سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردمى خدا را به امید بخشش پرستیدند ، این پرستش بازرگانان است ، و گروهى او را از روى ترس عبادت کردند و این عبادت بردگان است ، و گروهى وى را براى سپاس پرستیدند و این پرستش آزادگان است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :30
کل بازدید :175305
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/6
12:45 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

 اخیرا یکی از مشاوران میرحسین موسوی که تاثیر زیادی بر عملکرد وی دارد خواستار اتخاذ مواضع بسیار تندتری از سوی موسوی شده است اما میرحسین زیر بار نمی‌رود. 

به گزارش جهان شنیده شده میرحسین موسوی در پاسخ به فشارهای وی گفته است: ما در روز 22 خرداد نتوانستیم هیچ تجمع و راهپیمایی برگزار کنیم و دچار ریزش هوادار شده‌ایم، درگیری‌ها و اختلافات داخلی نیز که مزید بر علت شده است، لذا اگر الان فضا را تند نماییم بدون شک نظام به شدت با ما برخورد می‌نماید و با دستگیری من جنبش به شکست می‌انجامد. 

با این حال موسوی از سوی نزدیکان خود شدیدا به اعلام مواضع تند علیه نظام تشویق می شود.


  
  
زهرا رهنورد:بی حجاب بودم، با حجاب شدم
زهرا رهنورد در گفت وگو با رسانه وابسته به حلقه فتنه در لندن به سابقه اعتقادی خود اشاره کرد و با بیان اینکه قبلا بی حجاب بوده اما الان با حجاب شده است، گفت:من قائل به حجاب باعشق وشناخت هستم.همانطور که خودم برگزیدم و ضمنا با گشت ارشاد هم شدیدا مخالفم.

به گزارش جهان، وی با بیان اینکه در زمان مسئولیت خودش در دانشگاه الزهرا اجازه نداده است حراست دانشگاه به دختران بی حجاب تذکر دهند، گفت:در مورد پوشش شان هم فشاری روی دختران دانشجو نمی گذاشتم انجام شود .اولین کاری که کردم این بود که محافظان جلوی درب دانشگاه را که به پوشش خانم ها ایراد می گرفتند حذف کردم.

وی سپس در تئوری جدید خود این حذف حراست را باعث افزایش تعداد دانشجویان دکترا دانست و ادامه داد:این اقدامات سبب شد دانشگاهی که فقط در یک رشته دارای فارغ التحصیل دکترا بود امروز در 8رشته دارای دکترا است. 

رهنورد در خصوص اینکه چرا موسوی 20 سال خارج از سیاست بوده است گفت:فکر می کرد افراد برجسته ای مثل آقای هاشمی رفسنجانی و آقای خاتمی بر مسند امور هستند؛ از این رو دلیلی نمی دید پا وسط بگذارد.

وی در عین حال به اختلاف خود با موسوی در این زمینه اشاره کرد و گفت:من اما همیشه منتقد بوده ام... کتاب من 30 سال پیش مورد نقد یا بهتر بگویم مورد سرکوب فکری واقع شد روشن است که چقدر مورد فشار جریانهای واپس گرا بودم.


  
  
همزمان با سالروز آزادسازی پاوه از دست این گروهک صورت گرفت؛
حمایت صریح سرکرده گروهک جنایتکار کوموله از موسوی و کروبی

همزمان با سالروز آزادسازی پاوه از دست گروهک جنایتکار کوموله با دستور امام راحل و فداکاری‌های شهید چمران، یارانش و مردم، سایت ضدانقلابی روزآنلاین به سراغ سرکرده این گروهک رفت تا ضمن تطهیر جنایات آنان، حمایت قاطعی نیز از جنایتکاران در حق ملت ایران بکند.

به گزارش رجانیوز، گروهک کوموله در فتنه سال 58 ضدانقلاب تلاش زیادی برای جدا کردن کردستان از خاک ایران کرد و بسیاری از سربازان و پاسداران انقلاب را نیز به شهادت رساند؛ به طوری که یادآوری سر بریدن‌ها و جنایات فجیع این گروهک هنوز نیز تکان دهنده است.

سرکرده این گروهک البته در گفت‌وگو با روزآنلاین منکر این جنایات آشکار شده و می‌گوید این تصورات ناشی از ماشین تبلیغاتی جمهوری اسلامی است!

مهتدی در پاسخ به این سؤال که "حزب کومله و جنبش سبز! عجیب نیست؟"، می‌گوید: خیر به نظر من عجیب نیست. برای اینکه من جنبش سبز را یک جنبش حق طلبانه و دموکراسی خواهانه می دانم و ما هم از هر جنبش حق طلبانه و دموکراسی خواهانه پشتیبانی می­کنیم. منظورم هم از این حرف این است که اگرچه این جنبش بند ناف خود را از گروهی که من به آنها اصلاح طلب حکومتی می گویم نبریده و کماکان با آنها دارای لینک است اما من جنبش سبز را امتداد ساده و ادامه خطی آنچه در ایران به اصلاحات معروف بود نمی دانم. برعکس فکر می کنم به بن بست رسیدن آن مدل اصلاح طلبی و سترون ماندن روش های آن در برخورد با استبداد و ناکام ماندن اصلاحات در ایجاد تغییرات در بالا، باعث شد جنبش سبز برای دستیابی به مطالباتش از پایین و به صورت مردمی شکل بگیرد.

من تفاوت بزرگ و اساسی این دو جنبش با هم را در حضور و یا عدم حضور مستقیم و مستقل مردم در مبارزات و جدال­های سیاسی می دانم. جریان اصلاح طلبی دولتی از حضور مستقیم و نقش بازی کردن جنبش‌‌های مردمی گریزان بود و نمونه 18 تیر و برخی مقاطع دیگر نشان داد که نگرش اصلاح طلبان دولتی و به‌خصوص روش شخص آقای خاتمی این نبود که با جنبش‌های مردمی و حضور خیابانی مردم به گونه ای که مردم با نیروی اجتماعی خودشان به دنبال تحقق مطالباتشان باشند، موافق باشند. روش عملی آنها چانه زنی در بالا و در اکثر موارد هم کوتاه آمدن در بالا بود و فشار از پایین برای آنها تنها در یک سری حرکات و یا تهدیدهای محدود و قابل کنترل اجتماعی خلاصه می‌شد. مشخص بود که این روش کارساز نیست و نتیجه نمی­دهد.

به عنوان مثال شما در کجای جنبش اصلاحات چیزی به نام نفی ولایت فقیه می­دیدید؟ یا کجا به صراحت از مرگ بر دیکتاتور و نفی دیکتاتوری سخن گفته می شد؟ یا اینهمه از دموکراسی بی اما و اگر و جامعه مدنی بدون گریز به جامعه مدنی اسلامی حرف زده می­شد؟ کجا این همه در باره تساوی حقوق زن و مرد شفافیت وجود داشت؟ کجا با این شفافیت از جدائی دین و دولت صحبت می شد؟ در صورتیکه گفتمان حاکم امروز دموکراسی، جامعه مدنی، حقوق شهروندان، تساوی حقوق زن و مرد و حتی تغییر قانون اساسی است. یکی دیگر از تغییراتی که صورت گرفته این است که مرز بین اپوزیسیون خارج از کشور با منتقدان داخلی از بین رفته و می توان گفت اینها به نحوی درهم تنیده شده اند، زبانشان و گفتمانشان به هم نزدیک شده است و خیلی دیوارهای بی اعتمادی در بینشان فرو ریخته است.

سرکرده گروهک کوموله در پاسخ به این سوال که "اما شما انتخابات دهم ریاست جمهوری را تحریم کرده بودید"، گفت: همینطور است، اما این دلیل نمی شود از حق کسانی که در انتخابات شرکت کردند حمایت نکنیم. ممکن است شما در انتخابات خاصی به دلائلی شرکت نکنید اما این به آن معنی نیست که نسبت به آلوده بودن انتخابات در کشورتان بی تفاوت باشید. اصولاً مگر جدال در انتخابات گذشته بر سر چه بود؟ آیا جز این بود که حکومت اساسا حاضر نبود رأی مردم را به رسمیت بشناسد، در انتخابات تقلب گسترده کرد و به طور کلی حاضر نبوده و نیست حق مردم در تعیین سرنوشتشان را بپذیرد؟

شخص من و حزب کومله از همان روز اول، ضمن داشتن موضع انتقادی، معتقد بودیم که باید با جنبش سبز تعامل و همبستگی کرد.

من پیش از این هم تاکید کرده­ام که خارج از چهارچوبهای ایدئولوژیک و نیز تعلق ایشان به گذشته این نظام که بالتبع مورد قبول من و خیلی­های دیگر نیست، اما تا آنجا که به عملکردشان در این جنبش مشخص بر می گردد ایستادگی و مقاومت آقای موسوی و همچنین آقای کروبی بر مطالباتشان را نقطه قوت آنها به حساب می آورم. همچنین انعطاف نسبی آنها در مقابل پذیرش افق­ها، مباحث و مطالبات نوین جنبش سبز را نکته مثبتی به حساب می­آورم. البته عملکرد آنان، بخصوص در نحوه پیشبرد جنبش در مقاطع گوناگون بری از انتقاد هم نیست که در یک کلام پس کشیدن آنها از چالش در دو سه مقطع مهم جنبش را نقطه ضعف بزرگی در کارشان می­دانم. تا آنجا که به کردها مربوط می شود، محکوم کردن اعدام فعالان کرد توسط رهبران جنبش سبز هم قدم مثبتی بود. البته باید این نکته را هم متذکر بشوم که آقایان به طور مشخص درباره کردستان خیلی کم و خیلی کم­دامنه صحبت کرده اند.

خبرنگار فراری روزآنلاین پرسید "آقای موسوی اخیرا به صراحت گفته که لشگرکشی به کردستان در سالهای ابتدای جنگ اقدامی اشتباه بود که نباید انجام می شد"، که مهتدی گفت: من بیان این گزاره از جانب ایشان را یک قدم مثبت به جلو می دانم اما معتقدم باید توضیح بیشتری در این خصوص و به طور کلی در باره دهه 60 بدهند و نقد بیشتر و صریح­تری هم داشته باشند. همچنین معتقدم ایشان اگرچه در هنگام شروع لشگرکشی به کردستان نخست وزیر نبودند و دولت آقای بازرگان بر سر کار بود (آقای بازرگان هم که گفته بودند جریان حمله به کردستان را از رادیو شنیده بودند)، به عنوان یکی از مسئولان رده بالای جمهوری اسلامی در دوره گذشته، به عقیده من یک ابراز تاسف یا پوزش­خواهی به مردم کردستان بدهکارند.

- آقای موسوی تاکنون انعطاف نسبی در برابر آن مطالبات دموکراتیک و مردمی که به تدریج وارد جنبش سبز شده نشان داده اند. اگر آقای موسوی این انعطاف را نداشتند به نظر من شکاف های بزرگی در درون جنبش سبز به وجود می آمد و تفرقه های زیادی حاصل می شد. این انعطاف و پذیرش گسترش مرزهای جنبش سبز از طرف آقای موسوی تا حدود زیادی از بروز شکاف در جنبش دموکراسی خواهی جلوگیری کرده.
 


  
  
فیلمی منتشر نشده از اظهارات تاج زاده
در انتخابات تقلب نشده است؛ ما باختیم

براساس فیلمی که امروز در سایت یوتیوپ منتشر شده دروغ بزرگ عوامل فتنه درباره تقلب در انتخابات در گعده 3تن از اصلاح طلبان با طرح مباحثی در رد تقلب در انتخابات افشا شد.

به گزارش رجانیوز، در این فیلم مصطفی تاج زاده خطاب به محسن صفائی فراهانی و عبدالله رمضان زاده از اعضای حزب مشارکت می گوید: برای بنده که تجربه انتخابات رو دارم می دونم که در انتخابات تقلب نشده.

ممکنه که یکی دومیلیون عقب جلو شده باشه ولی ما نتیجه انتخابات رو باختیم.حالا به جای 25 میلیون و 14 میلیون شده باشه 24 میلیون و 15 میلیون مثلا.

ما انتخابات رو باختیم .

گفتنی است انتشار این فیلم نشان می دهد که چگونه جریان فتنه که همواره بر طبل واهی «تقلب در انتخابات» می کوبید در حالی به «دروغ بزرگ»خود اصرار دارد که بسیاری از مهره های اصلی آن خود به این دروغ بزرگ اعتراف دارند.

این مهره ها که اینک داعیه رهبری میانی جریان فتنه را دارند،این روزها تلاش وسیعی را جهت قهرمان ساختن خود ترتیب داده اند،طبق دستورالعمل جین شارپ از سربازان گمنام امام زمان(عج) شکایت می کنند،درگعده هایشان از مقاومت می گویند و مبارزه،بی آنکه ظهور و بروز دهند که ظالمانی هستند بس قهار.

کتمان حقیقت و دروغ ظلمی است که آگاهی را از حامیان آنها سلب کرده و اینان تو گویی که نه باور به اخلاق دارند و نه به معرفت ،ایمانی.

آنچه در پی می آید سندی از دروغ بزرگ کسانی است که امروزه خود را نماد و قهرمان ملی می دانند.کسانی که علیر غم باور به واقعیات،دروغ را سرلوحه خود قرارداده و جماعتی را به نیرنگ خود متوهم ساختند.از مهندسی آرا و تردستی در انتخابات گفتند،جمعیتی را به توهم و دروغی بزرگ به خیابان ها کشیدند ،از امام امت عبور کرده و اندیشه هایش را یک به یک به زیر سوال بردند،در حالی که همه چیز را از یک دروغ آغاز کردند.

در این فیلم که 3تن از عوامل فتنه 88(مصطفی تاج زاده،عبدالله رمضان زاده و محسن صفائی فراهانی) حضور دارند،مصطفی تاج زاده عضو شورای مرکزی سازمان تعلیق شده مجاهدین انقلاب اظهاراتی را بیان می کند که این روزها عکس آن را به نمایش می گذارد.این تصاویر سندی گویا،واضح و شفاف از چهره دروغ پردازانی است که جرم بزرگی همچون زیر سوال بردن انتخابات را رقم زدند.

بی شک این تصاویر نشان خواهد داد که مدعیان رهبری برخی گروهها و جریان های سیاسی بر خلاف رادیکالیسم رفتاری خود درخفا چگونه بوده و چه می گویند.

مصطفی تاج زاده :برای بنده که تجربه انتخابات رو دارم می دونم که در انتخابات تقلب نشده.

ممکنه که یکی دومیلیون عقب جلو شده باشه ولی ما نتیجه انتخابات رو باختیم.حالا به جای 25 میلیون و 14 میلیون شده باشه 24 میلیون و 15 میلیون مثلا.

ما انتخابات رو باختیم


  
  
زارعی در گفتگو با فارس:
تاکنون 180 نماینده نامه به رئیس‌جمهور در خصوص مشایی را امضا کرده‌اند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران با بیان اینکه تا کنون 180 نماینده نامه خطاب به رئیس جمهور در خصوص مشایی را امضا کرده‌اند، افزود: اسامی امضاءکنندگان این نامه محفوظ خواهد ماند.


علی اصغر زارعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات مشایی و حساسیت‌های ایجاد شده در این خصوص اظهار داشت: سخنان مشایی حساسیت بسیاری از شخصیت‌ها را به دنبال داشت و بسیاری از افراد در سطح جامعه نسبت به سخنان وی موضع قاطعی اتخاذ کردند.

وی در این رابطه افزود: بعد از تعطیلات مجلس برخی از نمایندگان در صدد بودند تا بحث سؤال از رئیس جمهور را در مجلس مطرح کنند که بعد از آن مجموعه افراد اصولگرا در مجلس تصمیم گرفتند نامه‌ای را خطاب به رئیس جمهور تهیه و در آن اعتراض خود به اظهارات مشایی را اعلام کنند.

زارعی با بیان اینکه طرح برخی از سخنان توسط مشایی هیچ ضرورتی ندارد، ادامه داد: مشایی نباید برخی سخنان را بیان کند چرا که طرح برخی از سخنان نه تنها ضرورت ندارد بلکه ضررهای زیادی هم به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: در نامه‌ای که خطاب به رئیس جمهور تنظیم کرده‌ایم از آقای احمدی‌نژاد خواسته‌ایم تا چاره‌ای در خصوص اظهارنظرهای غیرضروری مشایی بیاندیشد تا زحمات و خدمات دولت زیر سؤال نرود.

زارعی همچنین بیان داشت: تاکنون 180 نماینده در مجلس این نامه را امضاء کرده‌اند و تصمیم ما بر این است که متن این نامه را خودمان مستقیم به رئیس جمهور بدهیم.

وی گفت:‌ برای پیشگیری از سوء‌استفاده برخی افراد مغرض، تصمیم داریم از قرائت متن این نامه در مجلس خودداری کنیم و همچنین اسامی امضاءکنندگان این نامه محفوظ خواهند ماند.

نماینده مردم تهران ابراز امیدواری کرد که دولت و مجلس بتوانند با همکاری و تعامل هرچه بیشتر نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنند و بیش از گذشته نسبت به حل مشکلات مردم در جامعه اقدامات در خور توجهی را انجام دهند.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد