سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هنگامی که دانشمندی می میرد، چنان شکافی در اسلام پدید می آید که جزجانشینش آن را پر نسازد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :53
کل بازدید :175440
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/9
5:44 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
رئیس کمیسیون امور بین‌الملل دومای روسیه:
تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران غیر قابل قبول است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون امور بین‌الملل دومای روسیه تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران را غیر قابل قبول خواند.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو، «کنستانتین کاساچف» رئیس کمیسیون امور بین‌الملل دومای روسیه روز جمعه در دیدار با سید محمودرضا سجادی سفیر ایران در روسیه، تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران را غیر قابل قبول دانست و آن را رد کرد.
سجادی در این دیدار از برخی از اقدامات اخیر روسیه، از جمله رأی مثبت آن کشور به قطعنامه آمریکایی شورای امنیت سازمان ملل، گله کرد و گفت: این برخوردها موجب آزردگی خاطر افکار عمومی در ایران شده است. طبیعی است این آزردگی خاطر به روابط عمیق و همکاری‌های مهم دوجانبه و منطقه‌ای دو کشور، خدشه وارد می‌کند.
کاساچف نیز در این دیدار ضمن تأکید بر لزوم تبادل اطلاعات و گسترش همکاری‌های ایران و روسیه در بخش‌های مختلف، به تلاش‌های روسیه در جهت حل مسئله هسته‌ای از طریق دیپلماتیک و نیز حذف بندهای افراطی و نرم سازی قطعنامه اشاره کرد.
وی توضیح داد که ما در بین یک دو راهی قرار داشتیم، یا باید با اصل قطعنامه مخالفت می‌کردیم که در این صورت کشورهای غربی به خود اجازه می‌دادند در خارج از شورای امنیت سازمان ملل ‌اقدامات خشن و تهاجمی طراحی کنند و یا اینکه ما با قطعنامه موافقت کرده و در یک قالب کنترل شده، اقدامات غرب را مهار کنیم. ما راه دوم را بیشتر به صلاح دیدیم.
رئیس کمیسیون امور بین‌الملل دومای روسیه در این دیدار همچنین از علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برای سفر به روسیه دعوت کرد.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد