سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزگار تن‏ها را بفرساید ، و آرزوها را تازه نماید ، و مرگ را نزدیک آرد ، و امیدها را دور و دراز دارد . کسى که بدان دست یافت رنج دید ، و آن که از دستش داد سختى کشید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :47
بازدید دیروز :45
کل بازدید :175420
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/8
9:49 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
پس از جنجال بر سر یک نوار صوتی؛
سبزها همه مشکلات را گردن شرکت نوکیا انداختند!
تاج زاده که به همراه 6 متهم دیگر فتنه، از یک سخنرانی و نوار صوتی شکایت کرده است،روز گذشته، حین بازگشت به زندان گفت:در آمریکا شنود انجام نمی شود، اما در ایران جلسات ما را شنود می کنند.

به گزارش جهان وی که پیش از این مدعی شده بود، محتوای سخنرانی یک مقام مطلع و نوار صوتی منتشر شده از وی، دروغ است، روز گذشته تلویحا پذیرفت که اطلاعات مطرح شده در این نوار صوتی واقعیت دارد و اینبار سیستم امنیتی کشور را متهم به شنود کرد.
در همین حال اخیرا یک فتنه گر که سایت های سبز و ضدانقلاب،تلاش می کنند حال وی را در زندان نگران کننده توصیف کنند، از شرکت نوکیا شکایت کرده است.
عیسی سحر خیر که در حال حاضر به اتهام شرکت در حوادث پس از انتخابات در زندان به سر می برد طی دادخواستی از شرکت نوکیا زیمنس و دیگر شرکت های مرتبط بابت فروش و ارایه فن آوری و تجهیزات لازم برای شنود ومونیتورینگ هوشمند شبکه های بی سیم، اطلاعاتی و اینترنت ایران که موجب دستگیری وی و دوستانش شده است، در دادگاه فدرال آمریکا شکایت کرده است.
به نظر می رسد جریان فتنه پس از اینکه متوجه شده،  اخبار جلسات محفلی و برنامه ریزی های سازمانی آنها برای به اغتشاش کشیدن کشور، افشا شده است تلاش می کنند دستگاه ها و نهادهای امنیتی کشور را به خاطر انجام وظایف قانونی خود مورد سرزنش قرار دهند.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد