سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برادری با بدکاران، از بزرگ ترین حماقت هاست. [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :16
بازدید دیروز :28
کل بازدید :175802
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/21
9:22 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

مصلحی: کمک 1میلیاردی برخی کشورها به سران فتنه واقعیت دارد

 در حال حاضر که فرصت بیشتری پیدا کردیم پشتیبانی‌های خارجی که از بحث فتنه و سران فتنه انجام شده‌است یک به یک روشن و به نتیجه می‌رسد. بحث یک میلیارد دلاری کمک به سران فتنه توسط برخی کشورها واقعیت دارد بلکه شما می‌توانید بالاتر از آن را نیز حساب کنید.

!یک میلیارد دلار فتنه گران را به جان هم انداخت!

 

در این جلسه مهدی کروبی با بیان اینکه سران فتنه تنها وی و موسوی نیستند و خاتمی و یک چهره سیاسی دیگر نیز این جمع را تشکیل می دهند ،گفته بود «این پولها را که ما نگرفته‌ایم؛ پس حتما «خاتمی » و«...» گرفته‌اند.

   موضوع کمک یک میلیارد دلاری آمریکا به جریان فتنه به صحنه تقابل های جدی میان سران این جریان تبدیل شده است.

به گزارش جوان انلاین ماجرا از آن جا شروع شد که پس از اظهارات آیت الله جنتی مبنی برکمک یک میلیارد دلاری آمریکا به جریان فتنه، دو تن از کاندیداهای شکست خورده دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در آخرین جلسه خود به بررسی این موضوع پرداختند.

در این جلسه مهدی کروبی با بیان اینکه سران فتنه تنها وی و موسوی نیستند و خاتمی و یک چهره سیاسی دیگر نیز این جمع را تشکیل می دهند ،گفته بود «این پولها را که ما نگرفته‌ایم؛ پس حتما «خاتمی » و«...» گرفته‌اند.

در همین رابطه گفته می شود مهدی کروبی این موضوع را بهانه ای برای تسویه حساب با خاتمی قرار داده و با بیان اینکه وی حتما باید این موضوع را پی گیری نماید گفته است: « من نمی دانستم بعضی ها یک همچنین پول هایی را گرفته اند».

در همین حال شنیده شده است خاتمی با اطلاع از تصمیم کروبی ،برخی افراد را به دیدار کروبی فرستاده و به وی پیغام داده که از پیگیری این موضع صرفنظر کند.

اختلافات میان مهدی کروبی و محمد خاتمی اخیرا به شدت رشد کرده و تلاش های برخی از چهره های موثر سیاسی متمایل به این جریان نیز برای کاهش این اختلافات سودمند نبوده است. کروبی عقیده دارد خاتمی هیچ هزینه ای نپرداخته ولی می خواهد خود را رهبر جریان نشان بدهد.

به گفته منابع آگاه ،خاتمی امکان طرح اسناد جدید علیه اصلاح طلبان را دلیل اصلی خواسته خود ذکر کرده و گفته است اصلاح طلبان بیش از این توان تحمل ضربات جدید را ندارند.

    


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد