سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس چیزی را دوست بدارد، از آنْ بسیاریاد می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :18
کل بازدید :175919
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/27
6:30 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
واکنش جالب سبزها به اخراج علی کریمی
پس از اخراج علی کریمی توسط باشگاه استیل آذین که گفته می شد به دلیل روزه خواری و توهین به مسئولین انجام شده است، روز گذشته رسانه های سبز و جریان ضدانقلاب با سوء استفاده از این خبر، کمپین حمایت از کریمی را راه اندازی کردند.
 به گزارش خبرنگار جهان یک سایت اسرائیلی نوشت: علی کریمی به دلیل آنچه در فرهنگ عامه ایران زمین وطن پرستی ومردم دوستی نام دارد شخصیت خوب تاریخ فوتبال ایران نامگذاری میشود و جا داره که بگیم : کریمی با غیرت،حمایتت میکنیم 
از سوی دیگر گروهی با عنوان حمایت از کریمی در فیس بوک تشکیل شد تا برای دفاع از وی امضا جمع کند.
رسانه منتسب به سبز دیگری هم نوشت که گرچه علی کریمی روزه خواری کرده است اما ما باید او را به خاطر جسارتش مورد حمایت قرار دهیم. دنباله هم نوشت که اخراج کریمی با یک سال اختلاف برای انتقام از دستبند سبز وی در یک مسابقه فوتبال است.
تلاش برای رو در رو قرار دادن کریمی در مقابل نظام در حالی است که وی و دوستانش در تلاش هستند که حکم اخراج وی را تغییر دهند. 

گفتنی است روز گذشته نیز تعدادی از سایت های سبز نوشتند: برای مخالفت با نظام باید صدای ربنای شجریان را قبل از  افطار بلند کنیم.

89/5/25::: 8:3 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد