سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] از بخشیدن اندک شرم مدار که محروم کردن اندک‏تر از آن بود . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :33
کل بازدید :175594
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/14
11:14 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

مدیر شبکه دو سیما گفت: امسال برای نخستین بار برنامه افطار این شبکه به گروه کودک و نوجوان سپرده شده است.
به گزارش واحدمرکزی خبر، علیرضا برازش در نشست خبری معاون و مدیران شبکه های سیما با موضوع ویژه برنامه های تابستانی سیما افزود: شبکه 2 با ماموریت اصلی پرداخت به مسائل کودک و نوجوان و با برخورداری از سهم 50 درصدی حدود 45 میلیون نفر جمعیت جوان کشور ، همه برنامه های خود به این گروه اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه این شبکه در هر ساعت برنامه ویژه سنی کودک و نوجوان پخش می کند، گفت: عمو پورنگ هم که چند ماهی است به شبکه 2 آمده ، قرار است در تابستان یک روز در میان به شهرستان ها سفر کند

مدیر شبکه 2 سیما افزود: برنامه پرمخاطب فیتیله هم جمعه ها طولانی تر و در طول هفته نیز گلچین آن پخش خواهد شد.

برازش همچنین گفت: با همکاری مرکز صبا ، روزی یک ساعت انیمیشن و برنامه عروسکی از جمله برنامه ای به نام داداشی با توجه به موضوع مصرف و هدف گذاری و اصلاح الگوی مصرف طراحی شده است.

وی افزود: در برنامه های انیمیشن  به علت محدودیت تولید ،30 دقیقه به تولیدات داخلی و بقیه به تولیدات خارجی اختصاص دارد.

مدیر شبکه 2 سیما با تاکید بر اینکه برنامه های این شبکه در ماه مبارک رمضان ، به این مناسبت معطوف می شود ، افزود: مسابقه دانش ، ورزش ، کوشش از نیمه دوم تیر پخش می شود و برنامه 90 دقیقه ای صبح با عنوان تابستان شاد با بخش های مختلف و رویکرد کودکان و آموزش در نظر گرفته شده است.

مدیر شبکه یک سیما هم در این نشست خبری گفت: با آغاز تابستان جشنواره فیلم های سینمایی شامل فیلم های جدید داخلی و خارجی و برخی فیلم های درخواستی پخش می شود .

مهدی فرجی افزود: سریال شبانه "زیر هشت" هر شب تا ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و برنامه های مستند که بیشتر آن ها جدید است ، بعداز ظهرها پخش خواهد شد .

وی اضافه کرد : سریال خانوادگی "دفترخانه شماره 13" هم که از دهم خرداد آغاز شده است ، تا مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

مدیر شبکه یک سیما گفت : این سریال در برنامه خانواده تکرار می شود و "برنامه صبح به خیر ایران" و خانواده هم با رویکرد تابستان در نظرگرفته شده است.

 

تبیان زنجان


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد