سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها! نگریستن به رخسار تو شوق دیدارت را از تو درخواست می کنم . [فاطمه علیه السلام ـ در دعایش ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :30
بازدید دیروز :53
کل بازدید :175456
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/9
4:41 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
 
پیروزی دیگری برای دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران
شهرام امیری تحویل دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن شد

خبرگزاری فارس: شهرام امیری که با هدف سند سازی های واهی علیه فعالیت های صلح آمیز هسته ای و در کار مشترکی از سوی سرویس های های اطلاعاتی آمریکا و عربستان ربوده شده بود، دیشب ساعت 22به وقت محلی تحویل دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن شد.


به گزارش خبرگزاری فارس، شهرام امیری دیشب ساعت 22 به وقت محلی تحویل سفارت پاکستان به عنوان دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن شد.
شهرام امیری در کار مشترکی از سوی سرویس های های اطلاعاتی آمریکا و عربستان در کشور عربستان ربوده و به آمریکا منتقل شد. با آغاز فعالیت های اطلاعاتی و رسانه ای
جمهوری اسلامی ایران، دولت آمریکا مجبور به عقب نشینی شده و نامبرده را تحویل دفتر حافظ منافع ایران در آمریکا داد.
اقدامات دستگاه اطلاعاتی کشورمان شکست دیگری در فعالیت‌های اطلاعاتی - امنیتی آمریکا علیه ایران قلمداد می شود، موفقیت این تلاش ها در پی افشاگری های ایران علیه اقدام تروریستی دولت آمریکا و ارایه اسناد معتبر و موثق از ربایش شهرام امیری به سازمان ملل و فشار افکارعمومی جهان محقق شد.این در حالی است که استکبار جهانی با تمام ابزارهای رسانه ای خود و در یک جنگ تمام عیار دیپلماتیک در صدد توجیه این اقدام تروریستی بر آمده بود. اقدامات بهنگام دستگاه اطلاعاتی ایران و ارایه اسناد محکم، در نهایت آمریکا را مجبور به تحویل شهرام امیری به دفتر حافظ منافع ایران کرد.
شهرام امیری کارشناس و محقق دانشگاه صنعتی مالک اشتر بود که سال گذشته در مدینه منوره در عملیاتی هماهنگ از سوی سرویس‌های اطلاعاتی عربستان و آمریکا ربوده و مستقیما به ایالت متحده آمریکا منتقل شد.
وی در پیام تصویری که خود آن را ضبط کرده و با شیوه‌ای خاص به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) رسانده بود، اعلام کرد که در 13 خرداد 1388 در عملیات مشترکی میان تیم‌های ترور و ربایش سازمان اطلاعات آمریکا CIA و استخبارات عربستان سعودی در مدینه منوره دزدیده شده و پس از انتقال کوتاه مدت به جایی نامعلوم در عربستان با هواپیما به آمریکا منتقل شده است.
هدف از این ربایش فشار به جمهوری اسلامی ایران در مسئله هسته‌ای و ایراد اتهام غیرصلح آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان از طریق سندسازی‌های واهی بود.
وی در پیام تصویری خود اعلام کرده بود که تحت شدید ترین شکنجه های دستگاه اطلاعاتی ایالات متحده برای ایراد اتهام به جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.
اسناد ربایش امیری چندی پیش از سوی مقامات وزارت امور خارجه کشورمان به سفارت سوئیس به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران تحویل شده بود.
پس از ربوده شدن امیری و ابراز نگرانی مقامات کشورمان از احتمال ربایش وی توسط سرویس های اطلاعاتی امریکا و عربستان، مقامات امریکایی از ربایش وی ابراز بی اطلاعی کرده و آن‌را تکذیب کردند.اما پس از چندی ناچار به اعتراف در خصوص ربایش وی شدند. بر این اساس پس از ماهها بی اطلاعی خانواده وی از وضعیت امیری متخصص رادیو ایزوتوپ های پزشکی در دانشگاه مالک اشتر، شبکه تلویزیونی «ای بی سی» آمریکا اعلام کرد که وی یکی از دانشمندان هسته ای ایران بوده که هم اکنون در آمریکا و درحال همکاری با سازمان سیا درباره مسئله هسته ای ایران است.
همزمان «رادیو فردا» نیز در تحلیل‌های پی در پی ربایش امیری را یک موفقیت بزرگ اطلاعاتی برای آمریکا می خواند و در مقاله ای با نام «شهرام امیری چقدر می دانست؟» از امیری به عنوان یک منبع بزرگ اطلاعاتی درباره موضوع ایران یاد کرده و موضوع نیروگاه فردو که چند هفته بعد از ربایش امیری مطرح شد را از نتایج این آدم ربایی آمریکا دانست.
این اتهامات به وی در حالی ابراز شد که وی در نواری ویدئویی تمامی اتهامات از جمله اتهام در رابطه با فعالیت های هسته ای کشورمان ، همکاری با سرویس جاسوسی ایالات متحده و مواردی از این دست را تکذیب کرده و پناهندگی خود به آمریکا را منکر شد.
رسانه های امریکایی که ناچار با این نوار پخش شده از صدا و سیمای جمهوری اسلامی مواجه شدند دست به سند سازی ناشیانه ای زده و با پخش ویدئویی ساختگی از وی،حضور او در خاک امریکا را به درخواست خود امیری دانستند. ادعایی که در نوار پخش شده دوم از امیری توسط وی کاملا رد شد.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد