سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر شیطانها برگرد دلهای فرزندان آدم نمی چرخیدند، آنها به ملکوت نظر می کردند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :18
کل بازدید :175553
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/13
2:43 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
سبزها بالاخره اعتراف کردند:ماجرای ترانه موسوی دروغ بود
پس از یک سال و درحالی که کروبی و یارانش تلاش کردند ترانه موسوی را به عنوان کشته حوادث پس از انتخابات نشان دهند، اخیرا رسانه وابسته به سبزها نوشت که ماجرای ترانه موسوی از ابتدا دروغ بود.
به گزارش جهان سایت آزادی بیان وابسته به سبزها نوشت:نزدیک به یک سال پس از انتشار شایعات و گزارشهای متناقض در باره بازداشت، تجاوز و سرانجام کشته شدن «ترانه موسوی» اکنون یک «منبع مطلع» می گوید این داستان از اساس ساختگی و جعلی است.
این سایت به نقل از یک منبع آگاه که نخواسته در گفت وگو با این سایت نامش فاش شود نوشت:من از طرق مختلف و با مراجعه به تمام اطلاعات موجود در وبلاگ های ایرانیان چپ، چریک آنلاین و زیرزمین کوشش کردم تا ردی از این فرد، خانواده، دوستانش، همکارانش و یا حتی اهالی روستایی که ادعا شد وی در آن دفن شده بیابم ولی هیچ مدرکی از اینکه اصولا چنین فردی وجود خارجی داشته باشد در دست نیست.
این فرد مطلع در ادامه به این سایت گفت:من با منابعی که این سه وبلاگ معرفی می کردند تماس گرفتم، هیچ نشانی از منزل ترانه موسوی نبود، هیچ فردی با نام موسوی در آدرسی که یکی از این منابع مدعی بود منزل سابق این فرد است زندگی نمی کرد و جالب آن که داستان به شیوه فیلم های هندی هر بار تغییر می کرد و سوزناک تر می شد تا هر پیگیری به بن بست برسد. مثلا در مرحله بعدی این وبلاگ ها عنوان کردند که خانواده از محل به شمال نقل مکان کرده اند و بعد پدر ترانه را هم در داستان خود مرحوم اعلام کردند.

گذشته از آنکه مطلقا حتی یک نفر هم پیدا نشد که ادعای دوستی با ترانه موسوی صاحب عکس منتشر شده و مقتول این داستان بکند، فردی هم که به عنوان شاهد ماجرا اعلام شد حرفهایی سرشار از ضد و نقیض گویی زد، ضمن اینکه این فرد در تاریخ مورد ادعا یعنی هفتم تیر سرکار خود حاضر بوده است.

در مرحله بعدی تمام آموزشگاه های آرایشگری، خیاطی، آشپزی و… در محدوده مورد نظر مورد مراجعه قرار گرفت و هیج یک از صاحبان این آموزشگاه ها وجود چنین فردی را تایید نکردند جالب اینکه یکی از منابع وبلاگی می گفت این عکس را از صاحب آموزشگاه آرایشگری در نزدیکی حسینه ارشاد گرفته و دیگری مدعی بود که از منزل ترانه موسوی این عکس را «کش رفته است»!

89/4/22::: 1:13 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد