سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیا را بران که محبّت دنیا، کور و کر و لال می کند و سرفرازان را خوار . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :16
کل بازدید :175208
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/1/31
7:36 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

خبرگزاری فارس: یک منبع آگاه با اشاره به تلاش جریان فتنه در استفاده ابزاری از خانواده یک شهید، تصریح کرد: خنثی‌سازی این خط روانی تخریبی به عهده خانواده شهدا به عنوان میراث‌دار دفاع مقدس است که باید پاسخ کوبنده‌ای به این توطئه جدید فتنه‌گران بدهند.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: همزمان با این ایام، برخی شبکه‌های رسانه‌ای از جمله بی‌بی‌سی، رادیو فردا و برخی از سایت‌های ضد انقلاب، تلاش سازمان‌یافته‌ای را برای مقابله روانی و تبلیغاتی با موضوع دفاع مقدس آغاز کردند که سیاه‌نمایی دفاع مقدس با نمایش تصاویر دلخراش و ویرانه‌ها، زیر سوال بردن سپاه، ارتش و بسیج در ایام جنگ تحمیلی و قداست زدایی از دفاع مقدس و رزمندگان، از جمله محورهای مهم این تلاش‌هاست و به موازات این اقدام، جریان فتنه نیز سناریویی را در داخل کلید زده است.

وی افزود: طراحان این سناریوی داخلی با سوءاستفاده از خانواده یکی از شهدای دفاع مقدس، ابتدا وی را ترغیب به نامه‌نگاری خطاب به فرمانده سپاه کرده و در مرحله بعد، طراحان فتنه در تدارک دیدار موسوی و کروبی با این خانواده برآمدند تا موضوع دفاع مقدس را دو قطبی کنند.

این مقام آگاه با اشاره به اینکه جریان فتنه همچنین سعی خواهد کرد با فضاسازی رسانه‌ای عملا این دو قطبی‌سازی را به افکار عمومی تسری دهد، تاکید کرد: در اینجا به نظر می‌رسد خنثی‌سازی این خط روانی تخریبی به عهده خانواده شهدا به عنوان میراث‌دار دفاع مقدس است که باید پاسخ کوبنده‌ای به این توطئه جدید فتنه‌گران بدهند.


  
  

مادر شهید کلانتری در گفت‌وگو با فارس:

خبرگزاری فارس: مادر شهید کلانتری گفت: هدف شهدا صیانت از ولایت فقیه بود و کسانی که مقابل ولایت بایستند، مقابل شهدا صف‌آرایی کرده‌اند و عدم موضع‌گیری خانواده شهدا در مقابل فتنه‌گران خیانت به خون شهداست.

 کبری اسفندی مادر شهید موسی کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره تلاش برخی جریانات برای سوءاستفاده از مقام شامخ شهدا اظهار داشت: شهدا برای ما بسیار ارزشمندند؛ چرا که با همه هستی خود و گوشت و پوست و استخوان اهداف مقدسی را دنبال می‌کردند.

 وی افزود: حرمت جسم هر شهیدی به خاطر فکر، هدف و رفتار آن شهید است و بر این اساس می‌توان گفت که فرزندان و خانواده‌های شهدا، تنها زمانی مورد احترام قرار می‌گیرند که از هدف و فکر شهید خود تبعیت کرده باشند.

 مادر شهید کلانتری به فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: تمامی شهدای ما یک هدف بزرگ داشتند و آن حفظ و حراست از ولایت مطلقه فقیه بود و اگر کسانی بخواهد با فتنه‌گری در مقابل ولایت فقیه و نظام اسلامی بایستد، در حقیقت مقابل شهدا صف‌آرایی کرده و اگر خانواده‌های شاهد و منسوبان به شهدا در مقابل فتنه‌گران موضع‌گیری نکنند، به خون شهدا خیانت کرده‌اند.

 وی همچنین با ذکر خاطره‌ای از دوران فتنه گفت: "روز قدس برای نماز آمده بودم، دیدم چند اراذل و اوباش در حال اهانت به ارزش‌ها هستند و در حالیکه روزه‌خواری می‌کنند، با سنگ به نمازگزاران حمله می‌کنند. جلو رفتم تا با آنها صحبت کنم؛ این افراد ابتدا مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند. از چند جوان مومن که در حال عزیمت به داخل دانشگاه تهران بودند، خواستم کمک کنند تا با فتنه‌گران برخورد کنم که آنها از من خواستند به خاطر کهولت سنم این کار را نکنم اما من گفتم برخورد با فتنه‌گران از نماز هم واجب‌تر است؛ من امروز نماز نمی‌خوانم تا با فتنه‌گران برخورد کنم و با گفتن این حرف‌ها جلو رفتم و در حالیکه آنها سنگ پرتاب می‌کردند، گریه کرده و شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادم ".

 خانم اسفندی در ادامه در پاسخ به سؤالی در خصوص انگیزه‌اش از برخورد فیزکی با فتنه‌گران، ‌گفت: به خدا قسم، احساس می‌کردم که دوران جنگ است و موسی مقابلم ایستاده و به من می‌گوید مادر نترس خدا با ماست؛ مگر نمی‌گفتی هیچ‌وقت تنهایت نمی‌گذارم، پس بیا و از من حمایت کن.

 وی با بیان اینکه مدیریت و تدبیر مقام معظم رهبری جریان فتنه را خنثی کرد، ادامه داد: اگر آقا در برخورد با فتنه‌گران تدبیر امام زمانی نداشت، ما امروز مثل افغانستان و عراق شده بودیم و حتی برای خواندن یک زیارت عاشورا باید از آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها اجازه می‌گرفتیم.

 مادر شهید کلانتری همچنین گفت: یک روز یکی از نوه‌هایم (پسر شهید کلانتری) دیر به منزل آمد. پرسیدم کجا بودی؟ گفت با چند نفر رفته بودم تظاهرات . به او گفتم دیگر با من صحبت نکن و هیچ‌وقت هم از پدرت حرف نزن. نوه‌ام گفت مادر! ببین خیلی‌ها با ما هستند. گفتم مثلا کی؟ گفت این آقا و آن آقا که هر دو رئیس ‌جمهور این کشور بوده‌اند. گفتم پسرم! ببین راه پدرت کجاست و او در وصیت‌نامه‌اش از تو چه خواسته است. اندکی نگذشت که نوه‌ام آمد گفت مادربزرگ، اکنون فهمیده‌ام که اشتباه می‌کردم. راه اسلام و شهدا خط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است، اما غبار فتنه وحشتناک بود و من هم برای مدتی فریب خوردم.

 * تاکید خواهر شهید کلانتری بر پایبندی به راه شهدا

 شمسی کلانتری خواهر شهید موسی کلانتری هم به خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: هیچ شخصی حق ندارد خود را به شهدا منتسب کند؛ مگر اینکه در راه مستقیم ولایت باشد.

 وی تصریح کرد: فرزندان شهدا امروز همان جوانانی هستند که گوش به فرمان رهبر معظم انقلابند؛ نه اندک افرادی که منافع خود را در حمایت از فتنه‌گران می‌بینند و برای این کار نیز نام شهدا را با خود یدک می‌کشند.

 شهید موسی کلانتری (وزیر راه و ترابری دولت شهید رجایی) در سال 1327 در شهرستان مرند متولد شد. تحصیلات ابتدایی و قسمت اعظم تحصیلات متوسطه را در همان شهر به پایان رسانید ودیپلم خود را از دبیرستان خوارزمی تهران گرفت.

 او که در دوران جوانی به صورت مخفیانه به مبارزات سیاسی علیه رژیم شاه می‌پرداخت، پس از پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه سال 1357، به عنوان پاسدار در کمیته ها به حراست از انقلاب اسلامی پرداخت.

 مهندس کلانتری در تابستان سال 58 وارد وزارت راه شد و جهت فعال کردن اداره راه خوزستان به آن منطقه رفت و پس از مدتی به همین منظور به استان آذربایجان غربی اعزام شد و مسئولیت اداره کل راه و ترابری ارومیه را به عهده گرفت.

 شهید کلانتری در دی ماه سال 1358، از سوی شورای انقلاب به سمت وزیر راه و ترابری منصوب و پس از تشکیل دولت شهید رجایی تا هنگام شهادت همچنان در این سمت به انجام وظیفه و خدمت به مردم و جمهوری نوپای اسلامی ایران ادامه داد.

 نخستین بار که در سالن سخنرانی وزارتخانه آمده بود تا به عنوان وزیر جدید از نزدیک با همکاران آشنا شود، آنقدر ساده و بی پیرایه لباس پوشیده بود و آنقدر خودمانی و بدون تکلف سخن گفت که بعضی از همکاران، آن همه سادگی و اخلاص را باور نکردند.

 شهید کلانتری که از جمله شهدای حادثه تروریستی هفتم تیر است، در بخشی از وصیت‌نامه‌اش نوشته است: آرزو می کنم که در بستر نمیرم و هرچه شرع انور مقرر داشته عمل شود. به بچه های من بگویید همه چیز خود را فدای راه خدا کنند، تا جایی که به خاطر دارم به کسی بدهکار نیستم به جز پدر و مادرم که انشاالله مرا خواهند بخشید، آنهایی که مرا می شناسند بدانند این انقلاب مال خداست و خود را فدای آن کنند، ‌خداوند همیشه رحمت خود را از این ملت دریغ نفرماید و طول عمر به امام امت عطا فرماید.

 


  
  
<      1   2   3   4   5      
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد