سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید؛ هرچند در چین باشد . جستجوی دانش بر هر مسلمانیواجب است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :28
کل بازدید :175794
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/21
1:8 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

 

 مرندی: سران فتنه از جنس بنی‌صدر هستند

وزیر بهداشت دولت موسوی و هاشمی با تاکید بر اینکه اعتراضات سران فتنه پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری کاملا از پیش طراحی شده بود، گفت: سران فتنه از جنس بنی صدر هستند

مرندی، وزیر بهداشت دولت موسوی و هاشمی با تاکید بر اینکه اعتراضات سران فتنه پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری کاملا از پیش طراحی شده بود، گفت: سران فتنه از جنس بنی صدر هستند.

به گزارش گروه سیاسی «شبکه خبر دانشجو»، سیدعلیرضا مرندی با تحلیل وقایع بعد از انتخابات و روند استحاله و دگرگونی سران فتنه و اینکه آنان از جنس بنی‌صدر هستند، اظهار داشت: فتنه 88 از قبل طراحی شده بود، اما مقاصد شوم جریان نفاق با تدبیر مقام معظم رهبری و بصیرت مردم کاملا خنثی شد و نظام جمهوری اسلامی پیروز این میدان گردید.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: هادیان اصلی اغتشاشات سال 88 شخصیت هایی بودند که از سلامت انتخابات مطمئن بودند، ولی قصد ایجاد آشوب و فتنه در کشور را داشتند.

وی در ادامه تصریح کرد: اعتراضات سران فتنه پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری از پیش طراحی شده بود و آنها قصد آشوب در جامعه را داشتند که هوشیاری و بصیرت مردم سناریوهای آنها را در نطفه خفه کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت دوم موسوی و هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه سران نفاق به دنبال تغییر نظام بودند، اظهار داشت: با گذشت زمان از برگزاری انتخابات، بر همگان ثابت می شد که فتنه ها و آشوب ها از مدت ها قبل برنامه ریزی شده بود.

مرندی فریب خوردگان نفاق 88 را از سران فتنه جدا دانست و اذعان داشت: سران فتنه با تحریک احساسات جوانان و استفاده از دستگاه های تبلیغاتی غربی قصد القای توهم تقلب در میان جوانان را داشتند، اما به هدف اصلی خود دست نیافتند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: موسوی در مصاحبه با مجله «تایم» در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورت حضور در کسوت ریاست جمهوری ایران در مقابل اختیارات مقام رهبری در حوزه سیاست خارجی و نیروهای مسلح چگونه عمل خواهید کرد، اظهار داشته که با تظاهرات و راهپیمایی در خیابان های تهران، رهبری را وادار به تقسیم قدرت خواهم کرد.

وی با اشاره به سوال خبرنگار مجله «تایم» از موسوی مبنی بر اینکه در صورت شکست در انتخابات چه رویه ای را در پیش خواهید گرفت، تصریح کرد: موسوی با پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه انتخابات جزئی از طرح گسترده و برنامه کلان اصلاح طلبان برای دستیابی به قدرت بوده و راه بازگشت ندارد، عملا پرده از توطئه شوم فتنه گران داخلی و خارجی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی برداشت.

وزیر بهداشت دولت میرحسین موسوی همچنین در گفت و گو با شبکه ایران نیز به رابطه خود با میرحسین و نظری که نسبت به وی داشته است، گفت: من یک زمانی شناخت درستی از این افراد نداشتم، خیال می کردم افراد مذهبی و انقلابی هستند؛ البته همان زمان هم برخی افراد می گفتند که این آقایان با قانون اساسی و ولایت فقیه مشکل دارند، ولی من قبول نمی کردم، اما حوادث اخیر

نشان داد که حق با آن افراد بوده است.

مرندی افزود: این آقایان به طور کامل با کل نظام مشکل دارند؛ اینها یک عمر ذهنیت من را از بین بردند و متوجه شدم که در مورد آنها اشتباه می کردم؛ هر کس دیگری هم که تفکری شبیه این افراد دارد، بر طبق فرمایش صحیح و منطقی رهبر معظم انقلاب، از نظام خارج است.

وی با بیان این مطلب که واقعا حیف شد که این افراد به اینجا رسیدند، گفت: این آقایان حداقل برای من ارزشمند و محبوب بودند، اما کاری کردند که حالا به این جایگاه پایین و پست رسیده اند


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد