سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزى دو گونه است : آن که بجوید و آن که بجویندش ، پس آن که دنیا را جوید مرگ در پى او پوید تا از دنیایش برون راند و آن که آخرت را خواهد دنیا او را جوید تا روزى‏اش را به کمال بدو رساند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :31
بازدید دیروز :53
کل بازدید :175457
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/9
4:46 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
احمدی‌نژاد در همایش فرماندهان سپاه:
قدرت دفاعی سپاه و ارتش دست‌های مستکبران را از بازو قطع می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور با بیان اینکه قدرت دفاعی سپاه پاسداران و ارتش، دست‌های مستکبران و زورگویان را از بازو قطع خواهد کرد، اظهار داشت: دنیای استکبار بسیار کوچکتر از این است که به ملت ایران آسیب برساند.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان در نوزدهمین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولین سپاه با بیان اینکه قدرت دفاعی سپاه پاسداران و ارتش، دست‌های مستکبران و زورگویان را از بازو قطع خواهد کرد، اظهار داشت:دنیای استکبار بسیار کوچکتر از این است که به ملت ایران آسیب برساند و ملت ایران با اراده خود مستکبران عالم را زیرپای خود قرار خواهد داد.
رئیس جمهور افزود: امروز سطح آگاهی سیاسی ملت ایران بسیار بالاتر از سطح اندیشه مستکبران عالم است و انقلاب اسلامی در داخل کشور از مرز توطئه‌های دشمنان عبور کرده است.
وی ادامه داد: امروز استکبار از این عصبانی است که می‌بیند در نظام جمهوری اسلامی خواست رهبری و ملت یکی است و بالاترین سطح هماهنگی ملی در ایران جاری و ساری است.
رئیس جمهور با اشاره به پیشرفت‌های صنعتی و تولیدی در کشور گفت: امروز به فضل الهی و همت نیروهای انقلابی کشور در مسیری درست و سازنده و بالنده در حال حرکت است.
احمدی‌نژاد با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌ها و تلاش‌های پاسداران سپاه گفت: امروز سپاه سنگر مستحکم صیانت از همه ارزش‌های الهی و دستاوردها و مسیر نورانی انبیاء الهی و نقطه اطمینان و امنیت خاطر نه تنها ملت ایران بلکه همه یگانه پرستان و آزادیخواهان و عدالت طلبان جهان است.
وی سپاه پاسداران را نماد تعالی و شکوفایی انسان و خودباوری یک ملت و ایستادگی در برابر ستمگران و دفاع از مظلومان جهان دانست و گفت: به فضل الهی و با همت بلند سپاهیان و با اندیشه والای آنان بسیاری از غیرممکن‌ها در این کشور، ممکن و بسیاری از سنگرها فتح شد و بسیاری از عرصه‌های دور از دسترس ملت ایران در دسترس قرار گرفت.
احمدی‌نژاد در ادامه افزود: به لطف خدا امروز نظام جمهوری اسلامی مستحکم‌ترین و پایدارترین نظام سیاسی دنیاست که گسترده‌ترین پشتیبانی‌های مردمی که در دنیا منحصر بفرد است، نقطه اتکای آن می‌باشد.
رئیس جمهور تاکید کرد: امروز سپاه پاسداران این نهال غرس شده توسط امام راحل (ره) و آبیاری شده توسط رهبر فرزانه ( مدظله العالی) به درخت تنومندی تبدیل شده که توان مقابله با طوفان‌های مختلف را دارد.
وی در ادامه با تاکید براین که امروز قدرت ایران اسلامی، یک قدرت فرهنگی است و دشمنان از این ویژگی انقلاب اسلامی ایران در هراس هستند، تصریح کرد: عصبانیت غرب و استکبار جهانی به خاطر پیشرفت‌های علمی، فرهنگی ایران و سپاه است.
رئیس جمهور در پایان خاطرنشان کرد: آن چیزی که سپاه را شاخص قرار داده اخلاص و کار برای خدا، عشق به آرمان‌های الهی و کار مستمر و نظم و خلاقیت است.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد