سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که با دست کوتاه ببخشد او را با دست دراز ببخشند [ مى‏گویم : معنى آن این است که آنچه آدمى از مال خود در راه نیکى و نیکوکارى بخشد ، هرچند اندک بود خدا پاداش آن را بزرگ و بسیار دهد ، و دو دست در اینجا دو نعمت است و امام میان نعمت بنده و نعمت پروردگار فرق گذارد ، نعمت بنده را دست کوتاه و نعمت خدا را دست دراز نام نهاد ، چه نعمتهایى خدا همواره از نعمتهاى آفریدگان فراوانتر است و افزون چرا که نعمتهاى خدا اصل نعمتهاست و هر نعمتى را بازگشت به نعمت خداست و برون آمدن آن از آنجاست . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :53
کل بازدید :175432
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/9
2:36 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

کروبی:خواهش می کنم امسال دیگر روزه خواری نکنید

مهدی کروبی با بیان اینکه قصد دارد در راه پیمائی روز قدس با مردم همراه شود، از طرفداران خود خواست امسال دیگر مراقبت و کمتر روزه خواری کنند.
به گزارش جهان وی روز گذشته به طرفداران خود توصیه کرد که در راه پیمائی امسال اگر شرکت کردند شعارهای تند ندهند که نظام از آنها سوء استفاده کند.
وی با بیان اینکه مراقب باشید بین خودتان نفوذی ها وارد نشوند، گفت:عکس پاره امام را نشان می دهند دستانش پیداست اما سر و کله اش پیدا نیست!

 


خاتمی نمی رود، کروبی شما هم نرو!

برخی اعضای مجمع روحانیون مبارز، کروبی را از حضور در مراسم تشییع پیکر یک عضو این مجمع بر حذر داشتند.
به گزارش جهان رسالت نوشت:کروبی که از هر فرصتی برای حضور در مراسم و محافل عمومی برای مطرح کردن خود و عادی نشان دادن وضعیتش بهره برداری سیاسی می کند قصد دارد امروز (پنج شنبه) درمراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام سید تقی درچه ای از اعضای هیئت موسس مجمع روحانیون مبارز که در شهر ری برگزار می شود شرکت نماید. اما اخبار رسیده حاکی است برخی اعضای مجمع روحانیون در تماسی با کروبی به وی تاکید کرده اند در این مراسم حضور نیابد زیرا وضعیت بافت جمعیت شرکت کننده در این مراسم به گونه ای است که حتما موجب بروز انتقاداتی به وی خواهد شد.
برخی دوستان مجمعی کروبی به وی گفته اند خاتمی که رئیس شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز است به خاطر نگرانی از اعتراضات مردمی قصد شرکت در مراسم مذکور را ندارد و لذا از کروبی خواسته اند شخصا در این مراسم شرکت نکند و فقط نماینده ای را از سوی خود اعزام نماید.
گفتنی است سران فتنه پس از افشای دروغ بودن ادعاهای مربوط به تقلب در انتخابات در اجتماعات عمومی با اعتراض مردم روبه رو شده و ترجیح می دهند در اجتماعات ظاهر نشوند.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد