سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستان تو سه کسند و دشمنانت سه کس . امّا دوستان تو . دوست تو و دوست دوست تو و دشمن دشمن توست ، و دشمنانت : دشمن تو و دشمن دوست تو و دوست دشمن توست . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :18
کل بازدید :175559
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/13
8:55 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
مهمان‌پرست:
شهرام امیری عازم ایران شد

خبرگزاری فارس: سخنگوی وزارت خارجه کشورمان از خروج شهرام امیری از خاک آمریکا خبر داد و گفت که وی به ایران باز می‌گردد.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با اعلام این مطلب افزود: با تلاش‌های انجام شده از سوی جمهوری اسلامی ایران و همکاری موثر سفارت پاکستان در واشنگتن لحظاتی پیش شهرام امیری با بدرقه رئیس دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن، خاک آمریکا را از طریق کشور ثالث به مقصد جمهوری اسلامی ایران ترک کرد.
مهمان‌پرست همچنین از گفتگوی تلفنی شب گذشته کمالوندی معاون آمریکای وزارت امور خارجه با شهرام امیری خبر داد که طی آن ضمن حصول اطمینان از سلامت و آرامش روحی وی خصوصا پس از حضور در دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن بر هر گونه تلاش کشورمان برای بازگرداندن وی به میهن اسلامی و آغوش خانواده تأکید شده بود.
سخنگوی وزارت خارجه همچنین تأکید کرد که این وزارتخانه همچنان پیگیری‌های خود را در رابطه با مسئولیت‌های دولت آمریکا در ربایش امیری از طریق کانال‌های مختلف حقوقی و دیپلماتیک ادامه خواهد داد.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد