سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند از روزه دار شب زنده دار مجاهد در راه خدا، پاداش بزرگتری دارد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :19
بازدید دیروز :18
کل بازدید :175566
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/13
12:20 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

   میرحسین موسوی : فعالیتهای جنبش سبز را به عرصه فرهنگ هم می کشانیم

روزنامه کیهان نوشت:

اخیراً و پس از دیدارهای متعدد میرحسین موسوی با چهره های تاثیرگذار جریان اصلاحات تغییر ادبیات جریان فتنه از ادبیات صرفاً سیاسی به ادبیات فرهنگی به شدت مورد توجه قرار گرفته است.
بنابراین گزارش، موسوی در یکی از این دیدارها با اشاره به سوابق فرهنگی-هنری خودش گفت: «اصولا من خودم و همسرم آدم های فرهنگی هستیم. باید گفتمان جنبش را هم به سمت فرهنگی شدن پیش ببریم. لزومی ندارد که ما همیشه با ادبیات خشک و خشن سیاسی حرف بزنیم. باید در عرصه هنر و فرهنگ هم حضور فعال داشته باشیم. ما که در این عرصه به نسبت سایر عرصه ها مشکل کمتری داریم.»
در همین راستا مقرر شده که با محوریت زهره کاظمی (زهرا رهنورد) که در گذشته در امضای برخی آثارش نام «زینب بروجردی» نیز به چشم می خورد، این فعالیتهای به ظاهر هنری وارد دور جدیدی شود.
در همین راستا تاکید شده که ادبیات جنبش باید «سر و سامان» بگیرد. در راستای همین سر و سامان دادن استفاده از ظرفیت «شعر و موسیقی»، «سینما» و سایر کالاهای فرهنگی هنری در اولویت استفاده قرار گرفته است.
این گزارش می افزاید: اخیراً همسر میرحسین موسوی با کم کردن فعالیت های سیاسی به سراغ کارهای هنری رفته است.


89/4/23::: 12:1 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد