سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش فراگیرید ؛ چرا که در تنهایی، همدم و در غربت، همره و در خلوت، هم صحبت است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :6
کل بازدید :174910
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/1/9
11:33 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

مهدی بختیاری نویسنده وبلاگ "مرصاد" نوشت:

همه می دونن که یکى از خصوصیات اصلی جامعه صهیونیستی ماهیت نظامى اونه. تو این جامعه، همه زنان و مردان اسراییلى که قادر به حمل سلاح هستند موظف به انجام خدمت سربازى میشن.
در حقیقت از روز تاسیس رژیم نامشروع صهیونیستی در سال 1948 و حتی قبل‌تر از اون، سازمان‌های نظامى و شبه نظامى زیادی مثل هاشومیر (نگاهبان)، هاگانا (سازمان دفاعى یهودى)، بلماح (نیروهاى تهاجمى)، ارگون (سازمان نظامى ملى) و لیحى یا مبارزان آزادى اسراییل با هدف دفاع از شهرک‌هاى یهودى نشین در برابر حملات مبارزان تشکیل شد.
هرچند بسیاری از این سازمان‌ها بعدا به دستور بن گوریون نخست وزیر و وزیر دفاع وقت اسراییل در یکدیگر ادغام شدند، ولی این گروهها تا به امروز با قدرت تمام کار خود را ادامه می دهند و از همونجا بود که اشغالگرا خودشونو "ملت مسلح" نامیدند.
این که اونها این موضوع رو نه تنها کتمان نمی کنند بلکه با افتخار هم اعلام می کنند که حاضرند برای دفاع از سرزمینشون (به خیال خود) دست به هرکاری بزنند و حتی مسلح هم بشوند چیز عجیبی نیست.
عجیب اینه که برخی جاهلانی که در همه جای دنیا بویژه در کشور خودمون هم کم نیستند، شدن کاسه داغ تر از آش و دفاع از این آشغالها رو کردن تکلیف و وظیفه خودشون!
خیلی پیش اومده وقتی با کسی صحبت می کنیم و این مطلب رو می گیم که "بابا این اشغالگرا از زن و بچشون گرفته تا پیرو پاتال‌هاشون برای کشتار مسلمونا مسلح هستند"، داد می زنن که ای بابا این حرفا چیه می زنید؟ و...
من هیچ وقت نفهمیدم و نخواهم فهمید که این آدما با چه استدلال و منطقی (خواسته یا ناخواسته) از این آدم‌کش‌های حرفه‌ای حمایت می‌کنند.
این پست هم دقیقا برای همین نوشته میشه که بگه بابا جون! یه کم دقت کنید ببینید اونا خودشون دارن با افتخار اعلام می‌کنند که ما "ملت مسلح" هستیم، حالا چرا شما کاسه داغ تر از آش میشید!
این چنتا عکس و ببیبنید تا از این به بعد بدونید کسانی که تو عملیات‌های مبارزان فلسطینی کشته می‌شوند نه تنها "مردم بی گناه و بی دفاع اسراییل" نیستند بلکه یه مشت اشغالگرند که خودشونو برای کشتار مسلمونا تا دندون مسلح کردند یعنی همگی مردمان این منطقه نظامی و تفنگدارند.

7_17.jpg

9E_7.jpg

3_22.jpg

9F_5.jpg

9D_7.jpg



6_17.jpg

9_13.jpg
مرتیکه معلوم نیست چه جونوریه؟ همجنس‌بازه یا ... ولی در هر حال مسلحه!

4_21.jpg
پیر و جوون اشغالگران مسلحند، باور کنید

9L.jpg
وقتی همشون مسلح باشن این جوجه صهیونیست هم میاد به یه بانوی مسلمون اینطوری بی حرمتی میکنه دیگه!

9S_2.jpg
اونا سگهاشون رو هم برای مقابله با مسلمونا تربیت کردن، ما کجای کاریم؟

9V.jpg

***
روزی امام سفر کرده انقلاب گفت: "مملکتی که 20 میلیون جوان دارد باید 20میلیون تفنگدار و 20میلیون ارتشی داشته باشد"نمی دونم چرا هیچ وقت این تدبیر امام(ره) رو جدی نگرفتیم!
شاید بگید تشکیل بسیج برای همینه ولی خداوکیلی ببینیم بسیج چقدر اون حرف امام رو جامه عمل پوشاند؟
هیچ کس در اخلاص و زحمات مسئولان بسیج در مقاطع مختلف شک نداره ولی آیا واقعا همه جوانان ما تفنگدار که هیچی، اصلا بلدن تفنگ دست بگیرن؟
چند نفرشون تا حالا مثلا میدون تیر رفتن؟
اونایی که رفتن چقدر آموزش اساسی دیدن؟
هسته‌های مقاومت حزب‌الله که امام(ره) گفت چی شد؟
همین تعداد گردان‌های رزمی بسیج در قالب گردان‌های عاشورا و الزهرا(س) کافیه؟
فکر می کنم امام(ره) با اون جمله فرمودند که همه، یعنی اگر 20 میلیون نفر جوون داریم، 20 میلیون تفنگدار باید داشته باشیم، اگر جوونا 40 میلیون نفرند، 40 میلیون تفنگدار و...
قبول دارم که در جاش اگر لازم باشه، کم نداریم جوونایی که حاضرند حتی جونشون رو برای دفاع از مملکت و دینشون بزارن ولی ما چه کردیم؟
یاد حرف حاج سعید قاسمی افتادم که یه روز گفت "ما بسیجی ماشه چکون می خواهیم نه بسیجی قطره چکون!"
اشاره ایشون به برخی پروژه‌هایی! بود که توش بسیجی‌ها رو به کار می‌گرفتند مثل شرکت در طرح واکسیناسیون، جمع آوری زباله از کوه‌ها و در و دشت،
البته همه قبول داریم که قطعا بسیج باید در بسیاری از این فعالیت‌های اجتماعی در کشور مثل سازندگی و محرومیت‌زدایی شرکت داشته باشه و رهبر عزیز انقلاب هم بر این موضوع فراوان مهر تایید زدند ولی آیا در کنار این فعالیت‌ها، اون وجهه بسیج یعنی همون "بسیجی ماشه چکون" یا اونی که امام گفت "تفنگدار" هم به اندازه شرکت بسیجی‌ها برای مثلا پاکسازی کوه‌های درکه و دربند جدی گرفته شد؟

  
  

                                                   

استقبال تاریخی و باشکوه مردم و علمای قم از رهبر انقلاب، تمام بافته‌های 2 ماه اخیر مافیای رسانه ای موسوم به «شبکه عنکبوت» را پنبه کرد.

روزنامه کیهان نوشت: اعضای این شبکه شامل رسانه هایی چون بالاترین، جرس، رادیو فردا، بی بی سی، روزنت، کلمه، سحام نیوز، نوروز، رادیو زمانه و... دهها رسانه همسو طی 2 ماه اخیر تلاش مضاعفی را به کار بستند تا با جعل خبر و دروغ پردازی چنین القا کنند که استقبال سردی در قم از رهبر انقلاب صورت خواهد گرفت. اما تمام این بافته های عنکبوتی دیروز با امواج پردامنه محبت مردم و علما در قم از هم گسیخت به نحوی که رسانه های یاد شده دیروز با وجود سپری شدن قریب 10ساعت از استقبال گرم مردم و علما، در سکوت مطلق فرو رفته و گویا «هنگ» کرده بودند. شبکه عنکبوت پس از آن هم ضمن کتمان حماسه دیروز قم، به برخی محورهای سخنان رهبر انقلاب پرداختند و متعرض صحت و سقم 2 ماه یاوه گویی خود نشدند.

در این میان سایت هایی نظیر «جرس» (ارگان خارجی فتنه گران از دفتر مدیریت لندن)، کلمه (وابسته به موسوی و طیف مشارکت)، بالاترین (صهیونیستی) و چند شبکه همسو با پررویی تمام و به خیال اینکه مخاطب دو ماه دروغ پراکنی آنها درباره پیش بینی «استقبال سرد» را فراموش کرده، به تردیدافکنی از زاویه مخالف پرداختند به این معنا که با انتشار مقاله ای به قلم یک عضو باند مهدی هاشمی (فاضل میبدی) به همراه تصویر استقبال مردم از رهبری تلاش کردند چنین القا کنند که استقبال گرم مردم از مقتدای خود، خلاف سیره امیرمؤمنان است!

این عضو باند مهدی هاشمی می نویسد «روزی حضرت علی(ع) سوار بر مرکب در حرکت بود؛ یکی از یاران در حالی که پیاده بود امام را همراهی می کرد حضرت چون کسی را در رکاب خود دید فرمود برگرد چرا که رفتن مثل تو با مثل من، فتنه برای حاکم و ذلت برای مؤمن است... پیامبر هم می فرماید بر دهان چاپلوسان و مداحان خاک بپاشید.»

این رویکرد منافقانه مثلث «جرس- کلمه- بالاترین» از چند جهت جالب توجه است. اولا هماهنگی این حلقه 3گانه از حلقه نفاق جدید همراه موسوی گرفته تا لندن و تل آویو است. ثانیا نویسنده مقاله به همراه عناصری نظیر کدیور و احمد منتظری، عضو باند نفاق مهدی هاشمی است که اصل حرکت خود را ضربه به ولایت فقیه و رهبری- چه در زمان حضرت امام و چه پس از رحلت ایشان- قرار داده اند.

ثالثا جناب نویسنده در حالی تظاهر به طرفداری از سیره پیامبر(ص) و امیرمؤمنان(ع) می کند که 10مهر 1387 در مصاحبه ای صریح با رادیو فردا (ارگان رسمی سازمان سیا) برخلاف سیره صریح پیامبر و امیرمؤمنان- علیهماالسلام- سخن گفته و تصریح کرده بود «سیاست باید از مذهب جدا باشد. سیاست ورزی یک امر کاملا عرفی است و به نظر من سیاست ورزی امر شرعی نیست... اگر شما بخواهید عقاید مذهبی را در مسائل سیاسی دخالت دهید ممکن است این اعتقادات مورد باور دیگران نباشد.» انسانی با این نگرش طبیعتا نمی تواند به سیره سیاسی پیامبرو اهل بیت استناد کند!

رابعا فاضل میبدی همان عضو گروهک جعلی «مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم» است که در گفت وگوی چندی پیش با رادیو زمانه از گروهک انحرافی، استعمارساخته و ضداسلامی بهائیت دفاع کرد. او تصریح کرده بود «اگر برداشت ما از اسلام همان برداشت نص محور باشد، از اسلام در نمی آید که بهایی ها حقوق داشته باشند اما با برداشت حق محور و عدل محور از اسلام این برداشت درست است.» که باید پرسید آیا استناد اخیر شما به کلمات امیرمؤمنان نص محور نیست؟!

اگر از سوابق این همکار باند مهدی هاشمی و سوابق همکاری اش با گروهک هایی نظیر نهضت آزادی بگذریم و بر گفته اخیر او متمرکز شویم درباره مغالطه شبکه نفاق جدید باید یادآور شد که استقبال مردم از مقتدای خود، مصداق سواره رفتن امام علی و پیاده حرکت کردن همراه او در یک سفر نیست. بلکه چون حلقه، نگین ولایت و رهبری را در آغوش کشیدن و قدرت نمایی هوشمندانه و به موقع در برابر دشمنان و منافقانی است که القا کردند میان مردم و رهبری شان فاصله افتاده است.

از سوی دیگر باید یادآور شد که مسئولان جمهوری اسلامی از جمله امام و رهبری در میان مردم و با مردم و مانند مردم زیسته اند و اگر ضرورت هایی نظیر استفاده از خودرو پیش آمده، به اعتبار جنایت های رذیلانه ای است که متحدان فتنه گران و منافقان جدید در گروهک های قدیمی تر نفاق (نظیر گروهک تروریستی منافقین) ترتیب دادند و به حوادث سیاه 6 تیر (ترور آیت الله خامنه ای)، 7 تیر (شهید بهشتی و 72 یار همراه ایشان) و 8 شهریور (ترور شهیدان رجایی و باهنر، رئیس جمهور و نخست وزیر وقت) دست زدند. این جنایتکاران البته در حوادث فتنه آلود سال گذشته و از جمله خباثت روز عاشورا و قبل از آن، در کنار فتنه گران لانه کرده در جرس و کلمه) ... به ایفای نقش پرداختند.

حالا هم به این منافقین جدید و قدیم باید کلام امیرمؤمنان را یادآور شد که فرمود «منافقین غرش کردند و جرقه زدند و با این وجود فشل ماندند و ما غرش رعدآسا نمی کنیم مگر که بباریم و نمی باریم مگر که سیل جاری سازیم.» قم دیروز شاهد باران سیل آسای محبت مردم و علما بود که آب به لانه منافقین گرفت و اگر زنجموره ای هم بلند است، حاصل آن لاف زنی و این پاسخ کوبنده ملت نستوه است.

                                       


89/7/28::: 8:8 ع
نظر()
  
  

رجانیوز، در سالروز 29 مهر ماه 81 مقارن با امضای توافقنامه سعدآباد در تهران، جزییات منتشر نشده‌ای از اظهارات مقامات انگلیسی را که نتیجه بی تدبیری مسئولان وقت دیپلماسی هسته ای ایران بود، منتشرمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ما، تونی بلر نخست وزیر وقت انگلیس که پس از تعلیق فعالیت های غنی سازی اورانیوم ایران و در سال 2004 اعلام کرده بود که میوه حمله به عراق را درجایی دیگری به‌دست آورده است، در یک جلسه خصوصی مهمانی که به افتخار او برگزار شده بود، اعلام کرد :

«میوه عراق را از دستان "حسن روحانی" - دبیر وقت شورای امنیت ملی ایران - بدست آورده است.»

                                                          

نشست خصوصی بلر و هیات دولتش

بنا بر این گزارش، اشراف امنیتی و اطلاعاتی مقامات امنیتی غربی برروی دو تن از معاونین اصلی آقای حسن روحانی خصوصا آقای سیروس ناصری -که نوارهای ویدئویی او در جلسات مختلفی که با شرکت نفتی امریکایی "هالیبرتون" در زمینه اجاره هشت دستگاه دکل حفاری نفتی فلات قاره برای یک شرکت خصوصی "کیش اورینتال" را در اختیار داشته اند- سبب شده بود که نزد سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی امریکا و انگلیس به راحتی برروی تیم مذاکراه کننده ایران تسلط داشته باشند.

تونی بلر در جلسه خصوصی اعلام کرده بود که دست ایرانی‌ها همواره در مذاکرات هسته ای از پیش باز است و عملا مذاکره کنندگان اروپایی هیچ‌گونه نگرانی و دغدغه ای از روند مذاکرات هسته ای با طرف ایرانی ندارند و متونی که از قبل از جلسات در مورد موارد مطرح شده در مذاکرات تهیه می شود، بدون کم و کاست به تایید طرف ایرانی می رسد! (عکس: خواب شیرین نماینده آلمان در نشست سعدآباد که ناشی از آگاهی از نتیجه نشست بود!)

فعالیت های غنی سازی ایران که به مدت بیش از دو سال به تعلیق درآمده بود، ناشی از تحلیل های غلط و عدم درک غرب و همچنین نبود آگاهی و نداشتن بصیرت و دانش کافی از وضعیت اروپا و امریکا و توانایی های داخلی کشورمان بود، شرایطی که باعث شد روز به روز طرف های غربی به زیاده خواهی خود در ارتباط با موضوع هسته ای ایران ادامه بدهنذ.

در زمان تعلیق فعالیت های هسته ای ایران نه تنها هیچ یک از سانتریفیوژهای ایران چرخشی نداشتند بلکه مدیریت ناآگاهانه و فله ای حسن روحانی به همراه مذاکره کنندگان ارشد هسته ای ایران یعنی سیروس ناصری و حسین موسویان که بعداً به اتهام امنیتی محاکمه و محکوم شدند، شرایطی را برای کشور ایجاد کرد که در توافقنامه‌های بروکسل، پاریس و سعدآباد حتی صنایع پائین دستی هسته ای ایران که هیچگونه ارتباطی با غنی سازی اورانیوم نداشتند نیز جزو مجتمع های به تعلیق درآمده و تعطیل ایران قرار داشتند.

(عکس: جک استراو و حسن روحانی در نشست سعد آباد)

در شرایط تعلیق، دانشمندان و متخصصین ایرانی به جای برنامه ریزی بر روی توسعه و مدیریت فنی پروژه های هسته ای، باید به اوقات تعطیلی خود فکر می کردند که چگونه این اوقات را سپری کنند!

تسلط اطلاعاتی و امنیتی سرویس‌های امنیتی غربی برروی مقامات مذاکره کننده هسته ای ایرانی عملا هرگونه اقدام و تلاش ایران را برای کشاندن مذاکره کنندگان غربی به سوی درخواست های ایران را عقیم می کرد چرا که آنها به‌راحتی دست ایران را در مذاکرات هسته ای از پیش خوانده بودند، مسئله‌ای در دولت دکتر احمدی‌نژاد و تیم جدید مدیریت هسته‌ای به ویژه در مدت مسئولیت دکتر سعید جلیلی تغییر اساسی پیدا کرد و اتفاقاً یکی از عمده‌ترین مواردی که اکنون غربی‌ها در قضاوت‌های خود در مورد دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان به‌کار می‌برند، نفوذناپذیری وی و برخورد از موضع قدرت در جریان مذاکرات و دیدارها است


  
  

رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از استقبال با شکوه مردمی و زیارت حضرت معصومه (س) در اجتماع عظیم مردم در میدان آستانه شهر قم حضور یافتند و به ابراز احساسات گرم و صمیمانه آنان پاسخ گفتند.

 

                                     

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار، ضربه زدن به «دین» و «وفاداری مردم» را دو هدف اصلی زورگویان جهانی دانستند و خاطرنشان کردند: اگر عنصر دین نبود، ممکن بود مسئولان انقلاب با گرفتن برخی امتیازات، در مقابل دشمن کوتاه بیایند اما دین اسلام اجازه تسلیم در برابر ظالم را نمی دهد و عدالت و آزادی و معنویت و پیشرفت را به همراه می آورد، به همین علت، مسئولان نظام تاکنون در مقابل استکبار کوتاه نیامده اند و از این به بعد نیز، به برکت دین، به مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب ادامه خواهند داد.

رهبر انقلاب اسلامی، متزلزل کردن وفاداری مردم به نظام اسلامی را دومین هدف توطئه های دشمنان برشمردند و افزودند: علاوه بر عنصر دین، حضور و حمایت مستحکم مردم، پشتوانه ایستادگی مسئولان نظام اسلام است و دشمن نیز به همین علت، وفاداری مردم را نشانه رفته است.

 حضرت آیت الله خامنه ای، شایعه پراکنی برای مأیوس کردن مردم، ایجاد بدبینی نسبت به مسئولان به ویژه رؤسای قوا، بزرگنمایی ضعفهای کشور، و نادیده گرفتن پیشرفتها و اقدامات انجام شده را از جمله روشهای مخالفان نظام اسلامی برای ضربه زدن به اعتماد و وفاداری مردم دانستند.

رهبر انقلاب اسلامی،‌ عکس العمل سرشار از بصیرت و سریع مردم در مقابل فتنه عاشورای سال گذشته را نمونه ای از ناکامیهای مستمر توطئه گران خواندند و خاطرنشان کردند: این واقعیات نشان می دهد که احساسات دینی مردم و معرفت و وفاداری آنان روز به روز عمیق تر شده است.

حضرت آیت الله خامنه ای پایداری و هوشیاری مردم در مقابل فتنه 88 را موجب واکسینه شدن کشور و مردم در مقابل میکروبهای سیاسی و اجتماعی خواندند و تأکید کردند: فتنه پس از انتخابات، برخلاف انتظار دشمن، بصیرت ملت ایران را بیشتر کرده است.


89/7/27::: 10:43 ع
نظر()
  
  

سرویس جامعه جهان:حضرت آیت الله خزعلی به نقل از سید حسن نصرالله می گویند:در یکی از روزهایی که اسرائیل با ناوگان های پیشرفته خود ، تا نزدیک مرز لبنان پیش آمده بود و ما با همه توان مبارزه کردیم ، خسته شده بودم و نمیدانستم چگونه میتوان ، آن ناوگانهای پیشرفته را منهدم کرد ! در اتاق فرماندهی از شدت خستگی خوابم برد . در خواب دیدم که به محضر اهل بیت علیهم السلام شرفیاب شده ام ، و به نوبت محضر آن انوار مقدس می رسیدم . من هر یک را که زیارت میکردم . پس از هدایت ، مرا به امام بعدی ارجاع میدادند تا اینکه به خدمت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) رسیدم ، به محض دیدن ایشان ، درد دل را آغاز کردم ، از سختی کار گفتم و از ایشان درخواست کمک کردم . آن حضرت با دست مبارکشان به سمت آسمان اشاره ای کرد و و با کلامی از ما دلجویی فرمودند ، در همان حال از خواب بیدار شدم .
تنها چند ساعت از آن خواب گذشته بود که خبر دادند یکی از ناوگان های اسرائیل منهدم شده است . ساعت این اقدام پیروز مندانه را پرسیدم . درست این اتفاق در همان ساعتی که من آن خواب را دیده بودم روی داد.


89/7/26::: 8:57 ع
نظر()
  
  

تیم چند نفره‌ای که مأمور به رایزنی با بیوت برخی مراجع و علمای قم بود تا قبل از اعلام نظر نهایی رهبر انقلاب در مورد وقف دانشگاه آزاد با اخذ نظرات متنوع در زمینه ابطال قطعی وقف دانشگاه آزاد تردید ایجاد کند، در مأموریت خود ناکام ماند.

به گزارش رجانیوز، مأموریت این تیم که از حدود یک هفته قبل از اعلام نظر قطعی رهبر معظم انقلاب به‌طور جدی مشغول رایزنی برای دریافت استفتاهایی از علما و مراجع تقلید بود، با هوشیاری نهادهای مسوول متوقف شد.

در سوالاتی که این تیم برای ارائه به مراجع و اخذ استفتا در مورد وقف دانشگاه آزاد تهیه کرده بودند، موارد کلی که برای موافقت با اصل شرعی وقف لازم است، مطرح شده بوده و در مورد زوایای پنهان حقوقی اموال دانشگاه آزاد هیچ توضیح بیشتری ذکر نشده بود.

این در حالی است که هاشمی رفسنجانی نیز حدود 10 روز قبل از اعلام نظر رهبری، در سفر به مازندران به‌منظور افتتاح واحد دانشگاه آزاد بابل ادعا کرده بود که وقف دانشگاه آزاد جاری شده و کسی که بخواهد آن را برهم بزند، باید در حد خدا قدرت داشته باشد!

در عین حال، این اظهارنظر با واکنش رئیس قوه قضائیه مواجه شد و آیت‌الله لاریجانی ضمن تأکید بر اینکه وقف دانشگاه آزاد از ابتدا باطل بوده و اساساً وقفی در کار نبوده که کسی بخواهد آن را برهم بزند، این اظهارات را ناشایست و اشتباه خواند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز هفته گذشته نظر نهایی خود را با توجه به مستندات کمیته فقهی- حقوقی که به سرپرستی رئیس قوه قضائیه تشکیل داده بودند، اعلام و تصریح کردند که وقف دانشگاه از نظر فقهی و حقوقی صحیح نیست.


89/7/26::: 7:28 ع
نظر()
  
  
   1   2   3   4   5      >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد