سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند آن است که اندازه خود را بشناسد و در نادانی آدمی همین بس که اندازه خود را نشناسد [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :33
کل بازدید :175595
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/14
12:54 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
قهرمانان سرزمین دروغ /2
دروغگوهایی که همیشه در زندان بیمار می‌شوند!

پس از رخدادهای سال ?? و دستگیری عده ای از عوامل حوادث پس از انتخابات، یکی از مهمترین کلید واژه‌هایی که رسانه های جریان فتنه مخابره کردند، بیماری این زندانیان در اثر فشارهای روحی و جسمی ناشی از زندان است.

به گزارش رجانیوز، تقریباً هر روز بر روی سایت ها، خبرگزاری و روزنامه های وابسته به این جریان، خبر بیماری یک یا چند تن از این زندانیان مخابره می‌شود که تقریباٌ در تمامی آنها وضع جسمانی این عده وخیم است و جالب‌تر آنکه پس از آزادی یا دریافت مرخصی توسط این افراد، تنها پدیده ای که در آنها مشاهده نمی شود، بیماری حاد است و در ادامه تنها به نممونه‌هایی اشاره شده است:

?-چند ماهی از آغاز فتنه نگذشته بود که این داستان آغاز شد. پرده اول متعلق به اعضای سازمان مجاهدین و مشارکت بود. به یک نمونه از این دست توجه کنید:

مصطفی تاج زاده بعد از آزادی از زندان روانه بیمارستان شده است و جواد امام نیز بعد از آزادی دچار حمله قلبی و در بیمارستان بستری شده است. بهزاد نبوی، محسن امین زاده، فیض الله عرب سرخی و بسیاری از زندانیان سیاسی و مطبوعاتی دیگر نیز طی ماه‌های گذشته بارها از زندان به بیمارستان منتقل شده اند.


http://www.dw-world.de/dw/article/0,,5712007,00.html


نکته جالب در خبر اینکه تقریباً تمامی افراد فوق پس از آزادی، شرایط تقریباً عادی را طی کرده اند. به این معنی که یا پای‌شان به بیمارستان نرسید و یا مشکلات جزیی و گاه مزمنی داشتند که سال‌ها با آن درگیر بودند و اساساً ارتباطی بازندان نداشت؛ مانند کمردرد مصطفی تاجزاده که به نظر می رسد وی در طی دوره زندان به فکر درمان‌اش افتاده بود. در عین حال گزارش های تصویری که توسط رسانه های منتسب به جریان فتنه بعد از آزادی این افراد منتشر شده گویای این واقعیت است که تا چه حد این عده بیمار بوده اند:


http://antitaleban.wordpress.com/2010/03/11/گزارش-تصویری-دیدار-موسوی-و-خاتمی-از-تاج


http://www.rozane229.mihanblog.com/post/320


http://arasnews.blogspot.com/2009_11_29_archive.html


2- نمونه دیگر "هنگامه شهیدی" روزنامه نگاری است که به شش سال زندان محکوم شده است. کمپین بین اللملی حقوق بشر در ایران وضعیت جسمانی وی را اینگونه گزارش می دهد:


هنگامه شهیدی از روزنامه نگارانی که پس از انتخابات دستگیر و راهی زندان شد، هم اکنون در حالی دوران زندان شش ساله خود را در زندان اوین سپری می کند که از بیماری قلبی، ناراحتی معده، دیسک کمر، روماتیسم عصبی و همچنین افت شدید فشار خون رنج می برد.

http://www.irangreenvoice.com/article/2010/jul/29/5769


به فرض پذیرش این ادعای عجیب که وی به همه این بیماری های توآمان مبتلا شده است! آیا مخاطبان این اخبار باید باور کنند عده ای سالم و بی درد و مرض به زندان رفته اند و پس از چند ماه ناگهان به تمامی امراض خطرناک مبتلا شده اند؟!


و حال تصویر این روزنامه نگار بیمار در دیدار با سید محمد خاتمی:

http://norooznews.info/news/15131.php


3- در یکی دیگر از دروغ پردازی‌های رسانه های جریان فتنه، آمده بود که محمد نوری‌زاد مستندسازی که در مرخصی زندان به سر می‌برد، به علت عفونت ریه در بیمارستان بستری شد. بنا به اظهارات خانواده نوری‌زاد، وی در مدت شش ماهی که در زندان بوده به این بیماری مبتلا شده است.

http://www.dw-world.de/dw/article/0,,5756246,00.html


باز می توان با اندک تحقیقی پی برد که پس از بیرون آمدن نوری زاد از زندان خبری از بیماری حادش نیست:

http://www.parsine.com/fa/pages/?cid=22292


4- مورد جالب و تامل برانگیز این است که بسیاری از این زندانیان به ناگاه به بیماری قلبی دچار می شوند که گاه انسان را به شک می اندازد شاید در منطقه "اوین- درکه" بیماری قلبی جزء امراض واگیردار است! در آخرین مورد از این نوع بیماری اعلام شد که حمزه کرمی مدیر سایت جمهوریت و از مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در زندان به بیماری قلبی دچار شده و نیازمند درمان فوری است اما مسئولان با درخواست مرخصی وی مخالفت می کنند:

http://hra-news.org/1389-01-27-05-27-21/2239-1.html


نکته جالب اینکه این فرد در اوایل سال جاری به مرخصی آمده بود اما با آنکه نیازمند درمان فوری بود -بر اساس گزارش فوق- هیچ اقدامی در این باره انجام نداده بود. گویا که این اقدامات تنها در جهت اخذ مرخصی واجب می‌شود!


? - آخرین مثال دراین مورد، موضوع جالب بیماری عجیب و لاعلاج! پوستی عبدالله مومنی است. همسر وی در گفت‌وگو با ادوار نیوز ضمن اعلام بیماری وی می گوید که مومنی به‌دلیل شرایط بد بهداشتی زندان به نوعی بیماری پوستی مبتلا شده که امکان مداوای آن در زندان وجود ندارد. فاطمه آدینه‌وند وضعیت عبدالله مومنی را نگران کننده دانست و افزود که پزشکان زندان اوین، دستور خروج او را از زندان را داده اند ولی به رغم این درخواست، مؤمنی همچنان در زندان است.


http://www.iran-emrooz.net/index.php?/news2/20242/


اما همسر وی اشاره نمی کند با توجه به مرخصی حدودا دو ماهه مومنی چرا این فرد که نیازمند درمان فوری بود به مداوای بیماری اش نپرداخت و دائما مشغول فعالیت ها و دید و بازدیدهای سیاسی بوده است:

http://www.fararu.ir/vdcb90ba.rhba9piuur.html

http://www.sahamnews.org/?p=1231

http://news.gooya.com/didaniha/archives/2010/03/101831.php


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد