سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ارزش نعمتها تنها از سنجش با ضدشان شناخته می شود . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :11
کل بازدید :175871
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/25
3:36 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

کروبی بهترین خدمتگزار ما بوده است!

 

وی از بینندگان خود پرسید: آیا ما بیشتر به نظام ضربه زدیم یا شخصی مثل مهدی کروبی؟ وقتی شخصی مثل مهدی کروبی آنچنان به ضد انقلاب خدمت می‌کند نباید اجازه تخریب وی را بدهیم و باید حمایت نماییم. ما باید کروبی را بیشتر تشویق نماییم تا در مقابل ولایت فقیه نیز بایستد و آن را زیر سئوال ببرد.

 علیرضا نوری زاده جاسوس دوجانبه در اظهاراتی جدید در حمایت از کروبی و موسوی گفته است اینکه فردی مثل مهدی کروبی در مقابل ولایت فقیه ایستاده است از افتخارات ما محسوب می شود.

 به گزارش جوان آنلاین، این جاسوس در یک برنامه تلویزیونی که از شبکه صدای آمریکا پخش می‌شد با طرح سوالی از بینندگان گفت: «آیا ما بیشتر به نظام ضربه زدیم یا شخصی مثل مهدی کروبی؟ سپس اظهار می‌کند وقتی شخصی مثل مهدی کروبی آنچنان به ضد انقلاب خدمت می‌کند نباید اجازه تخریب وی را بدهیم و باید حمایت نماییم. ما باید کروبی را بیشتر تشویق نماییم تا در مقابل ولایت فقیه نیز بایستد و آن را زیر سئوال ببرد.»

این موضوع در حالی مطرح می‌شود که برخی از رهبران فتنه از جمله شخص مهدی کروبی هنوز ادعا دارد که راه ما راه امام خمینی است.

سوال اینست که آیا راه امام اینست که آنچنان رفتار کنیم که دشمنان واقعی‌ امام، اسلام و دین وجود ما را موجب خدمت معرفی کنند؟

گفتنی است، کسانی که ادعای راه امام خمینی را دارند باید بدانند اصلی ترین شعار حضرت امام مبارزه با استکبار جهانی بخصوص امریکا و اسرائیل جنایتکار بوده است.


89/6/4::: 6:43 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد