سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شخص کریم و بزرگوار، نزد خداوند، خرّم و با پاداش است و نزد مردم، محبوب و باشکوه . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :20
بازدید دیروز :18
کل بازدید :175567
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/13
12:21 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
سردبیر نشریه آمریکایی: سیاست اوباما ادامه راه بوش است
نیویورک - جرمی هاموند تحلیلگر آمریکایی و سردبیر نشریه فارن پالیسی جورنال می گوید: اگر واقعبینانه نگاه کنیم سیاست های باراک اوباما عملا از سیاست های جرج بوش که در واقع فقط مبتنی بر رد مذاکره با ایران و تاکید بر قلدری و تهدید بود، غیر قابل تفکیک است.
وی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در نیویورک گفت : باراک اوباما نشان داده که هیچ تمایلی به مذاکره مستقیم و جدی با ایران را ندارد.
هاموند درباره اقدامات ضدایرانی اخیر دولت و کنگره آمریکا نیز اظهار داشت: تلاش ها و پافشاری های اخیر اوباما در اعمال تحریم های بیشتر نشان می دهد که کاخ سفید هیچ تمایلی به مذاکره ندارد.
این تحلیلگر آمریکایی گفت: در زمان بوش، واشنگتن می خواست تهران از حقوق حقه غنی سازی اورانیوم مورد تایید و تضمین معاهده منع گسترش دست بردارد و اکنون نیز اوباما هم همان سیاست های تهدید و اولتیماتوم را دنبال می کند.
هاموند افزود: این گفته تحلیلگران که اوباما بر خلاف بوش همیشه خواسته با ایران مذاکره کند، بی معنا است. تنها تفاوت این است که رییس جمهوری سابق آمریکا حتی حاضر به قبول امکان مذاکره نبود که این تفاوت نیز حاشیه ای است و هیچ اعتبار عملی ندارد.
سردبیر فارن پالیسی جورنال اظهار داشت: وقتی نگاه می کنیم می بینیم نقطه شروع یا شرط آغاز هرگونه مذاکره میان ایران و آمریکا بگونه ای که اوباما در گذشته همواره آن را مطرح کرده، این است که تهران از حق غنی سازی اورانیوم دست بردارد که این سیاست در عمل همان سیاست های زمان بوش است.
این کارشناس آمریکایی گفت: اوباما باید در وضعیتی قرار گیرد که نتواند بیش از این از گفت وگوی مستقیم و جدی شانه خالی کند و به سیاست به اصطلاح منزوی سازی یا تنبیه تهران آن هم صرفا به دلیل خودداری از کرنش در مقابل سیطره و استیلای آمریکا، متوسل شود .

  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد