سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انسان خطای آموزگارش را نشناسد، تا آنکه اختلاف [و دیگر نظرات]را بشناسد . [ایّوب علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :36
کل بازدید :175660
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/16
6:19 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
زارعی در گفتگو با فارس:
تاکنون 180 نماینده نامه به رئیس‌جمهور در خصوص مشایی را امضا کرده‌اند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران با بیان اینکه تا کنون 180 نماینده نامه خطاب به رئیس جمهور در خصوص مشایی را امضا کرده‌اند، افزود: اسامی امضاءکنندگان این نامه محفوظ خواهد ماند.


علی اصغر زارعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات مشایی و حساسیت‌های ایجاد شده در این خصوص اظهار داشت: سخنان مشایی حساسیت بسیاری از شخصیت‌ها را به دنبال داشت و بسیاری از افراد در سطح جامعه نسبت به سخنان وی موضع قاطعی اتخاذ کردند.

وی در این رابطه افزود: بعد از تعطیلات مجلس برخی از نمایندگان در صدد بودند تا بحث سؤال از رئیس جمهور را در مجلس مطرح کنند که بعد از آن مجموعه افراد اصولگرا در مجلس تصمیم گرفتند نامه‌ای را خطاب به رئیس جمهور تهیه و در آن اعتراض خود به اظهارات مشایی را اعلام کنند.

زارعی با بیان اینکه طرح برخی از سخنان توسط مشایی هیچ ضرورتی ندارد، ادامه داد: مشایی نباید برخی سخنان را بیان کند چرا که طرح برخی از سخنان نه تنها ضرورت ندارد بلکه ضررهای زیادی هم به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: در نامه‌ای که خطاب به رئیس جمهور تنظیم کرده‌ایم از آقای احمدی‌نژاد خواسته‌ایم تا چاره‌ای در خصوص اظهارنظرهای غیرضروری مشایی بیاندیشد تا زحمات و خدمات دولت زیر سؤال نرود.

زارعی همچنین بیان داشت: تاکنون 180 نماینده در مجلس این نامه را امضاء کرده‌اند و تصمیم ما بر این است که متن این نامه را خودمان مستقیم به رئیس جمهور بدهیم.

وی گفت:‌ برای پیشگیری از سوء‌استفاده برخی افراد مغرض، تصمیم داریم از قرائت متن این نامه در مجلس خودداری کنیم و همچنین اسامی امضاءکنندگان این نامه محفوظ خواهند ماند.

نماینده مردم تهران ابراز امیدواری کرد که دولت و مجلس بتوانند با همکاری و تعامل هرچه بیشتر نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنند و بیش از گذشته نسبت به حل مشکلات مردم در جامعه اقدامات در خور توجهی را انجام دهند.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد