سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلت را با اندرز زنده ساز [امام علی علیه السلام ـ در نامه اش به پسرش امام حسن علیه السلام ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :38
بازدید دیروز :45
کل بازدید :175411
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/8
6:20 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
قوت گرفتن شایعه سیاسی از ناراحتی قلبی لاریجانی
 
بتازگی شایعه ای میان برخی رسانه ها و محافل قوت گرفته است که علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی بعد از روح الله حسینیان نماینده تهران دچار ناراحتی قلبی شده است.
به گزارش خبرنگار جهان، این طور که شنیده می شود در جلسه علنی هفته گذشته مجلس شورای اسلامی که در رابطه با مواد 22، 23 و 24 لایحه حمایت از خانواده برگزار شده بود، لاریجانی با حمید رسایی و مهدی کوچک زاده نمایندگان تهران وارد یک مشاجره لفظی می شود و بعد از آن بلافاصله ریاست جلسه را به حجت الاسلام سید حسن ابوترابی فرد می سپارد. 

بعد از این نیز در حالی که اعلام شده بود لاریجانی در مراسم افطاری مجلس شرکت خواهد کرد، اما بازهم نایب رییس اول مجلس به جای وی در این مراسم حضور می یابد و در پاسخ به سوال خبرنگاران در رابطه با علت عدم حضور رییس مجلس گفت: باید پیری ما را هم در نظر بگیرید. 

این شایعه در حالی مطرح می شود که پیشتر نیز شایعه ای در فضای رسانه ای کشور منتشر شده بود مبنی بر اینکه آیت الله احمد جنتی دبیر شورای قانون اساسی به کما رفته و در بیمارستان بستری شده است.

اما در همین حال اخبار رسیده حاکی است حال وی با استراحت در روزهای گذشته و مراقبت‌های پزشکی رو به بهبودی است.

  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد