سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پنهان کننده دانش، به درستیِ دانشش بی اعتماد است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :33
کل بازدید :175591
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/14
9:36 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
گزارش سبحانی‌نیا از جلسه امروز هیئت رئیسه مجلس/
نشست مشترک قوای مقننه و مجریه یکشنبه آینده برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به جلسه امروز این هیئت، گفت: نشست مشترک دولت و مجلس یکشنبه در محل مجموعه بهارستان برگزار خواهد شد.


حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا نماینده نیشابور و عضو هیئت رئیسه مجلس در خصوص جلسه بعد از ظهر امروز این هیئت به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت‌: در این نشست زمان برگزاری جلسه مشترک قوای مقننه و مجریه تعیین شد.

وی خاطر نشان کرد: نشست مشترک دولت و مجلس یکشنبه آینده از ساعت 18:30 تا زمان افطار با حضور نمایندگان دولت و معاونان پارلمانی برای بررسی مسائل جاری کشور به میزبانی رئیس قوه مقننه در مجموعه بهارستان برگزار می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به توضیحات علی لاریجانی در جلسه امروز این هیئت درباره نشست روز گذشته سران قوا، مباحث مربوط به اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها، تبعات قطعنامه‌های اخیر و افزایش تعاملات 3 قوه را از مهم‌ترین محورهای این نشست عنوان کرد.

سبحانی‌نیا در ادامه به خبرنگار فارس گفت که "همچنین در این جلسه بحث سیل پاکستان و ضرورت هماهنگی در کمک به آسیب‌دیدگان در این حادثه مطرح و راهکارهایی در این زمینه ارائه شد ".

نماینده نیشابور در مجلس هشتم خاطر نشان کرد: بر این اساس قرار است نمایندگان مجلس در جلسه علنی فردا سه‌شنبه، اقداماتی را برای کمک رسانی به سیل زدگان پاکستانی انجام دهند.

وی در پایان تصریح کرد: همچنین در نشست امروز هیئت رئیسه مجلس مسائل جاری کشور، قوانین و تعاملات مجلس و دولت، توجه به شان و جایگاه مجلس و حرکت قانونمند در کشور مورد تاکید قرار گرفت.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد