سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندوه خوردن نیم کهنسال شدن است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :48
بازدید دیروز :45
کل بازدید :175421
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/8
9:52 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
رفیق تروریست‌ها خود را"مسلم ابن عقیل"دانست!

مهدی خزعلی که چند روز پیش خواستار پیوستن گروهک تروریستی منافقین به جمع حامیان میرحسین موسوی شده بود، عدم حضور آشوبگران در راهپیمایی روز قدس را نشانه مظلومیت یاران امام حسین (ع) دانسته است.

به گزارش شبکه ایران، فردی که خود را دوست اعضای گروهک تروریستی منافقین خوانده و از آن‌ها خواسته بود تا به جریان آشوب و حامیان میرحسین موسوی بپیوندند، از عدم حضور سران فتنه و حامیان این جریان در راهپیمایی روز قدس به شدت انتقاد کرده است.

مهدی خزعلی که برخی افراد او را از اعضای رسمی انجمن حجتیه می‌دانند، در یادداشتی که در وبلاگش منتشر کرده، در ادعای جالب، خالی بودن خیابان‌های تهران از آشوب را نشانه غربت امام حسین (ع) و یارانش دانسته است!

خزعلی ضمن مطرح کردن این ادعای عجیب و بامزه، نوشته است: روز قدس گذشت، از اصلاح طلبان و جنبش سبز خبری نبود، در خیابان‎‌های تهران غربت مسلم ابن عقیل را درک کردم. اهل کوفه و روسای قبائل که با مسلم بیعت کرده بودند در خانه نشستند؛ مسلم تنهای تنها، بی یار و یاور، در کوچه های کوفه سرگردان بود!

این تشبیه جالب درحالی از سوی حامی سرسخت جریان فتنه صورت گرفته که وی چند روز پیش ضمن انتشار خبر مرگ سرکرده گروهک تروریستی منافقین، خواستار پیوستن اعضای این گروهک تروریستی به جنبش سبز شد و نوشت: مرگ مسعود رجوی فرصتی برای هوادارانش است که به راه راست بازگردند. جنبش سبز یک حرکت مردمی و بدور از خشونت است."

گفتنی است بنابه اعلام مراجع رسمی کشور، تعداد زیادی از اعضای گروهک تروریستی منافقین در جریان آشوب‌های خیابانی سال گذشته به ویژه روز عاشورا دخالت داشتند.
 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد