سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال می فرماید : « ... همچنان بنده ام با کارهای مستحب به من نزدیک می شود، تا آنجا که دوستشمی دارم . در نتیجه، گوش شنوایش، چشم بینایش، زبان گویایشو قلب دریابنده اش می شوم . اگر مرا بخواند، پاسخش دهم و اگراز من درخواست کند، به او ببخشم» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :29
بازدید دیروز :44
کل بازدید :175499
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/10
3:3 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
انتشار دروغ‌سازی ناشیانه علیه رئیس‌جمهور و رجانیوز در سطح گسترده

دروغ‌سازی ناشیانه یک وبلاگ بی‌نام و نشان که در آن اظهارات عجیبی به رئیس‌جمهور منتسب شده و این اظهارات نیز به نقل از رجانیوز گزارش شده است، در سطح گسترده‌ای برای آدرس پست الکترونیکی (ایمیل) کاربران اینترنت ارسال شده است.

به گزارش رجانیوز، در این دروغ‌سازی ناشیانه ادعا شده است که رئیس‌جمهور در مراسم رونمایی از جت بمب‌افکن کرار در روز صنعت دفاعی انتقادهایی از رسانه‌ها و صداوسیما در مورد انعکاس نامناسب اظهارات مشایی بیان کرده است.

در ادامه این نقل قول‌های بی‌پایه، اظهارات خنده‌دار دیگری نیز در مورد ارتباط با امام زمان(عج) به رئیس‌جمهور منتسب شده است.

در ایمیل‌های ارسال شده برای کاربران اینترنتی، یک وبلاگ بی‌نام و نشان به‌عنوان منبع این دروغ‌سازی معرفی شده است. جالب اینکه در کامنت‌هایی که زیر این پست وبلاگی درج شده، کاربران به این اقدام واکنش منفی نشان داده‌اند.

به‌عنوان نمونه در کامنت‌های این وبلاگ آمده است:

«من هر چی گشتم لینک این مطلبتونو تو رجانیوز پیدا نکردم. تو گوگل هم که سرچ کردم به جز وبلاگ شما هیج جای دیگه این جمله ها رو ننوشته بود. سرکارمون گذاشتین؟ جنبش سبز نیازی به دروغ ندارد... نکند شما نفوذی هستید؟

سرتاپاش کذب بود ، البته شاید به زبان طنز خواستی بنویسی ولی باید یه ریزه کاری رو رعایت می کرده که سوء تفاهم پیش نیاد …
طنز بود؟
اگه نه لینک اصلی خبر را همینجا قرار دهید

حتی اگر طنز هم مینویسید، فضای وب را به دروغ آلوده نکنید. دروغگویی را برای دولت واگذارید.

شما که از یزید هم بدترید که این مطالب رو می نویسید اون هم به دروغ. فکر کردید مخاطبانتان احمق هستند؟ خجالت بکشید از این رویه ای که دارید. اول شما خودتون رو اصلاح کنید اون موقع جامعه هم اصلاح می شود.»

انتشار گسترده این دروغ‌سازی در حالی است که به نظر می‌رسد جریان فتنه‌گری که اساس حرکت خود برای ایجاد آشوب در کشور را بر مبنای دروغ و فریب افکار عمومی تنها بر مبنای یک‌سری ادعاهای بدون سند قرار داده بود، اکنون پس از گذشت بیش از یک سال و افول کامل امپراتوری دروغ، برای دوپینگ سیاسی دست به حرکت‌های کودکانه بی‌فایده می‌زند.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد