سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه دانش می جوید، خداوند روزیش رابه عهده می گیرد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :14
کل بازدید :175736
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/19
3:29 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها:
اگر با ادبیات دانشجویی آشنا نباشید راه ارتباط فکری بسته خواهد شد

خبرگزاری فارس: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها تأکید کردند: اگر با ادبیات دانشجویی آشنا نباشید راه ارتباط فکری بسته خواهد شد.


رهبر معظم انقلاب ظهر امروز در دیدار اعضای نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها تأکید کردند: اگر با ادبیات دانشجویی آشنا نباشید راه ارتباط فکری بسته خواهد شد.
مشروح اظهارات مقام معظم رهبری متعاقبا منعکس خواهد شد.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

برای شرکت در مراسم چهلمین روز درگذشت حیاتی؛
لاریجانی فردا به لامرد می‌رود

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی فردا به منظور شرکت در مراسم چهلم نماینده فقید لامرد به این شهرستان سفر می‌کند.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس و برخی از نمایندگان فردا برای حضور در مراسم چهلم محمد علی حیاتی نماینده فقید لامرد به این شهرستان لامرد سفر می‌کنند.
گفتنی است حیاتی نماینده مردم لامرد در مجلس هفتم و هشتم بود که روز یکشنبه 16 خرداد امسال دارفانی را وداع گفت و پیکر وی با حضور رئیس و اعضای هیئت رئیسه در مجلس شورای اسلامی تشییع و به لامرد منتقل شد.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

وزیر اقتصاد:علت تعطیلی ادارات صرفه جویی در مصرف برق است
تهران - وزیر اقتصاد و امور دارایی علت اصلی تعطیلی دو روزه اخیر ادارات و سازمان های دولتی را صرفه جویی در مصرف برق عنوان کرد و شایعات مربوط به ارتباط این موضوع با تحصن بازاریان را بی اساس دانست.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سید شمس الدین حسینی روز یکشنبه در پایان نشست هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران این موضوع را در پاسخ به سووال حبرنگار ایرنا مطرح کرد.
وی افزود: فقط یک صنف تعطیلی داشته و مسوولان وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان امور مالیاتی با اتحادیه اصناف جلسه خواهند داشت تا درباره چگونگی پرداخت 40 درصد مالیاتی اصناف بحث و بررسی کرده و به توافق برسند.
وزیر اقتصاد ادامه داد: سازوکارهای مشخصی در این زمینه وجود دارد و اتحادیه اصناف بر اساس توافق و تفاهم با سازمان امور مالیاتی در حال بررسی راهکار های پرداخت مالیات هستند.
حسینی اضافه کرد: آنچه مسلم است وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان امور مالیاتی بر اساس پیش بینی های قانون بودجه مالیات ها را تعیین می کنند و ما مطمئن هستیم سازمان امور مالیاتی و اتحادیه اصناف برای پرداخت عادلانه مالیات های درنظر گرفته شده، به توافق خواهند رسید.
وی تصریح کرد: همکاران ما در سازمان امور مالیاتی آمادگی دارند حتی در روزهای تعطیل پیش رو نیز اظهارنامه های مالیاتی را جمع آوری کنند.
وزیر اقتصاد و امور دارایی همچنین درباره نتایج سفرش به هند و شرکت در کمیسیون مشترک دو کشور گفت: یکی از ویژگی های مهم این نشست برگزاری به موقع آن و تاکید دو کشور بر سرمایه گذاری مشترک در زمینه های بازرگانی و گردشگری بود.
وی افزود: در این کمیسیون که در فضایی صمیمی برگزار شد شش موافقت نامه و یادداشت تفاهم از جمله در زمینه های حمل و نقل، هوانوردی، انتقال مجرمین، انرژی های نو و موسسات علمی امضا شد.
حسینی خاطر نشان کرد: قرار شد سند مربوط به تشویق و حمایت از سرمایه گذاری های خارجی که دو طرف به تفاهم کامل درباره آن رسیده اند، به تصویب هیات وزیران هند برسد.
وی گفت: همچنین قرار شد طرف هندی هیات بلند پایه ای برای پیگیری تفاهم نامه های مصوب در هند به ایران اعزام کند تا سند نهایی این توافق نامه ها آماده شود.
وزیر اقتصاد و امور دارایی همچنین درباره زمان مشخص اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها گقت: طرح هدفمند شدن یارانه ها از ابتدای مهر ماه سال جاری اجرا خواهد شد.

  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد