقامش را نیز گرفته بود؛ اما فیلم نشان می دهد که بر خلاف دیگر جاسوسان تربیت شده، سالت به طور کامل آمریکایی شده است که البته عاشق شدن او نیز در این امر موثر است.این همان نکته ای است که پروژه دیپلماسی عمومی آمریکا می کوشد تا ان را جا بیندازد؛ بر همین اساس است که گفته می شود که این تنها آمریکایی شدن است که خشونت، تروریسم و دشمنی را در جهان کاهش می دهد و در صورتی که فرهنگ آمریکایی غالب شود یک مامور جاسوس دشمن نیز می تواند به یک خودی تبدیل شود.
چرا نام "سالت"؟ چرا جولی؟
استفاده از نام سالت خود دارای ویژگی های خودش است، سالت در لغت به معنای نمک است، اما سالت در ادبیات سیاسی به پیمانی گفته می شود که در سال 1972 بر سر کاهش سلاح های راهبردی میان شوروی و آمریکا بسته شد.انتخاب این نام برای بازیگر نقش اول یادآور مسابقه تسلیحاتی میان آمریکا و شوروی در دوران جنگ سرد است، او روسی است که آمریکایی شده است و در عین حال نامش تداعی کننده یک توافق میان شرق و غرب است. اما از آن سو نقش سالت را آنجلینا جولی بر عهده گرفته است. بر طبق گزارش هایی که درباره ساخت این فیلم منتشر شده است این نقش قرار بود توسط تام کروز پر شود اما به دلایلی از جمله اینکه حضور یک زن در این جایگاه می تواند باعث جذاب تر شدن فیلم شود. اما آیا جولی تنها به خاطر جذاب کردن این فیلم انتخاب شده؟ آنجلینا جولی خود به عنوان یک فعال دیپلماسی عمومی آمریکا محسوب می شود، وی مدت ها است که به عنوان سفیر صلح سازمان ملل به کشورهای مختلف سفر می کند و از آن مهم تر جولی عضوی از نهاد "شورای روابط خارجی آمریکا" یا همان "CFR" نیز هست بنابراین سوابق جولی نشان می دهد که او گزینه مناسبی برای ایفای این نقش خواهد بود و انتخاب او نمی تواند صرفا به دلیل جذابیت و یا از روی اتفاق بوده باشد.

سالت و اثر نهایی بر مخاطب
این فیلم حلقه ای است از تولید انبوه فیلم ها و سریال هایی که با موضوع جاسوسی و امنیتی تولید شده اند، که سالت نیز یکی از انها است. طرح نام تهران نیز در چنین فیلم هایی خود می تواند به نوعی گوش های مخاطب را با نام تهران و ایران آشنا کند و از سوی دیگر به فضای روانی جامعه دامن می زند و به جامعه مخاطبین داخل و خارج آمریکا تلقین می کند که فضای اطراف آنها به شدت امنیتی است. و یک جنگ امنیتی اطلاعاتی بزرگ در حال شکل گیری است. از سوی دیگر شاید بتوان فیلم سالت را دنباله مناسبی برای سخنرانی ها و پیام های باراک اوباما برای مسلمانان دانست. سالت هر چه هست محصولی از دستگاه دیپلماسی عمومی آمریکا است.
  
  

 

گزارش گزارشهای افشاگرانه در مورد عملیاتهای سری و مخفیانه ارتش و سازمان اطلاعات و امنیت آمریکا نشان می دهد که بر خلاف آنچه که به نظر می رسد، دولت اوباما بسیار بیشتر از سلف خود "جرج بوش" جنگ طلب است. 
به گزارش سرویس بین الملل جهان، گزارشهای بیشمار از فعالیتهای سرویسهای اطلاعاتی و امنیتی آمریکا در مناطق مختلف حاکی از گسترش عملیاتهای نظامی آمریکا علیه گروههای شبه نظامی در بیشتر کشورهای جهان است. بر این اساس "باراک اوباما" بر خلاف آنچه که در ظاهر نشان می دهد، جنگ تمام عیاری را بصورت مخفیانه و پنهان با گروههای نظیر القاعده و طالبان آغاز کرده و دامنه فعالیتهای نظامی آمریکا را به تمامی کشورها از آفریقا گرفته تا آسیای دور گسترش داده است. با توجه به گزارشی که اخیرا در روزنامه نیویورک تایمز منتشر شده، بر خلاف آنچه در ظاهر دیده می شود، دولت "باراک اوباما" نه دولت صلح که "دولت جنگ سایه ها" است. وی از زمان روی کار آمدن جنگ شدیدتری را در مقایسه با "جرج بوش" علیه تروریسم به راه انداخته است. به عبارتی آنچه که در زمان بوش تحت عنوان جنگ با تروریسم در جهان به راه افتاد، در زمان اوباما گسترده تر شده و گامهای بلندتری در این زمینه با استفاده از سرویسهای اطلاعاتی و عملیاتهای مخفیانه برداشته شده است. دولت اوباما همچنین در مقایسه با بوش، خشونت بیشتری را نیز در جنگ با تروریسم به کار گرفته است. حملات هواپیماهای بدون سرنشین ارتش آمریکا به طالبان پاکستان، حمله به اعضای القاعده در سومالی با کمک سرویس اطلاعاتی این کشور در کنیا، همکاری اطلاعاتی در حمله ارتش یمن به القاعده و نیز همکاریهای اطلاعاتی با همپیمانان اروپایی در مبارزه با گروههای شبه نظامی در شمال آفریقا از جمله این اقدامات است. این روزنامه آمریکایی به نقل از منابع آگاه به مزیتهای جنگ پنهان با اعضای القاعده و دیگر گروههای شبه نظامی در جهان اشاره کرده و می نویسد: تجربه جنگهای پر هزینه افغانستان و عراق عامل مهمی برای روی آوردن سیاستمداران آمریکایی به نوع جدید جنگ است. به این ترتیب می توان مدعی شد همانگونه که "جان برنان" مشاور ویژه اوباما در جنگ با تروریسم در ماه می گفته بود آمریکا به جای استفاده از چکش در برابر تروریستها به چاقوی جراحی روی آورده است، با این تفاوت که در شیوه جدید دامنه بیشتری از دشمنان خود را هدف گرفته است. با این حال منتقدان بر این باورند که در شیوه جدید، اعضای کنگره آمریکا نظارت و قدرت کنترل خود بر علمیاتهای ضدتروریستی را از دست می دهند. نکته دیگر اینکه از زمان زمامداری اوباما، وزارت دفاع آمریکا با توجه به تعریف ماموریتهای جدید، بیش از هر زمان دیگری وظایف سازمان اطلاعات و امنیت این کشور را به عهده گرفته و شبیه این سازمان شده است، به همین دلیل دیگر موضوع جدایی نیروهای اطلاعاتی و نظامی در جنگ از بین رفته است. این مسئله نیز از جمله دستاوردهای دولت جنگ طلب اوباما بوده است.


  
  

کروبی:خواهش می کنم امسال دیگر روزه خواری نکنید

مهدی کروبی با بیان اینکه قصد دارد در راه پیمائی روز قدس با مردم همراه شود، از طرفداران خود خواست امسال دیگر مراقبت و کمتر روزه خواری کنند.
به گزارش جهان وی روز گذشته به طرفداران خود توصیه کرد که در راه پیمائی امسال اگر شرکت کردند شعارهای تند ندهند که نظام از آنها سوء استفاده کند.
وی با بیان اینکه مراقب باشید بین خودتان نفوذی ها وارد نشوند، گفت:عکس پاره امام را نشان می دهند دستانش پیداست اما سر و کله اش پیدا نیست!

 


خاتمی نمی رود، کروبی شما هم نرو!

برخی اعضای مجمع روحانیون مبارز، کروبی را از حضور در مراسم تشییع پیکر یک عضو این مجمع بر حذر داشتند.
به گزارش جهان رسالت نوشت:کروبی که از هر فرصتی برای حضور در مراسم و محافل عمومی برای مطرح کردن خود و عادی نشان دادن وضعیتش بهره برداری سیاسی می کند قصد دارد امروز (پنج شنبه) درمراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام سید تقی درچه ای از اعضای هیئت موسس مجمع روحانیون مبارز که در شهر ری برگزار می شود شرکت نماید. اما اخبار رسیده حاکی است برخی اعضای مجمع روحانیون در تماسی با کروبی به وی تاکید کرده اند در این مراسم حضور نیابد زیرا وضعیت بافت جمعیت شرکت کننده در این مراسم به گونه ای است که حتما موجب بروز انتقاداتی به وی خواهد شد.
برخی دوستان مجمعی کروبی به وی گفته اند خاتمی که رئیس شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز است به خاطر نگرانی از اعتراضات مردمی قصد شرکت در مراسم مذکور را ندارد و لذا از کروبی خواسته اند شخصا در این مراسم شرکت نکند و فقط نماینده ای را از سوی خود اعزام نماید.
گفتنی است سران فتنه پس از افشای دروغ بودن ادعاهای مربوط به تقلب در انتخابات در اجتماعات عمومی با اعتراض مردم روبه رو شده و ترجیح می دهند در اجتماعات ظاهر نشوند.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد