سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه شیفته بازی و دل باخته سرگرمی و طرب است، خردورزی نکرده است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :14
کل بازدید :175737
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/19
6:8 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
تغییر شعار"ما بی شماریم" به "ما آتش زیر خاکستریم"!
  
   
رسانه های سبز آمریکائی-وطنی پس از ریزش معنادار هواداران مجبور شد برای جلوگیری از آبروریزی بیشتر، شعار "ما بی شماریم "را به شعار "ما آتش زیر خاکستریم" تغییر دهد.
علیرغم همه تبلیغات سایت های ضد انقلاب برای برگزاری تظاهرات خیابانی در روز 18 تیر، بازهم شکستی مفتضحانه در کارنامه این فتنه رو به مرگ ثبت شد.

به گزارش خبرنگار جهان روز 18 تیر قرار بود به مناسبت سالگرد 18 تیر سال 78، تعدادی از طرفداران سبز وطنی -آمریکائی به خیابان بریزند و به زعم خود نسبت به تقلب صورت گرفته در انتخابات سال گذشته اعتراض کنند.با این حال گزارش سایت های سبز نشان می دهد که اینبار مفتضحانه تر از گذشته، هم حتی یک نفر هم به خیابان نیامد.

معمولا رسانه های سبز پس از هر بار شکست در اعتراضات خیابانی  به طرفداران خود توصیه می کردند تا از روش های دیگر مثل  شمع روشن کردن لب پنجره و یا از پیاده رو راه رفتن اعتراضات خود را نشان دهند.

اما اینبار از این روش ها هم خبری نبود و جرس سایت رسمی سبزها، در واکنش به بی اعتنائی طرفداران برای آمدن به خیابان شعار "ما بی شماریم " را تغییر داد و نوشت:"ما آتش زیر خاکستریم". 

  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد