سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بسیار نیکی کند، برادرانش دوستش خواهندداشت . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :11
کل بازدید :175878
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/25
12:53 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
رحیمی در آیین افتتاح 950 طرح تعاونی در کشور:
داغ «آخ گفتن» یک ایرانی در مقابل تحریم را به دل دشمنان می‌گذاریم

خبرگزاری فارس: معاون اول رئیس جمهور گفت:‌ داغ "آخ گفتن " یک ایرانی در مقابل تحریم را به دل دشمنان خواهیم گذاشت.


به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور که صبح امروز یکشنبه به همراه محمد عباسی وزیر تعاون به شهرستان نظرآباد سفر کرده بود، پس از افتتاح همزمان 950 طرح تعاونی در سراسر کشور طی سخنانی روز قدس را یکی از مسائل بسیار مهم و یادگار عظیم حضرت امام (ره) در طول حیات اسلام دانست و گفت: اسلام در این روز در دنیا و پهنه گیتی به تنفس نشست و یک اکسیژن خالص تمام عیار را استشمام کرد و این روز دنیا را دربرگرفت و در کشورهای مختلف دنیا به ویژه در بلاد کفر و آمریکا و انگلیس روز قدس برگزار شد و جهانی شد.
وی با اشاره به مذاکرات به اصطلاح سازش که در آمریکا برگزار شد، تأکید کرد: دشمنان کوردل و جاهل مدعی، همزمان و مصادف با روز قدس جریان سازش را به راه انداختند و محمود عباس را به آمریکا بردند و در کنار رئیس دولت رژیم غاصب صهیونیستی نشاندند تا سازش راه بیندازند. اما از سویی دیگر در تمام ممالک اسلامی و غیراسلامی مردم در روز قدس به خیابان‌ها و مجامع آمدند.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه امروز بیش از 60 سال از تصرف خصمانه، ظالمانه و ستمگرانه قدس سپری شده است، یادآور شد: یک عده با تحریک مافیای جهانی مستقر در انگلیس، این تخم و بذر نامشروع را در آنجا پاشیدند و مردم را به زور و به وسیله کشتارهای متعدد آواره کردند. البته آوارگی مختص یهودیان صهیونیست‌ که گرفتار لعن آدمیان شدند، بود؛ پیامبرکشانی که به دستورات وحی گوش ندادند و به هر بهانه‌ای پیامبران را کشتند و از فرمان آسمانی تبعیت نکردند و آواره شدند.
رحیمی تعداد این صهیونیستها‌ را حدود 40 میلیون نفر ذکر کرد و با بیان اینکه بخشی از آنها یهودی صهیونیست هستند، خاطرنشان کرد:‌ البته یهودی هم نیستند چرا که صهیونیست راهی خلاف دین یهود را طی کرده اما از یهود منفعت جویی می‌کند.
وی ادامه داد: آنها خود را نژاد برتر می‌دانند و برای هیچ ملت و مردمی کرامت قائل نیستند و آنها را نوکر خود می دانند. رباخواری از هر طریق نامشروع را برای خود مجاز می‌دانند و بر خبرگزاری‌ها تسلط پیدا کردند تا آوازه شوم پلید خود را به گوش مردم برسانند و حق را ناحق و ناحق را حق جلوه دهند.
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه صهیونیستها تلاش می‌کنند یک جنین یهودی را به هر قیمتی نگه دارند و یک جنین غیریهودی را از بین ببرند، گفت: یک پزشک زنان و زایمان در آمریکا 8 هزار سرخ پوست را اقیم کردند که این آمار در یکی از نشریات اوایل انقلاب به چاپ رسیده بود.
رحیمی تصریح کرد: یک عقیده پلید و شیطانی در آنها وجود دارد که به هر بهانه خون می‌ریزند و البته تمام خون‌هایی که ریخته می‌شود خون مسلمانان است. البته مسیحیان مخالفند ولی ظاهرا با هم متحد شده‌اند و عده‌ای مسیحیان صهیونیست نیز با آنها هستند که نه به دین خود و نه به پیامبر خود اعتقادی ندارند و خباثت آنها به اوج رسیده و نمونه آن اتفاقاتی است که در فلسطین رخ می‌دهد.
معاون اول رئیس جمهور به تسلط صهیونیست‌ها بر اقتصاد دنیا و اکثر رسانه‌ها و مطبوعات بین‌المللی برای تسلط بر دنیا اشاره کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران، روز قدس و آرمان‌های امام خمینی در مقابل آنهاست و در حالی که آنها در گذشته با یک پیغام حکومت ها را جابه جا می‌کردند امروز در تحریم اخیر به التماس افتاده‌اند و به کشورهای دنیا باج می‌دهند.
رحیمی خاطرنشان کرد: آنها امروز به جاده سقوط و ذلت افتادند البته این غول بی شاخ و دم آنقدر بزرگ است که سقوط آن زمان می‌خواهد ولی اولین ضربه را از امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی خوردند و امروز نیز با رهبری مقام معظم رهبری و شجاعت رئیس جمهور این موضوع ادامه دارد.
وی به شجاعت رئیس جمهور در عرصه سیاست خارجی اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور از هیچ کس نترسید و از هیچ نقطه‌ای عقب ننشست در حالی که در گذشته برخی ترسیدند و از مبارزه با این غول بی شاخ و دم عقب نشستند اما احمدی نژاد ایستاد و با آنها مبارزه کرد.
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به پروژه‌هایی که امروز افتتاح شد و همچنین پروژه‌ها و طرح‌هایی مثل آبرسانی اسلام شهر، فرودگاه مشهد و پارس جنوبی که اخیرا افتتاح شده‌اند، گفت: به معنای شکستن پهلو و «نه» بزرگ امت اسلامی که مؤدب با آداب الهی است به دشمنان بود.
رحیمی پیشرفت‌ها در عرصه‌های گوناگون کشور را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: تحریم که تحریمی شدید است را با برخوردی شدیدتر از آن خواهیم شکست.
وی با اشاره به یک نظرسنجی که عمده نظرات آن مبنی بر شکست تحریم علیه ایران است، خاطرنشان کرد: دولت تلاش می‌کند در زمان تحریم، مردم فشاری را متحمل نشوند.
معاون اول رئیس جمهور یاداور شد: در جلسه‌ای که خدمت مقام معظم رهبری حضور داشتیم ایشان از گروهی که برای مبارزه با تحریم‌ها تدبیر کردند و برنامه ریختند تقدیر کردند.
رحیمی خاطرنشان کرد: هرگاه دشمن مانع و سدی بر سر راه نظام گذاشته ما راه دیگری پیدا کردیم و به دعای خیر رهبری موفق شدیم.
وی با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته در حوزه نفت و گاز علیه ایران گفت: کارهای مهم پارس جنوبی را به 4 پیمانکار ایرانی واگذار کردیم که آنها گاز را استخراج و تصفیه کنند و محصولات پتروشیمی تولید کنند و بندر عظیمی نیز برای صادرکردن این محصولات تأسیس می‌شود و در چند روز آینده نیز از وزیر نفت خواهید شنید که همه نیاز بنزین کشور در داخل کشور تولید خواهد شد.
معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر اینکه با دعای مردم و رهبری و سختکوشی دولت رئیس جمهور، داغ "آخ گفتن " یک ایرانی در مقابل تحریم را به دل دشمنان خواهیم گذاشت، ابراز امیدواری کرد: به برکت ماه مبارک رمضان به زودی صدای شکستن استخوان تحریم را به گوش جهانیان برسانیم.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد