سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل ها بر دوستی آن که به آنها نیکی کند و دشمنی آن که بدان ها بدی کند، سرشته شده است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :32
بازدید دیروز :30
کل بازدید :175327
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/6
11:17 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

یک پایگاه اینترنتی غربی فاش کرد: در جلسه مشترک روسای جمهور آمریکا، افغانستان و پاکستان در سال 2009، زرداری که از بمباران مردمش توسط هواپیماهای آمریکایی عصبانی شده بود، با داد زدن سر اوباما، آمریکا را مسئول کشتار غیرنظامیان و فراری دادن طالبان دانست.

به گزارش شبکه ایران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی گلوبال ریسرچ، "ریک روزوف" نویسنده و فعال ضدجنگ مشهور آمریکایی در مقاله‌ای تصریح کرد: حملات گسترده هوایی نیروهای نظامی آمریکایی به مناطقی از پاکستان می‌تواند هدفی بیش از حمله به شبه‌نظامیان را پشت پرده خود داشته باشد. این حملات در نهایت می‌تواند به تسری جنگ افغانستان به پاکستان و در نتیجه کنترل نظامیان آمریکایی بر زرادخانه هسته‌ای این کشور بینجامد.

بر اساس این گزارش، روز 13 اکتبر یک روزنامه پاکستانی در گزارشی بر اساس کتاب "جنگ‌های اوباما" نوشته "باب ودوارد" که جنجال بسیاری در آمریکا به راه انداخته است، تصریح کرد: روز ششم ماه مه سال 2009، در جلسه‌ای مشترک میان روسای جمهوری آمریکا، پاکستان و افغانستان، آصف‌علی زرداری در اعتراض شدید به اوباما به وی گفت که می‌داند واشنگتن پشت پرده حملات طالبان به خاک پاکستان قرار دارد و مدعی شد که این حملات، برای ایجاد بهانه لازم برای حمله به پاکستان و به دست گرفتن کنترل زرادخانه هسته‌ای این کشور انجام می‌شود.

به نوشته گلوبال ریسرچ، زرداری در این جلسه تمام ملاحظات دیپلماتیک را کنار گذاشت و به طرزی شدیداللحن گفت: یکی از این دو کشور در حملات تروریستی طالبان به پاکستان دست دارند، آمریکا یا هند! البته زرداری به خوبی می‌دانست که هند از این عرضه‌ها ندارد و منظورش دقیقاً آمریکا بود و شاید نمی‌خواست کاملاً مستقیم منظورش را بیان کند.

این پایگاه خبری افزود: جالب اینجاست که پیش از برگزاری این جلسه، حتی حامد کرزی هم که از اطلاعات تهیه‌شده توسط سازمان اطلاعات پاکستان (ISI) مطلع بود، به زرداری گفته بود که می‌داند آمریکا پشت این حملات است.

زرداری همچنین در این جلسه خطاب به اوباما گفته بود: "ما دقیقاً به شما می‌گوییم که نیروهای طالبان کجا هستند اما شما اصلاً کاری به کار آنها ندارید بلکه حملات خود را به نقاط دیگر اختصاص می‌دهید."

رییس‌جمهور پاکستان همچنین اذعان کرده بود: "طالبان گذشته شما و گذشته ماست. سیا و سازمان اطلاعات پاکستان، مشترکاً این گروه را ایجاد کردند. من می‌توانم ده‌ها کتاب و مقاله در این خصوص به شما نشان دهم."

روزوف در ادامه این مقاله، پس از شرح و تفصیل بسیار می‌نویسد: مسئله مهم اینجاست که پاکستان به مرور در حال تبدیل به مرکز پروژه موسوم به جنگ علیه تروریسم است و اوباما در حال جابه‌جا کردن مرکزیت جنگ از افغانستان به پاکستان است.


89/7/26::: 7:24 ع
نظر()
  
  
به گزارش جهان لحظات سخت انتظار رو به پایان است.انتظار شیرین جوانان مومن،عروس و دامادهای جوان ،با نزدیک شدن ورود رهبر و مقتدایشان در حال تعبیر شدن است.

...قبل از ورود رهبر شخص با صفایی جلوی جمع می ایستد با چند تذکر اعلام می کند که آقا وکیل عروس خانمها هستند و جناب آقای محمدی گلپایگانی ،از دامادها وکالت خواهند گرفت.

عروسها از این موهبت الهی احساس کرامت و سرافرازی می کنند و زیر چشم به دامادها فخر می فروشند.دامادها اندکی دلخور می شوند ولی بعد با توجه به اینکه اصل قضیه همان "انکحت"است که آقا می گوید، خودشان را آرام می کنند.به هر حال معلوم می شود از همین اول باید هوای خانمها را داشت.

همه چیز مهیاست ...!و لحظاتی بعد...پرده کنار می رود و سیمای پر نور نائب مهدی با هاله ای زهرایی و لبخندی آسمانی بر جمع طلوع می کند.

مطابق با شیوه این محافل ابتدا رهبر در جملاتی کوتاه و نغز چند نکته به رهروان جاده خوشبختی هدیه می دهند....بعد از بیان نکته ها، از یک یک عروس خانمها وکالت می گیرندواینجا دیگر کسی برای بله گفتن ناز نمی کند.

بعد از چند نفر، آقا نام عروس دیگری را می خوانند و با ذکر مهریه و یادآوری شروط ، از او وکالت می خواهند...بر خلاف رویه دختر سکوت می کند.جمع در حیرتی سنگین فرو می رود.آقا اندکی درنگ می کنند :"اگر وکالت ندهید عبور می کنم..."

دختر در حالی که بغض گلویش را می فشرد لب باز می کند:"آقا جان شرط داره!"

تعجب حاظران بیشتر می شود."چه شرطی دخترم؟"

"به شرط اینکه شما من و پدرم را در روز قیامت شفاعت کنید."

و کسی از کنار جلسه ادامه می دهد:"آقا !ایشان دختر سردار رشید اسلام شهید ... هستند."

جمع منقلب می شود .آقا متواضعانه پاسخ می دهند:"دخترم!پدر عزیز و  شهید شماست که باید از همه ما شفاعت کند!"

اشک از چشمان دختر سرازیر می شود و مجلس به یاد لاله های زهرایی حال و هوای دیگری می گیرد.

  
  

آیت‌الله بهجت:اگر مردم می‌دانستند که استقبال از این سید چقدر ثواب دارد...

حجت الاسلام فقیهی اصفهانی از اساتید حوزه علمیه قم  : Bahjat-1یکی از رفقا ما به نام آقای رجالی ، که خیلی رفت و آمد داشت از قدیم با حضرت آیت الله بهجت و درس ایشان را خیلی شرکت می کرد و خیلی آدم با صفا و سالم و خوبی است، ایشان چند مورد از ایشان را برای ما نقل می کرد .

یکی اینکه می گفت ، آیت الله بهجت ، به این راحتی هر کسی را راه نمی دادند برای ملاقات ، آن هم برای ملاقات های طولانی و این حرف ها .

ولی آیت الله خامنه ای مرتب خدمت آیت الله بهجت می رسیدند و این ها یک رابطه صمیمی داشتند . زیاد و به طور مخفیانه آقا می آمدند قم و می رفتند خدمت آیت الله بهجت .

یکی از زمان هایی که ایشان می گفت زمان ملاقات این دو بزرگوار بوده است ، سحر بود دو ساعت مانده به اذان صبح . ایشان می گفت که آیت الله خامنه ای گاهی سحر می آمدند . در آن موقعیت حساس می آمدند خدمت آیت الله بهجت و می رفتند . خوب این نشانه علاقه شدید آیت الله بهجت به مقام معظم رهبری است که در این موقع شب و سحر آقا را می خواستند و با هم بودند و صحبت می کردند .

بعد باز ایشان می گفتند چند سال پیش که آیت الله خامنه ای یک هفته ای تشریف آوردند قم ، جمعیت زیادی برای استقبال آمده بودند در خیابان ها .

آیت الله بهجت هم آمدند جزء جمعیت استقبال کنندگان . حالا یک مرجعی در سن حدود نود سال ! ایشان هم آمدند در جمع استقبال کنندگان آیت الله خامنه ای . ایشان می گفت که یک شخصی به ایشان گفت که حاج آقا شما با این سن و سال آمدید وسط این جمعیت استقبال کنندگان ؟

آیت الله بهجت فرمودند : " اگر مردم می دانستند که استقبال این سید چقدر ثواب دارد هیچ کس در خانه نمی نشست " .

 

                                                  Agha-_Safar

این تعبیر خیلی زیباست که اگر مردم می دانستند استقبال این سید چقدر ثواب دارد هیچ کس تو خانه نمی نشست .

حاج آقا صدیقی هم که خوب تو مراسم آیت الله بهجت نقل کردند که چقدر آقا برای سلامتی آیت الله خامنه ای نذر می کردند و گوسفند نذر می کردند و کارهایی انجام می دادند . خوب این باز نشانه شدت علاقه بود به آقا .


  
  
نیک آهنگ کوثر، کاریکاتوریست خارج نشین که از حامیان فتنه سبز است در اعتراض به انفعال و ناکامی سران فتنه سبز در ایران، در جدید کارتون خود میرحسین موسوی و همسرش را به تمسخر گرفته است.

به گزارش خبرنگار بولتن، وی در کارتون خود موسوی را به تصویر کشیده که در حال کار با یک لپ تاپ آمریکایی(اپل) است و اعلام می کند که : زهرا! همه می گویند کاری بکنیم! و همسرش(زهرا رهنورد) نیز در پاسخ وی اعلام می کند که خوب یه مصاحبه با خودت بکن، بیانیه ای بده، ...

این کارتون و اعتراضات دیگر حامیان خارجی و داخلی فتنه سال گذشته نشان از این دارد که عملا عمر جنبش سبز و سران فتنه در ایران به پایان رسیده و هیچ یک از بیانیه ها و اقدامات اخیر آن ها نیز چه در داخل کشور و چه خارج تاثیری نداشته و بعبارتی پایان عمر و خزان فتنه گران سر رسیده است که اینگونه خارج نشینان و داخلی ها از بی تاثیر بودن اقدامات سران فتنه انتقاد می کنند و از ای افراد نا امید گشته اند.

  

کلید انتشار چنین نامه ای به اسم رئیس قوه قضائیه از زمان اظهارات مهم و صریح آیت الله صادق لاریجانی در مورد وقف دانشگاه آزاد زده شده است و پس از آن بود که مهدی هاشمی به شدت پیگیر خبرسازی همه جانبه شدن عملیاتی شدن خط تخریب علیه آیت الله آملی شد.

یکی از خبرنگاران روزنامه های زنجیره ای که هم اکنون در لندن دبیر یکی از گروه های سایت جرس می باشد پشت پرده ماجرای انتشار نامه ای به نام آیت الله صادق لاریجانی به مقام معظم رهبری را فاش کرد.

به گزارش خبرنگار بولتن، این خبرنگار، تلفنی به یکی از دوستانش در اصفهان می گوید: نامه منتشره به نام آیت الله لاریجانی را محسن کدیور شخصاً و با دستخط خود نوشته است و در جلسه ای با مهاجرانی، نهایی و برای انعکاس خبری آماده شده است.
بر اساس این گزارش، کلید انتشار چنین نامه ای به اسم رئیس قوه قضائیه از زمان اظهارات مهم و صریح آیت الله صادق لاریجانی در مورد وقف دانشگاه آزاد زده شده است و پس از آن بود که مهدی هاشمی به شدت پیگیر خبرسازی همه جانبه شدن عملیاتی شدن خط تخریب علیه آیت الله آملی شد.

مهدی هاشمی بارها به صورت مستقیم و غیرمستقیم طی چند روز اخیر در مورد انتشار این نامه با محسن کدیور و مهاجرانی به گفتگو پرداخته است و قرار شده از این پس بیش از پیش تخریب رئیس دستگاه قضائی ایران در دستور کار عوامل فتنه در خارج از کشور باشد.

در این باره باید گفت چندی پیش نیز نامه ای از سوی کدیور به سید حسن خمینی منتشر شده بود که در آن زمان نیز رسانه ها پشت صحنه نامه کدیور و منشا این نامه را افشا کردند.

قضیه از این قرار بود که چند روز قبل از نوشتن نامه موهن کدیور، در یک تشکل روحانی وابسته به جریان اصلاحات، مرد خاکستری این جبهه که کمتر در انظار رسانه‌ها حاضر می‌شود و سعی می‌کند اندیشه‌های خود را غیر مستقیم ارائه دهد، با عصبانیت شدید از شکست‌های پی‌درپی جریان فتنه ضمن حمله شدید به ارکان نظام و ولایت فقیه گفته است: «ما اینجا فعلاً نمی‌توانیم راجع‌به این مطالب (ولایت فقیه) آشکارا حرف بزنیم و مخالفت کنیم این حرف‌ها را باید کسان دیگری و به نحو دیگری بزنند.»

 بنابراین گزارش مرد خاکستری در ادامه خواسته است که به کدیور پیغام داده شود که با متنی قوی پنبه ولایت فقیه را بزند!!

گفتنی است، فضاسازی و پمپاژ اخبار دروغین در راستای تئوری اختلاف بین قوا و نشان دادن شکاف در حاکمیت ایران پروژه ای است که به صورت جدی در دستور کار سرویس های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس بوده است که پیاده نظام این سرویس ها به ویژه در لندن از طریق حلقه مهاجرانی ـ کدیور‌ عملیاتی کردن خواست این دستگاه های جاسوسی بیگانه را در دستور کار خود قرار داده اند.

همچنین، یک منبع آگاه در این مورد به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: متن نامه منتشره کدیور به نام آیت الله آملی تناقضات و مطالب ضد و نقیض متعددی دارد و به ادبیات و ویرایش آن نیزغلط های فراوانی وارد است.

وی افزود: جالب تر آنکه بعضی از افرادی که در نامه عنوان شده آیت الله لاریجانی از آنها انتقاد نموده روابط بسیار حسنه ای با ایشان دارند و به نظر می رسد نگارندگان نامه منویات درونی خودشان را در نامه ای سراسر کذب و غیر واقع به رئیس دستگاه قضا نسبت داده اند.

گفتنی است خبر ارسال نامه آیت الله آملی در چند روز گذشته توسط سخنگوی قوه قضائیه تکذیب شده است.

  
سینه چاکی سایت مهاجرانی برای اراضی اشغالی اسرائیل

سایت وابسته به بهاء الله مهاجرانی و کدیور به نیابت از رژیم صهیونیستی نسبت به سفر قریب الوقوع دکتر احمدی نژاد به لبنان ابراز نگرانی کرد.
به گزاش کیهان، سایت جرس که شایعات و حاشیه سازی های روزنامه ها و محافل صهیونیستی علیه این سفر راهبردی را برضد سفر رئیس جمهور کشورمان منتشر می کرد، مدعی شد احمدی نژاد در این سفر دستورالعمل آغاز درگیری حزب الله با اسرائیل را با خود به منطقه خواهد برد. همه نگرانی ها ناشی از رفتن احمدی نژاد به لبنان از احتمال سنگ انداختن وی به خاک [!] اسرائیل هنگام حضور در مرزهای شمالی اسرائیل است.

همکاران ناشی این سایت صهیونیستی علی القاعده این درک و شعور را نداشته اند که برای دستور درگیری لازم نیست کسی از جایی به جایی سفر کند و برای درگیر شدن هم، سنگ نمی اندازند بلکه ایران و حزب الله لبنان موشک های دوربرد و میان بردی دارند که می تواند عمق تل آویو را مورد هدف قرار دهد اما اساسا رژیم صهیونیستی که توسط فلسطینیان غیرتمند محاصره شده و از برخی کشورهای فقیر، آدم می خرد و به سرزمین های اشغالی منتقل می کند تا «ملت» و «ارتش» تشکیل دهد، خود به خود در معرض انهدام است و انقلاب اسلامی از همان زمان که در جان ملت فلسطین و دیگر ملت های مسلمان منطقه نشست، تیر خلاص را به رژیم صهیونیستی زد.

آنچه در این میان جالب است آشکار شدن ماهیت صهیونیستی گردانندگان حلقه لندن (جرس) است که طی ماه های اخیر کوشیده بودند افتضاح شعار «نه غزه، نه لبنان» را بپوشانند و خود را طرفدار ملت فلسطین و شعار هم غزه هم لبنان، و ضد صهیونیست نشان دهند اما حالا از خاک اسرائیل! سخن می گویند. مهاجرانی سال گذشته ضمن حضور در واشنگتن در کنفرانس یکی از لابی های صهیونیستی شرکت و سخنرانی کرد که بنا بر افشاگری برخی محافل ضدانقلاب، در ازای این کار مبلغی را به عنوان دستمزد دریافت کرد.

   

  
  

                                            

بسم الله الرحمن الرحیم
پدید آوردن هویتی به نام مسجد، نخست در قبا و سپس در مدینه، در شمار زیباترین و پرمغزترین ابتکارهای اسلام در آغاز تشکیل جامعه ی اسلامی است: خانه ی خدا و خانه ی مردم، خلوت اُنس با خدا و جلوت حشر با مردم، کانون ذکر و معراج معنوی و عرصه ی علم و جهاد و تدبیر دنیوی، جایگاه عبادت و پایگاه سیاست، دوگانه های به هم پیوسته یی است که تصویر مسجد اسلامی و فاصله ی آن با عبادتگاههای رائج ادیان دیگر را نمایان می سازد. در مسجد اسلامی، شور و بهجت عبادت خالص با نشاط زندگی پاک و خردمندانه و سالم، در هم می آمیزد و فرد و جامعه را به طراز اسلامی آن نزدیک می کند. مسجد، مظهر آمیختگی دنیا و آخرت و پیوستگی فرد و جامعه در دیدگاه و اندیشه ی مکتب اسلام است.
با این نگاه، دلهای ما برای مسجد می تپد و از شوق و احساس مسئولیت، لبریز می گردد. امروز در میان مساجد ما کم نیستند آنهایی که می توانند نمایی از این تصویر زیبا و شوق انگیز را به نمایش درآورند. حضور نسل جوانِ پاک نهاد ما و حضور روحانیان و معلمان آگاه و دلسوز، مسجدهایی را به درستی، کانون ذکر و عبادت و اندیشه و معرفت ساخته و یادهای عزیز و گرانبها را در دلهای ما برانگیخته است. لیکن تا این وظیفه به تمام و کمال گزارده نشود، هیچیک از ما نباید و نمی توانیم خطری را که از کمبود مسجد یا ضعف و نارسایی مساجد، جامعه و جوانان و خانواده ها و نسل های آینده را تهدید می کند، غافل بمانیم و خود را از برکات عظیمی که مسجد طراز اسلامی به کشور و نظام و مردم هدیه می کند، محروم سازیم.
نخستین مطلب مهم، بنای مسجد و حضور روحانی شایسته در آن است. هم اکنون با وجود دهها هزار مسجد در کشور، جای هزاران مسجد دیگر در روستاها، شهرها، شهرکها و مجتمع های ساختمانی خالی است. دسترسی آسان به مسجد، نیاز ضروری مؤمنان و جوانان و نوجوانان ما است. روحانی پرهیزگار، خردمند، کارشناس و دلسوز در مسجد، همچون پزشک و پرستار در بیمارستان، روح و مایه ی حیات مسجد است. امامان جماعت باید آماده سازی خویش برای طبابت معنوی را وظیفه حتمی خود بدانند و مراکز رسیدگی به امور مساجد و حوزه های علمیه در همه جا آنان را یاری دهند. مساجد باید مَدرَسِ تفسیر و حدیث و منبرِ معارف اجتماعی و سیاسی و کانون موعظه و پرورش اخلاق باشد. زمزمه ی محبت متولیان و مدیران و امنای مساجد، باید دلهای پاک جوانان را مجذوب و مشتاق کند. حضور جوانان و روحیه های بسیجی باید محیط مسجد را زنده و پرنشاط و آینده پو و لبریز از امید سازد. میان مسجد و مراکز آموزشی در هر محل، همکاری و پیوند تعریف شده و شایسته یی برقرار گردد. چه نیکوست که دانش آموزان برجسته و ممتاز در هر محل، در مسجد و در برابر چشم مردم و از سوی امام جماعت، تشویق شوند. مسجد باید رابطه ی خود را با جوانانی که ازدواج می کنند، با کسانی که به موفقیتهای علمی و اجتماعی و هنری و ورزشی دست می یابند، با صاحب همّتانی که کمک به دیگران را وجهه ی همت میسازند، با غمدیدگانی که غمگساری می جویند، و حتی با نوزدانی که متولد می شوند، برقرار و مستحکم کند. مسجد باید در هر منطقه و محل، مأمن و مایه ی خیر و برکت باشد و به طریق اولی، وسیله ی زحمت و آزار مجاوران نگردد.
پخش صداهای آزار دهنده بویژه در شب و هنگام آسایش مردم، کاری ناروا و در مواردی خلاف شرع است. تنها صدایی که باید از مسجد در فضا طنین بیفکند بانگ اذان با صوت خوش و دلنواز است.
عمران مساجد و پرداختن به آرایه های معنوی و ظاهری آن، وظیفه ی همگان است و هرکسی به اندازه ی توان و همت باید در آن سهیم گردد. مردم، شهرداریها و دستگاههای دولتی هر یک در آن باید سهمی ایفا کنند و روحانی دانا و مسئولیت پذیر و پرهیزگار می تواند و می باید محور این منظومه ی تلاش مقدس باشد.
از خداوند متعال توفیق همگان را مسألت می کنم و برای روحانی مجاهد و خدمتگزار، جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای قرائتی دوام عمر و نشاط و توفیق روزافزون از خداوند میطلبم.
والسلام علیکم و رحمه الله
سیدعلی خامنه ای
18/مهرماه/1389


  
  
<      1   2   3   4   5      >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد